1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 7 uur ga ik waarschijnlijk Galatasaray-Bellinzona kijken, mits er een goede link is. Ik kan wel na 9 uur, tot een uur of 10.

    Iemand trouwens zin in een potje? Lekker met UEFA-Cup teams, zoals Fiorentina enzo. Geen topclubs het liefst:)

    Net 1-0 gewonnen met Fenerbahce tegen Marseille. Wel lachen als je met Guiza scoort en dan zo naar de cornerhoek loopt en zo met zn armen wijzen :D
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  2. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat gewoon naar Play A Friend, als je teams aan het kiezen bent drukt diegene met de andere controller op Y. Dan schakelt die de guestmode aan. Bij het scherm waar je met je controller dus het team kiest kun je een tweede controller aanwijzen.
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand?
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 10 vs 10 is echt geweldig !

    Net een potje gedaan via xbox live en dan Team Play , ik weet alleen niet of hij dan al met statics mee neemt , en/of het dus ranked is .. echt een vet next gevoel qua voetbal game , het is een mmo-voetbal game :9
     
  5. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Live doet het inmiddels bij mij! Superspel. Fifa 2008 deed me al overstappen, maar 09 laat alles achter zich. Online werkt ook zoals het moet horen. Heb net een potje gedaan, 2-0 gewonnen:D.

    Wie me wilt toevoegen voor een potje, be my guest! Ik speel altijd met me clubbie Juve;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ben maar een seizoen met Barca begonnen, eerste wedstrijd Real Madrid geklopt met 2-5! Messi _O_
     
  7. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen met Feyenoord, bovenaan met drie punten voorsprong op ajax alleen de toppers moeten nog komen. Daarnet met veel moeite van Sparta gewonnen in 92 ste minuut.
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Manager mode moet je altijd op 6-8 minuten zetten en op World Class spelen. Het seizoen is zo voorbij dus het is pas leuk als je het zo lang mogelijk kunt spelen.

    Daarnaast kun je in langere wedstrijden mooier gebruik maken van wissels en dergelijke.
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    1)
    en hoe zit dat met zijn tweeen in één team op afstand ACDC? Dus ik vanuit mijn console samen met een ander persoon op zijn consol op 1 team online tegen 1 of 2 anderen?

    2)
    en ACDC, kan ik met zijn 2-en op mijn console online in 10 vs 10 mode?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  10. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxgamernr1 is vanaf nu omgedoopt tot xboxgamernr2 :p
    Groningen 2-1 Willem II
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem nu ook!

    Speelt super zal later een verslagje typen

    Waar in het menu kun je switchen naar engels commentaar?
    (schaamte kan het niet vinden)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij Audio Settings.
     
  13. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov kom je een potje? Vraag me af of je me aankunt:D
     
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook benieuwd naar.....
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb net aguero gekocht met manchester city in de winterstop. 17 miljoen alg. 84 en 20 jaar.
     
  16. enrico74nl

    enrico74nl Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe de punten in de Football Party mode worden berekend.
    Met Ajax tegen Liverpool gespeeld. dmv van een cheap shot begonnen met een 0-2 achterstand tegen 10 man. Uiteindelijk na 2-2 en penalties verloren.
    Ondanks dit verlies kreeg ik meer punten dan mijn tegenstander.
    Hoe kan dit?
     
  17. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je uit die verschillende scoreboards kiezen kunt?
     
  18. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn!

    Zat eerst toch nog te twijfelen om hem te halen, maar ben nu blij dat ik het gedaan heb.
    Wat speelt het superlekker! :)

    De Be A Pro Mode is opzich wel vet, maar vaak wel saai als ze weer helemaaal van achter moeten opbouwen, en jij als positie spits hebt. Toch geeft het wel een lekker gevoel dan om te scoren :)

    Online loopt het ook prima! Niet echt lag ofzo. Veel verschillende online modes ook!
    Tot nu toe dik tevreden. Binnenkort maar eens een online league starten ofzo
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik merk trouwens heel soms dat de framerate wat minder is. Al een aantal keer gehad, vooral bij corners en het druk is in het 16 meter gebied. Niet erg en het valt ook niet zo snel op, maar als je erop let zie je het wel degelijk. Iemand anders ook gemerkt ?
     
  20. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij toevallig hoe je bij football party willekeurige teams aangeweze kunt krijge ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina