Hi guys, Ik heb van 't weekend een Xbox 360 overgekocht van iemand. Alleen bij het aanzetten en als ik wil beginnen met een game zegt hij dat er geen storage device is aangesloten. Kan het zijn dat er wel een HD in zit maar dat hij niet goed is aangesloten (misschien los gegaan tijdens vervoeren) of dat hij opnieuw moet worden geformatteerd o.i.d.. Mocht ik er een nieuwe HD in willen zetten, waar haal ik die dan vandaan en hoe zet ik die er in? Of kan ik dat bij iemand laten doen? Ik wacht jullie reacties af. Thanks!
Heeft hij wel gemeld dat er een HDD bij was? Als het een arcade is ( automatisch geen HDD bij) Dan is die niet chrome aan de voorkant bij je disc drive, maar is dat wit. Is het chrome kun je best vragen waar de HDD gebleven is. Als je zelf een HDD wilt zu je eentje moeten kopen. En goedkoop is dat niet. 20GB is al gauw 60 euro
Bedankt voor de snelle reacties! Ja er heeft sowieso wel een in gezeten, want hij heeft wel z'n games kunnen opslaan enzo. Ik kan nu even niet zien welke bovenkant hij heeft want ik ben nu niet thuis. Maar zodra ik het weet post ik het! Waar kan ik die HDD's het beste kopen en waar kan ik die laten plaatsen? Of is dat een heel gemakkelijk (en vooral veilig) klusje?
Dan zou ik diegene waarvan je hem gekocht hebt even bellen over die HDD. En het is heel makkelijk om de HDD eraf of erop te zetten, het is er gewoon boven opklikken en loshalen als ook met een vingerbeweging gebeurd.
Volgens mij snap je het niet helemaal. De Harddisk van de 360 is een accessoire. Dus niet zoals in een pc een los ding. De HDD zit in een behuizing en die hdd kan je niet zo maar als leek vervangen. Dit is de HDD addon: Als je dus niet zo'n bubbel bovenop je 360 hebt zitten heb je geen HDD. Je kan overigens ook games opslaan op een memorycard. Maar dan mis je een hoop functionaliteit.
Oke dan ga ik vanavond even kijken welke ik heb. Maar stel dat ik dat wel heb, waar kan ik dan een HDD kopen of zo'n memorystick? Welke functionaliteiten mis ik dan als ik geen HDD heb?
Gewoon, in Gamewinkels als Intertoys, Eplaza, dat soort winkels of online En je kunt héél weinig zonder HDD, aangezien je dan geen demo's kunt downloaden en weinig kunt opslaan, en je later geen Games op je HD kunt installeren (Zie: Dashboard Update )
Hey Wauwtor welkom op het forum. Veel korte vragen kunnen in centrale threads gesteld worden. Voor verdere vragen kan je hier terecht: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=109751&page=73 Als je 360 geen hd heeft zou ik persoonlijk voor een 120gig versie gaan en die via Ebay voor 80,- incl scoren. Met het oog op het installeren van games zeker het aanraden waard. Verder is de hd idd een add-on op je 360 en moet je die bovenop je 360 klikken. verdere vragen dus in de link hierboven. slotje