1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ha ha en dan nog door een bezwaarschriftencommissie die pas na 6 weken beslist...
    hoe dan ook, ik vind dat trage juist wel gaaf.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Gaaf of niet, ik zie bij Fifa dat je stilstaande momenten kan hebben, die je in het echt ook vaak ziet. Die zie ik bij PES nooit, daar is alles altijd in beweging.

    Aangezien ik zelf een 'slow' gamer ben (GR over Halo, Vegas over CoD) ben ik ook wel gecharmeerd van dat langzame.

    Die 60E is iig niet uitgeven aan een PES kloon, en dat is alleen maar goed. Hoewel de controller layout bijna identiek (is in te stellen) ... ik zette hem natuurlijk gelijk op 'Alternate' zodat je bij Fifa ook schiet met X en Langepass met B:)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    PES 2009 is langzamer dan PES 2008, voordeeltje hè? ;)
     
  4. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de stadions al bekend die erin zitten?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ja, lekker:)

    Ik vrees dat ik dit jaar ze allebei ga kopen, want Fifa is zeker goed, maar PES laten lopen (als blijkt dattie duidelijk verbeterd is)???

    Ook merk ik in Fifa dat er, ondanks de zillion opties, er een aantal dingen NIET inzitten. Bv, random 'vorm' bij een exhibition match ... of 'meesturen CB bij corners'.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ... of een goede edit mode...
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu maar hopen dat wij ook die edit mode kunnen gebruiken zoals op de ps3...
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Je bedoelt dat je een option file kan 'downloaden' oid? ... ga er nu maar vanuit dat het NIET kan op 360 (ben ik vrij zeker van, MS kennende) dan is het alleen maar meegenomen als het die 2% kans is dat het plotseling toch kan.

    (tenzij, zoiets 'verpakt' wordt als DLC, dan kan het wel neem ik aan)
     
  10. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het turks elftal eens een keer de waardering krijgt die het verdient (eveneens als spanje) en thuis hoort in EUROPE A ipv landen zoals noord-ierland, israel, hungarije,
    en ook gewoon betere stats krijgt die terecht zijn dus niet alleen Nihat omdat ie in spanje speelt maar neutraal het hele team.
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    cervet body balance 92 *)
     
  12. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ook een hele mooie toevoeging is dat transfers automatisch bijgewerkt worden op live.

    Dit is iets wat ze in de nba 2k serie als sinds 2k7(2007) hebben en heel goed werkt. Dus dat je bijvoorbeeld na de winterstop een update krijgt met de transfers.
     
  13. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    *servet idd :D

    hij staat nu op 87 maja ze defence is dan weer 76 daarintegen...
    en agression slechts 56 :p
    teamwork ook laag en hij heeft nul 'sterretjes'
    zo kan je meer voorbeelden noemen

    OHJA! ik heb nog iets :p

    het zou ook heel leip zijn als je je eigen nationale selectie kon maken zodat je niet zoals in het afgelopen deel oranje zonder ruudje hebt bijv.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In principe kan het wel en het màg ook, heb ik zojuist gehoord van de helpdesk van Xbox Live. Heb ze gevraagd of je juridisch geen probleem hebt om de option file uit te wisselen, ook als dat je profiel-file wijzigt. Dat mag allemaal en ik heb een referentienummer gehad zodat ik er altijd naar kan verwijzen als ze later opeens wat anders zeggen.
    De vraag hoe is ook op te lossen: Via de Xsata of Xport die je beide tussen je PC en de Xbox kunt zetten. Die nieuwste is de Xport en schijnt ook het makkelijkst te gebruiken te zijn. Zo kan je dan van een website de options file downloaden en via Xsata of Xport op je 360 zetten.

    Xport: http://www.xbox360fanboy.com/2006/10/30/first-impressions-datel-xport-360/
    Xsata: http://www.consoleshop.nl/product/26989/40932/datel-xsata-xbox-360.html
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zodra dat blijkt te werken haal ik er 1! Nu nog hopen dat je ook foto's van je compu kan gebruiken, wil wel mezelf goed namaken ;)
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe meer je de demo speelt hoe beter die wordt :D
    stoor me niet eens meer aan de balgeluidjes ;)
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik heb die balgeluiden gewoon wat zachter gezet in options. Ze klinken gewoon te hard waardoor het onrealistisch lijkt. Zachter klinkt het veel beter.
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn die balgeluiden bij Fifa ook niet echt heel veel zachter? Niet dat ik me eraan stoor ofzo maargoed.
     
  19. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    fok fifa

    /Mod Post dan niet. Er is een Fifa vs PES topic. Daar kun je je ei kwijt, mits je daar wel met argumenten kunt posten. - the Matrix
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, zal ik doen. Maar niet nadat ik ook die full-version heb geprobeerd ;)

    Via Xbazaar is die makkelijk in te ruilen tegen PES09 of geld tegen die tijd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina