ik vond het in het begin ook een beetje tegenvallen Halo is goed SEga GT ben ik op het moment bezig om uit te spelen maar jetset future radio dat vind ik eigenlijk echt een bout game.. En nog iets ik ben nog niet overtuigd van de xbox power vooral niet bij Halo en Gamecube heeft zeker net zo mooie graphics op dit moment mischien zelfs mooiere maar ik geef toe xbox kan meer maar dat heb ik nog niet gezien
heb je op de gamecube wel eens levels gezien die even groot en mooi zijn als bij halo? heb je op de gamecube wel eens beat -em up gezien die even mooi is als DOA3 of een racer met graphics die even mooi zijn als Racing Evoluzione? i think not
ja zeker wel en even over levels van Halo die lijken gewoon teveel opelkaar en wat dacht je van de graphics van starfox adventures die zien dus echt wel beter dan die van Halo.
Op plaatjes kan je niet vergelijken je moet starfox maar eens in beweging zien. En nog iets nu heeft ie net het saaiste en mindst mooiste level laten zien.. je moet dinosar planet maar eens zien..dat is in 1 word te omschrijven..WOW!
Jij speelt vals, je pakt een FMV (3D Filmpje...) en vergelijklt 't met een in-game screenshot van Halo (geintje he.. Logisch...)
Ik heb ook een vette PC en een Xbox en mijn mening is: * dat hij beter is dan de PS1 en 2 daar antwoord ik zelfs niet op! Ik wil ook wel een trekje * De PC heeft mooie games en de Xbox doet daar zeker niet voor onder, op sommige gebied is hij zelfs mooier en das logisch want de Xbox heeft de onderdelen van een PC en werkt zonder besturingssysteem. * Halo is grafisch dik in orde! Als je naar het ijs kijkt zie je zo het licht weerkaatsen en het relïef van het ijs! En als je met de Warthog over het ijs rijdt zie je in het spoor de stukken uit het ijs ontbreken en de krassen! Dat vind ik heel knap gedaan. Heb ik nog maar zelden gezien! Super!!!! Of overdrijf ik?? Ik ben nochthans veel gewoon hoor!
De toppers die jij opnoemt vind ik gewoon!!! Noem mij één echte super topper op de PS2 en kom niet af met GTA of GT3 of Metal Gear Solid want die laten mij koud! Een topper zoals Halo heeft PS2 niet. En de echte toppers moeten nog komen!
Nou ben een echte Xbox Fan maar vind wel dat minpuntje van Xbox is dat er minder spelaanbod is...vooral op het gebied van RPG's....maar de spellen die wel VET zijn die zijn ook meteen super vet ....maar mis wel de Final Fantasy serie en Gran Turismo...maar verder?...niet veel meer eigenlijk.... Maar dit is ook wel begrijpelijl....PS2 is al minstens een jaar ouder als Xbox dus zijn al stuk meer spellen uitgekomen (xbox komt net op gang en al waarschijnlijk volgende Kerst een goede line-up hebben om PS2 bezziters jaloers van te maken ). Ook had sony in het begin een stuk meer Developers in zn zak vanwege het succes van PSX.....ook hadden ze zich al bewezen terwijl Xbox nog "afwachten" was voor de developers en het een risico factor was als je een game voor Xbox maakte omdat het in het begin nog niet zo lekker liep...waardoor ze een grotere kans hadden dat een potentiele hit zou mislukken.....maar nu Xbox bewezen zich bewezen heeft in de markt en al heel veel Xboxen verkocht heeft (en dus een grote afzetmarkt voor games heeft) is de kans op een hit veel groter....maar dat is pas een ontwikkeling van het laatste half jaar waardoor de meeste games nu pas in ontwikkeling zijn (ipv bij de PS2 al VOOR de PS2 op de markt was). denk dat dit de reden is (try prove me wrong ). Maar denk dat in 2004 Xbox zeker een grote inhaalslag op sony heeft gemaakt. ff iets tussendoor...valt me op dat er nog steeds een HELE hoop PS1 (PSX) spellen verkocht worden!....zelfs meer als voor PS2 en Xbox bij elkaar ....komt vooral doordat heel veel mensen PSX hebben en deze spellen extra goedkoop zijn...dus voor de PSX bezitters die niet in het gellukige bezit zijn van een Xbox haal ze nu voordat ze uit de winkels gehaalt worden (verwacht dat alle PSX spellen uit de handel zijn zomer 2004 in de grote winkelketens dan...dus niet de speciaalzaken).
Geen toppers op de PS2? Dat vind ik wel weer heel ver gaan. Als je GT3 geen topper noemt dan is er toch echt iets mis met je. Dat is hetzelfde als dat iemand zegt dat HALO zuigt ofzo. Dat slaat nergens op. Het is gewoon zo dat de PS2 meer toppers heeft op dit moment. GT3, MGS, GTA3, GTA Vice City, Getaway, Jak & Daxter, Final Fantasy X, enz. Dit zijn gewoon topgames. HALO is er een op de Xbox en Splinter Cell ook. Alleen dat is wel zo'n beetje het enige op dit moment. Als je een Xbox met een PS2 vergelijkt dan kan ik me dan ook nog wel een beetje indenken dat je de Xbox iets vindt tegenvallen, maar met de PSX? Die vat ik niet helemaal hoor...
Tuurlijk, ik heb altijd de laatste nieuwe systemen aangezien dat ik mijn Pc zelf gemonteerd heb. Als hij een beetje gedateerd geraakt koop ik me een nieuw moederbord/processor en grafische kaart en stop die er in en klaar is weer een "state of the art" pc. Maar nog steeds vind ik de Xbox een pareltje wie zegt van niet..... die liegt!
Ik denk dat het vast staat dat "de" pc gewoon betere graphics heeft dan de xbox. Je kan er niet omheen dat de snelste PC te koop van nu gewoon betere graphics heeft dan de xbox. klaar! Ik heb zelf de xbox ~6 maanden en heb de 2 standaard games samen niet langer dan 1 week gespeeld. Ik vindt ze gewoon niet leuk, gamelay zuigt (naar mijn mening) en de graphics vallen tegen. HALO kreeg ik er ook bij en daar heb ik me zeker 1 maand volop mee vermaakt totdat ie uitgespeeld was... Ik denk erover om nu Splinter Cell te kopen (en heel misschien DOA3 als hij budget is ofzo). Ik vind dus nu alleen de topgames nog leuk. 3 jaar geleden speelde ik nog op de psx en daar speelde ik veel meer games, maar waarschijnlijk vindt ik gamen nu minder omdat ik ook wat ouder ben (18 ) en meer andere dingen leuker ben gaan vinden. Toch blijf ik (denk ik terecht) hoop houden dat er meer goede toppers komen op de xbox die mij weer dat gevoel geven net als HALO nu en b.v. metal gear 1 op de psx