1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verhuren ze ergens in nederland xbox 360 games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 29 jul 2006.

  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf vindt ik kopen veel handiger je kan het spel zo lang spelen als je wilt en als je het zat ben zet je het op xbw. Met huren zit je toch aan een bepaald aantal dagen. Wel handig om spelen uit te proberen
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Uitproberen, Achievments Hoeren, Zondag Middag een game pakken waar je niet 60 euro wil aan besteden enz :)
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies daar zit ik zelf ook al naar tezoeken....voor de xbox waren er 2 videotheken hiero....maar 360? Nope...
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Bij ons hebben ze Playstation 1 spellen, erg jammer ik zou ook wel interesse hebben voor 360 spellen. Kan je kijken of je het wat vindt, en ook wat achievements bijelkaar sprokkelen.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb geen idee waar je games kan huren maar hier wilde ik even op reageren:

    De videotheek koopt dat spel toch? De videotheek koopt het spel mss in de winkel. De winkel heeft het spel al van Microsoft gekocht. Dus die hebben hun geld sowieso. Lijkt mij. ;)
     
  6. sanderr

    sanderr Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het verboden om xbox 360 games te verhuren. Ik zit ook al te zoeken naar een videotheek die 360 games wel verhuurt ze zijn er wel hoor ik zo hier en daar
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon een spel kopen in de xbazar en dan verkoop je hem 1maand later gewoon voor 5euro minder 8)
     
  8. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je in Amsterdam xbox 360 games huren?

    Dankje!
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou het topic eerst eens doorlezen voordat je dit soort reacties achterlaat. :)
     
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie moest er nou persé een 2 jaar oude topic naar boven schuiven?
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nog geen jaar oud, maar dat terzijde. :)
     
  12. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Het topic is al meer dan 2 jaar oud, alleen de laatste post is minder dan een jaar oud.:+
     
  13. haha, inderdaad wel raar dat dit topic al zo oud is met zo weinig reacties.
    Het lijkt wel of niemand interesse heeft in het huren van videogames.

    Als ik het zo een beetje door lees dan denkt iedereen dat het verboden is om games te verhuren. Nou dan heb ik nieuws. Het is namelijk niet verboden om games te verhuren, je moet alleen toestemming hebben van de uitgever om games te verhuren.

    Ik ben al langere tijd bezig om games te huren, puur omdat ik het vaak zonde vind om een game te kopen waar ik 10 a 20 uur spel plezier aan beleef. In Engeland zijn er veel bedrijven die games verhuren. Ik ben op een hele moeilijke manier lid geworden van een engelse aanbieder. Ik betaal €22,- per maand. Daar krijg ik het volgende voor: ik heb altijd 1 spel. Als ik een spel zat ben dan stuur ik hem terug en krijg ik de volgende toegestuurd, ben ik deze zat dan stuur ik hem terug en krijg ik weer de volgende van mijn wenslijst. Ik kan tot 50 spellen in mijn wenslijst plaatsen en krijg er altijd 1 toegestuurd die in mijn top 5 staat! Als ik een spel langer dan een maand wil houden is dat geen probleem, ik mag hem zo lang en zo kort houden als ik zelf wil.

    Kortom ik heb altijd een spel naar keuze om handen en dat voor slechts €22,- per maand. En ik mag hem zo vaak ruilen als ik wil en daar zitten geen extra kosten aan verbonden. Verzendingen gebeuren zeer snel omdat ze inmiddels al voorraad hebben aangelegd in Nederland.

    Het enige is dat je een Engelse game krijgt toegestuurd. wel gewoon een PAL versie, maar alleen de taal setup is wel is anders. Soms zit er geen nederlands bij.

    btw. je kan het lidmaatschap ten alle tijden opzeggen, zonder dat daar kosten aan verbonden zitten of andere rare voorwaarden.

    Wat vinden jullie hiervan? En zijn er mensen die ook interesse hebben in het huren van games? Dan kan ik jullie wel vertellen hoe je te werk moet gaan om lid te worden. Bij interesse stuur me maar een pm
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom moeten we een PM sturen als we interesse hebben? ;) En niet in dit topic vragen waar zo weinig reacties zijn.
     
  15. haha, omdat ik niet iedere keer zin heb om naar dit topic te gaan... Gaat sneller via pm....
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vertel het dan gewoon één keer in dit topic, dan kan iedereen die interesse heeft het lezen! Lijkt mij een beter idee, dan dat jij dalijk met een volle inbox zit ;)!
    Ik heb iig wel interesse ;)!
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je het allemaal gewoon hier post hoef je het maar 1 keer te doen , via pm moet je elke keer hetzelfde vertellen...
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je het één keer post dan weet iedereen het gelijk.
    Hoef je ook niet zo vaak PM's te sturen? ;)

    EDIT:

    Omg gelijk 2 reacties voor me 8) Volgende keer moet ik wat eerder vernieuwen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    We all think alike ;)
     
  20. CopyCatz

    CopyCatz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een tijd lang verboden geweest voor openbare bibliotheken om ze uit te lenen, maar sinds een tijdje mag het weer. Dus binnenkort zul je ook wel weer games in de bieb gaan zien.
     

Deel Deze Pagina