FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Pfff.... Speel ik echt eens een wedstrijd zeer goed vandaag. Ik speelde psv met ajax helemaal van de mat, waarvan 3 goals op randje buitenspel, maar dus afgefloten. 0-0 , en dan met penalty's verliezen.. hoe triest

    Ik schaam me nu ook kapot voor mijn ranking. 21-16 5 wedstrijden op rij verloren
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Zeg, met dat 'alles op handmatig' ... dan zit je bij PASSEN dus wel aan die 8-way vast, want als ik VLAK langs iemand wil passen lukt dat dus echt nooit.

    Ik meen dat ik dit effect al eens hier gelezen heb ... iemand tips (of moet ik terug naar semi)?
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    dan kan ik helemaal inpakken _0/

    Begon echt geniaal, nu volgens de site:
    Played: 27 Won: 13 Lost: 13 (1x xbox live uitgevallen, maar was wedstrijd eigenlijk al afgelopen. Verloren overigens toen :cool:)

    Klopt volgens mij trouwens niet echt, eerder 3 won 13 lost :+

    Edit vinden jullie trouwens van die avatar store? :+
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb tot nu toe geloof ik alles gewonnen. Dus dat zou dan zo'n 3 wins zijn en 0 losses. :)
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar als ik kijk vanaf zaterdag avond. Dan heb ik 5 gewonnen en 11 verloren.. En dat is nogal vrij kut.


    Overigens nu net 3-0 gewonnen! Ik was weer paar classes beter dan mijn tegenstander, en gelukkig wou de bal nu wél het netje vinden. Toch weer even heerlijk om te winnen, geeft me zeker zelfvertrouwen! :) Nu die lijn nog doorzetten
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu aan 50 wins en 8 keer verloren.Mijn 8ste verlies was dom 4 keer paal en hij komt 1 keer en dan gaat die lucky binnen.
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zag trouwens dat Ronaldo (van AC Milan terug naar brazilie) niet meer in het spel zit, is wel jammer voor de manager mode.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Eindelijk, ik heb ook eens geluk! nu 2x op rij gewonnen. 3-0 en net met penalty's van manchester united wat tegenwoordig iedereen pakt? :confused: Kunnen ze niet met bijvoorbeeld een 4 sterren team winnen ofzo?

    En als ik bij leaderboards kijk, dan staat er bij mij een streepje? Hoe kan dat? Eerst stond het er altijd wel bij!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    ga eens slapen ralluf :p
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    *bevestigt
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Heb ik ook eens een achievement. Die 30-yards. Geef een diepe bal, keeper komt uit de 16 en ramt die bal weg richting middencirkel. Neemt mijn centrale middelvelder op de borst aan. ... Ik denk die keeper is nog niet terug en schiet gelijk.

    Zeilt die bal echt prachtig net over de terugrennende keeper in het doel

    Gelijk ook mijn eerste echte YESSSS moment:)

    Zal je altijd zien dat 1. upload niet werkt, en gek genoeg hij ook niet in de replays voor kwam (ik zat al met mijn camera klaar)

    Btw, heb alles toch maar op semi (en auto) gezet, want van de handmatig (8-way) gebeuren werd ik compleet gek, vooral Y thru pass is godsonmogelijk goed te doen
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had mijn screamer en vrije trap achievement in een keer op de coolste manier ooit :)

    Ik was lekker online met Project Zer0 aan het spelen toen ik met Toure een vrij trap kreeg iets voorbij de middellijn. Ik dacht 'Ik ben geen mietje, gewoon op doel' en halverwege wordt ie van richtig veranderd door een van zijn spelers en Casillas had er toen natuurlijk ook geen zin in om een poot uit te steken. Project vond het minder leuk...
     
  13. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jaja, handleiding kwijt ;) Ouwe downloader :D
     
  15. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, op welke mode spelen jullie trouwens?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal wel al 1000 keer gevraagd zijn, maar er komen hier ook 1000 posts per minuut dus dan is het geen probleem.:+ Als ik naar me leaderboards ga zie ik bijmzelf niks staan, en heb al een aantal potjes gespeeld ?

    Manager mode gaat super, Eto'o is baas. Ondertussen is zijn overall stats 92, en is super snel. Heeft er al meer dan 40 goals inzitten, moet nog ongeveer 5 wedstrijden maar ben allang zeker van de eerste plaats. Daarna Real Madrid klappen geven in de finale voor de beker. Messi die 94 is rechts en Bojan met 89 links. Wat een aanval, middenveld meestal Xavi, Iniesta en Fabregas en verdediging Alves, Puyol, Marquez en Abidal. _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  17. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom springt mijn muurtje niet tijdens een vrije trap?
    ik heb alles al ingedrukt maar ze doen niks,, of is het een kwestie van timing?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net voor dat de bal bij jouw komt 'Y' drukken. ;)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nu online 16 gewonnen en 4 verloren terwijl ik er gister nog 13 had gewonnen en 1 verloren:mad:

    Net wel een chille wedstrijd, ik sta 1-0 voor, 1-1, toen stond ik 2-1 voor, maakte hij in de 74ste minuut 2-2, vlak daarna maakte hij de 3-2 en maakte ik in de 85ste minuut de 3-3, verlenging, in de verlenging werd niet gescoord, Penalty's.
    ik scoor de eerste, hij scoort de eerste, 1-1, ik mis! hij scoort. 1-2, ik scoor hij scoort 2-3 ik scoor hij scoort 3-4.
    Ik moet scoren om te overleven en dat doe ik 4-4. als hij scoort wint hij. hij schiet hem door het midden en ik bleef staan.
    4-4 en we gaan door! ik mag scoren en ik doe dat want hij blijft staan en ik kies een hoek 5-4.
    vervolgens moet hij dus voor het eerst scoren en hij schiet hem weer door het midden en ik bleef weer staan:lol: dus gewonnen na penalty's uit een geslagen positie!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  20. BROUWR

    BROUWR Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan sta je niet in de top 1000 geloof ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina