Geachte, Slurpgeit,
Xbox Customer Support service aanvraagnummer: **********
Deze e-mail werd verstuurd om U te laten weten dat we Uw reparatie opdracht hebben ontvangen. We hebben echter Uw console nog niet ontvangen en zouden U willen vragen of U nog steeds geïnteresseerd bent in de reparatie opdracht.
- Als U het verzend materiaal nog niet heeft ontvangen of als U een probleem heeft met het verzenden, neemt U alstublieft contact op met Xbox Customer Support.
- Als Uw Xbox console niet langer gerepareerd moet worden, kunt U Uw opdracht annuleren via
http://service.xbox.com/servicesignin.aspx.
- Om de status van Uw reparatie opdracht te zien heeft U het volgende nodig: Uw Windows Live ID en Xbox console serie nummer, zoals hierboven weergegeven.
Als U ingelogd bent klikt U op " De status van een afgesproken reparatie checken" om de status van Uw reparatie opdracht te controleren.
- Om Uw opdracht te annuleren klikt U op "Xbox360 Hardware (SN: Het serienummer van Uw console) en op "Order annuleren".
- Als we de Xbox console niet binnen 30 kalender dagen ontvangen, gerekend vanaf de datum dat U de opdracht heeft aangemaakt, wordt Uw reparatie opdracht automatisch geannuleerd.
- Als U langer dan 30 dagen wacht is deze service aanvraag niet langer geldig en moet er een nieuwe worden aangemaakt.
- Als U een nieuwe reparatie nodig heeft dan kan online een aanvraag worden ingediend via
www.xbox.com/support of U kunt contact opnemen met Xbox Customer Support.
Als U vragen heeft over deze service kunt U onze contact opties voor Xbox Customer Support zien onder
www.xbox.com/support
Noot: Antwoordt U alstublieft niet op dit email adres omdat dit email adres niet bewaakt wordt.
Klik om te vergroten...