en 2 mensen die steel battalion nemen... zouden er niet wat te weinig zijn of zijn er bij jullie minder mensen die er 1 exemplaar van willen???
bij ons in het dorp zijn 2 mensen die steel battalion gaan kopen dus zouden er niet iets te weinig steel battalions (12000) naar europa komen? zijn er bij jullie in de stad of in het dorp mensen die ook steelebattalion willen die jij ken??
Mwah, denk eerder iets te veel, zoveel mensen die een Xbox hebben houden niet van Oorlog games, en dan nog eens de prijs die je ervoor moet neerleggen, daar heb je 3 andere games voor... Ik denk eerder iets te veel... Maar waar maak je je zorgen om, als 't er echt te weinig zijn bestellen ze wel ff bij hoor, maken ze toch altijd winst op.
Steel Batallion kopen!? Ik ben daar achterlijk zeg...........heb je die prijs gezien van dat onding!? Of is dat inclusief 2 weekse controller cursus, want dan wil ik t evt. overwegen
op 1500 mensen 2 stuks is veel man 16000000:1500x2 = 21333 in nederlands zelf dan volgens mijn berekeningen. dat terwijl er maar 12000 in europa zijn
Daarvan houd het meerendeel niet van het oorlog's genre, laten we voor het gemak ff zeggen, zo'n 3/4e deel, dus een kwart blijft ervan over, dat is dan: 5333,25 daarvan willen weer een hoop mensen het geld er liever niet aan uitgeven, zeg ongeveer de helft en dan houd je over: +/- 2500 man.. dat past weer 5 keer bijna in 12000, dus dat moet ongeveer genoeg zijn...
dioga dit is uitgaande van dat al 2 mensen het kopen dus het is niet zo van 2 mensen kopen het en dan toch de ene niet
pcies, en ookal klopte het wat dinges 2 naar boven zij(wat niet klopt), dan is het nog veel aangezien er maar een paarhonderd naar nederland komen(12000 in HEEL europa)
wat een zin maar het klopt natuurlijk bij lange na niet want er zijn ook dorpen vna 10.000 inwoners waar er geen 1 word gekocht dus het is een heeeeeeeeeeeeeeeeele ruime 100% zeker neit kloppende schatting
Nee en jij bent degene die al begon met een vreemde conclusie "hoe moeten die 12.000 SB's op als er in mijn 1500 man dorpje maar 2 mensen een kit bestellen".
jij hebt nog mzzl met je dorpje, in mijn dorp ben ik de enige met een xbox.. iig koop ik steel batalion niet veels te duur
Lekker representatief. Als er 1 was in dat dorpje zijn er volgens jou redeneringen te weinig van die controllers, en met 0 te veel...