Vastloping

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Restyle, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Restyle

Restyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb een probleempje, een hele vervelende. Wanneer ik in het dashboard kom en inlog op xboxlive, loopt hij vast op het moment dat de schermen (marketplace, live, etc.) worden geladen. Wanneer hij rechstreeks naar de game toegaat, loopt hij vast op het moment dat het bericht word gegeven: 'Name Signed in'. Als ik mijn stekker die in verbinding zit met me pc voor internetverbinding eruit haal, loopt hij niet vast.

Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt \o/

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit het Dashboard ga je naar de tab System en kies je voor Memory. Vervolgens selecteer je de HDD (of MU als je deze als primaire opslag gebruikt), kies je Device Options (Y) en voer je achterelkaar met de controller de volgende code in: X, X, LB, RB, X, X. Er wordt nu gevraagd of je onderhoud wilt uitvoeren. Kies voor Yes. De cache wordt nu opgeschoond. Dit proces gaat meestal vrij snel, maar het kan ook wat langer duren dus heb hiermee geduld. Verwijder tijdens dit proces nooit de HDD en/of MU en zet je console niet uit.

Dit al geprobeerd? ;)

3. Restyle

Restyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry nee, hij loopt weer vast :'-(

4. Restyle

Restyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid: Ik heb mijn xbox pas een week

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. Dan ligt het misschien aan je internet, maar gisteren waren er werkzaamheden rond Xbox Live. Het kan best dat daar de fout dus ligt.

Misschien later proberen? ;)

6. Restyle

Restyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja natuurlijk bn ik zo'n gast die geen geduld, mja je hebt gelijk. Wel heb ik al 3 dagen op live gegamed zonder problemen

7. Restyle

Restyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het lukt nog steeds niet

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ligt op de één of andere manier toch aan de snelheid oid van de internet verbinding.

9. Restyle

Restyle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik weet zeker dat mijn verbinding snel genoeg is.

10. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou net hetzelfde probleem als Restyle. Het gebeurde net... Ik speel offline zonder mijn gamertag in te loggen alles loopt vlekkeloos.. Ga ik connecten met xbox live loopt die helemaal vast. Mijn controller doet niks meer... Probeer ik met de andere controller te connecten met mijn console lukt dat ook niet (probeer het vervolgens te synchroniseren, dat lukt tevens ook niet). Ik heb net wel een aantal gegevens op mijn HD verwijdert, ligt het dan hier aan? Of ligt het aan de "waardeloze onderhoud van afgelopen maandag". Want ik heb vele xbox gamers gehoord dat ze vele problemen met hun xbox live connectie.

kies je Device Options (Y) en voer je achterelkaar met de controller de volgende code in: X, X, LB, RB, X, X. Dit heb ik ook uitgeprobeerd maar werk niet! :mad: Wat nu?

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lig aan dat onderhoud van live zal wel over een paar dagen weer goed zijn.

12. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat echt zo is, zal dat zeer en zeer kl*te vinden... Want gisteren had ik nog geen last, de andere xbox 360 vrienden van me konden niet meer connecten met xbox live en nu is het bij mij zo dat het hij connect dat die vastloopt...

Ik vind een waardeloze service Microsoft, zo zie je maar weer, hoe Microsoft is... Sorry :)

Edit: precies als ik dit zeg, loopt die niet meer vast... :p het helpt wel als je Microsoft wilt afkraken ;)

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina