FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdáád kindertjes,

    net 4 potjes gedaan, 3 gewonnen. Vind wel dom van die mensen die alleen maar Barca / Ac / Manchester nemen. Zo lame vind ik dat, neem gewoon een 4.5 ster ofzo.

    Echt met jou tip Eddy, van 31 yards vrije bal binnenkant paal (maar wel net eruit :'-()
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer het zo eens;) ik heb hem vandaag gehaald op deze manier.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een beetje lui vandaag en toen had ik al die wedstrijden van dat toernooi gesimuleerd en ook nog alles gewonnen :+
     
  4. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar kan ik dan gewoon een toernooi aanmaken of moet ik gewoon weer de Franse beker ofzo kiezen?

    En thanks \o/
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moet er zelf 1 maken.

    Ik raad aan 16 teams en dan alleen knock out fase.
    Dan speel je maar 4 potjes, neem je een club uit zuid-korea en spele je hem op Semi-Pro.

    Aangezien het team bagger is zul je 9 van de 10 kansen missen, daarom zou ik het één niveau onder je normale niveau proberen
     
  6. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, thanks.
    Nu ff proberen.
    Ik speel em wel op amateur ;) gaat makkelijker :p
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister en vandaag eens wat ranked matches gedaan. Sta nu op 10x gewonnen en 4x verloren, toch wel netjes :+
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb even twee vragen voor alle slimme mensen onder ons.

    Kan je de gozer die je helemaal aan het verbeteren bent in Be a pro seasons exporteren naar je normale teams?

    En bestaat er zo iets als Be a pro seasons co-op alleen dan over Xbox-live? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan het maar niet vinden.
     
  9. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een flink aantal ranked potjes gespeeld, maar blijf bij mijn stats maar op 5 staan, 4 gewonnen 1 verloren. Nou komt het vaak voor dat mensen bij mij quitten of dat ik weer 's van Live wordt gegooid. Deze worden blijkbaar niet in mijn stats opgenomen terwijl ik een Ranked match speel (volgens mij kun je ook niet voor Unranked kiezen...). Weet iemand waardoor dit komt....?

    En is er zoals bij '08 ook levels en punten etc. Ik moet zeggen dat wat ik kon vinden aan stats, ik het veel beperkter vind vergelijken met '08.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    gvd, net zo'n mooie omhaal!! speelde met een vriend over live PSG-Sienna en met Kezman mooie omhaal onderin de hoek..Kan ik hem niet opslaan!!! Is er enige mogelijkheid om goals die online zijn gemaakt op te slaan?!
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, gaat niet. Erg jammer
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Speel ook alleen maar online eigenlijk..Jammer. Zou wel gaaf zijn om voor het XBW team voor elke wedstrijd de goals in de thread te zetten, maar helaas. Het spel kan niet overal top zijn he;):thumbs:
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een capture card, daar kan je zooi mee opnemen. Dus als ik niet te lui ben omdat ding aan te doen en ik speel mee zou het nog wel mogelijk zijn :)
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kun je daar ook livestreams mee doen?:9 elke avond een livestream van topwedstrijden;)..
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist nog een paar goede online wedstrijden 6-1 gewonnen tegen Bremen en 8-0 tegen Valencia en 4-1 tegen Inter .Nu 22 gewonnen en 4 verloren.Zo kom ik de top 5 binnen in de Belgische leaderboards.Raar dat Nederland geen eigen leaderboards heeft.
     
  16. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou best kunnen, maar dan teleporteer ik van de ene kant van het veld naar de andere waarschijnlijk, ik heb best een slechte internetverbinding.

    Al is het best een goed wapen...
     
  17. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    GELUKT!! :D:D
    Morgen ff die 64 toernooi achievement doen ;)
     
  18. Bernardo

    Bernardo Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net voor het eerst 3 potjes online gespeeld, unranked wel te verstaan.

    Eerste wedstrijd eindigde in 1-1, scoorde ik in 80ste minuut, maak die gast nog gelijk in de blessure tijd helaas. Daarna wel via penals gewonnen

    Daarna tegen Man Utd, met 5-2 onderuit gegaan, stond binnen kwartier al 3-0 achter, waaronder een eigen goal van mij. Hoezo slecht beginnen, vervolgens ook nog een rode kaart. Maar ach, zulke wedstrijden hou je toch.

    Daarnet tegen Juventus gespeeld, 2-2. Kom in de eerste helft door penalty op voorsprong, waarna Juventus de zaken recht trekt na rust, en op 2-1 voorsprong komt. Vervolgens maak ik in de 90ste minuut de 2-2, met een achievement erbij\o/
    Vervolgens gebeurde er in de verlenging niet zoveel meer en werden de penals opnieuw gewonnen.

    Morgen maar weer even verder spelen, dan ook maar wat potjes ranked doen. Wat een geweldig spel is het.\o/
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel ook unranked tot nu toe omdat ik alleen nog maar met ado heb gespeeld en daar red ik het in ranked denk ik niet meer. Net wel op unranked 1-0 gewonnen van inter :D
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met een vreemde unranked, zie namelijk alleen de optie ranked.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina