FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed ! invite me maar
     
  2. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel, ben niet echt goed trouwens, heb Fifa net :p
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net 2 leuke potjes tege jojo gespeelt. Eerste wedstrijd kwam ik op 2-0, en maakte hij het nog even spannend door de 2-1 binnen te tikken. In de 80ste minuut loop ik vanaf iets verder dan de middelijn helemaal alleen op de keeper af, waar ik dus eigenlijk de 3-1 moest maken, lukte het echter niet. Toch bleef 't bij een 2-1.
    Die andere wedstrijd had ik met 1-0 gewonnen. Maar volgens mij had mijn keeper al binnen 20 minuten rood moeten krijgen toen die ik geloof ibrahimovic neer haalde zonder dat er gefloten werd..
    Al met al leuke wedsrijden! :)

    oja jojo, zullen we vanavond ook even die wedstrijdjes spelen voor het toernooi? :+
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ging net met City op bezoek bij United, ik werd echt vol uitgefloten, ik toen ik scoorde was het echt muis stil, heerlijk.
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik, alleen wij bv een quick unranked met een vreemdeling:)
    Thnx anyway

    btw hebben meer mensen last dat tijdens het spelen de game om de 20 sec 1sec freezed, of is mijn xbox bijna op zijn eind?
     
  6. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent de positie RV nou? Bij de een betekent het rechter verdediger, bij de ander rechtsvoor? :/
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klopt maar je kan t zien aan de kleur, een gele is een verdediger een blauwe is een aanvaller
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe hebben jullie je custom tactics staan, want soms komt er echt nooit doorheen, of zijn er geen afspeel mogelijkheden.
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    demo speelt wel lekker, nu nog snel de voledige game halen
     
  10. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, m'n 3e doelpunt is meteen m'n mooiste, finale Community Shield, Portsmouth (ik) - Man Utd, 1e helft verlenging, ik zet m'n team op "uiterst aanvallend", Kanu krijgt de bal op rechts met een steekpass, zet voor, iets te hard/hoog voor de spits en verdediger die niet kunnen koppen, Kranjar loopt iets in, springt en gooit er een halve omhaal uit, meteen 3 achievements waard die goal :)
     
  11. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    jeeeuj! ik heb m nu ook eindelijk binnen, bij de music store voor 64,99 (full priced) maja het is het waard :p
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is Manager Mode moeilijker ofzo, ik heb hiervoor heel veel gewone mode gespeeld en daar won ik makkelijk op Professionel, nu moet ik mazzel hebben dat ik er net een overwinning uit sleep?
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje een rare vraag maar kun je bij FIFA de instellingen van schieten/passen veranderen? Want ik zit er aan te denken FIFA en PES te kopen (heb altijd PES gespeeld) maar als je X en B zeg maar niet om kunt draaien wordt het natuurlijk niks om steeds te switchen tussen de spellen/instellingen.. Thanks
     
  14. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Quick Ranked kan ik alleen een club kiezen uit de competitie die ik in het begin selecteerde, kan ik ook een ranked match doen waarbij ik uit alle competities kan kiezen, maar waar geen onhandig lobby-gedoe voor nodig is?
     
  15. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de wedstrijden wat langer spelen. Ik speel ze op 10 minuten dan heb je genoeg tijd voor alles, om ingemaakt te worden of om te winnen.
     
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, natuurlijk kan dat veranderd worden. Zou een beetje gek zijn denk je niet!
     
  17. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    In 08 kon het niet.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt, maar je kon daar niet alles aanpassen.
     
  19. Bernardo

    Bernardo Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gimme five 5
    Score five goals in the arena

    Wat moet je voor deze achievement doen?

    Ik won net met 5-0, dus dacht ik heb hem binnen, maar niet dus.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De arena is het speelveld dat waar je kunt dollen. Dus waar je in beland als je de game opstart of wanneer je op B drukt als je in het hoofdmenu zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina