1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]
    Met dank aan Dusky Demon en ikkk voor de startpost



    Game: Saint's Row 2
    Genre: Free Roaming
    Game modus: 3rd Person
    Uitgever: THQ
    Ontwikkelaar: Volition
    Release: USA - 14 Oktober, Europa - 17 Oktober

    Splitscreen: Nee
    Singlescreen: Ja
    Co-Op: Nee
    Systemlink
    Aantal spelers (totaal): 12
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Splitscreen: Nee
    Co-op: 2 spelers
    Xbox Live
    Aantal spelers (totaal): 12
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Guest spelers: Nee
    Splitscreen: Nee
    Co-op: 2 spelers
    Extra's: Downloadable Content

    Informatie:


    [​IMG]


    Features:

    In Saint's Row, waren er al een heel aantal verschillende auto's, maar dat wordt in Saint's Row 2 uitgebreid met verschillende soorten motors, quadbikes, helicopters, vliegtuigen, boten en jetski's.

    Er zullen ook weer heel veel activiteiten zijn, waarbij respect is op te bouwen, wat uiteindelijk weer zal resulteren in voordelen voor jou in gangverband. Hieronder staan er een aantal beschreven.

    - Destuction Derby, waarbij je met een voertuig (monstertruck) in een grote arena staat en de andere auto's moet platwalsen om te winnen.
    - Een tot nu toe ongenaamde activitie, waarbij jij dient als personal bodyguard voor een celebrity.
    - Insurance Fraud, waarbij je jezelf of een vriend serieuze schade aanbrengt om geld los te krijgen bij de verzekering.
    - Fight Club, waarbij je in een ring stapt en degene tegenover je voorrot slaat om te winnen. In het totaal zijn er 6 verschillende levels, met verschillende moeilijkheidsgraden. In het eerste level zul je het dan ergens in een kelder tegen een andere vechter op moeten nemen, maar op level 6 neem je het bijvoorbeeld op tegen de kampioen van Stilwater in een grote arena vol met toeschouwers.
    - Niet zeker: Een ontroerend goed activitie, waarbij je het ontroerend goed bijvoorbeeld onderspuit met modder zodat het later minder waard is als jij het wilt kopen.
    - Racen, wat voor zich spreekt.
    - Er zijn natuurlijk nog veel meer activities, maar daar kom ik zo niet op. PM me als ik iets vergeten ben, en als ik iets te weten kom dan zet ik het er bij.

    Ook zijn er de zogenaamde diversions, waarmee je respect kan verdienen zoals basejumpen, carsurfen, mensen onderspuiten met een grote moddervrachtwagen, een winkel overvallen in politiekleren, naakt rondrennen in het openbaar, stunten met voertuigen, mensen op een unieke manier omleggen, hostage, auto's overvallen of gewoon de aloude overval.

    Je kunt niet alleen de spullen in de winkel kopen, maar ook de winkel zelf, waar je een vast inkomen uit krijgt. Als je veel winkels bezit, dan wordt je bekend en verschijnt jouw character op billboards verspreid door de stad. Je kunt onder andere kledingzaken, tattooshops, muziekwinkels, drankwinkels, wapenwinkels, autodeales, motorzaken, botenwinkels en restaurants kopen. Er zijn ongeveer 70 winkels in het vernieuwde Stilwater

    Er zitten ook weer verschillende wapens in, waarover nog niet zo heel veel bekend is. De RPG zal er in ieder geval weer inzitten. Ook een minigun en nog veel meer gekke dingen. Ik zal hier meer neerzetten, zodra het bekend is. Iets wat wel bekend over de wapens is, dat je zal kunnen dualwielden met kleinere wapens, maar dat hoeft niet per se.


    Characters:

    - Julius: Julius was in Saint's Row 1 de leider van de Saint's, maar nu is hij totaal uit het gangleven gestapt.

    - Johnny Gat: Johnny is de enige trouwe Saint van de hoofpersonen uit het eerste deel die nog over is. In de tijd tussen deel 1 en 2 heeft hij in een proces voor moord gezeten.

    - Troy: Troy bleek aan het einde van Saint's Row 1 een undercover agent te zijn en in deel 2 heeft hij het tot hoofd van de politie geschopt.


    Customizing:

    Het spel zal ook heel veel customizing bevatten. Heel je character zal aangepast kunnen worden. Tot de grote van je neus tot het geslacht tot de zes verschillende stemmen. En dan natuurlijk onwijs veel kleren, maskers, make-up, tattoos. Noem het maar op. Maar niet alleen van je character zelf zal je het uiterlijk kunnen aanpassen, maar ook van de Saint's, van de voertuigen die rijdt en de panden die je koopt. Ook online zal er het nodige te customizen zijn. Je kan bijvoorbeeld de stijl (en het logo) van je gang aanpassen.
    Qua aanpassen van voertuigen is er nog niet heel veel over bekend. Of liever gezegd niets. Het is dus niet bekend of alles aangepast kan worden, dus ook de motoren en de boten.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    XBW Gamepage: link

    Screenshots:

    De ontsnapping uit de gevangenis:
    [​IMG]
    Ronin:
    [​IMG]
    Saint's:
    [​IMG]
    The Brotherhood:
    [​IMG]
    Ultor:
    [​IMG]


    [​IMG]

    Trailers:
    Teaser trailer:
    [yt]ABcCsd4YG24[/yt]
    Storyline trailer:
    [yt]frQiAQSO5Qc[/yt]
    Gameplay:
    [yt]T5M1dsQm2Gg&feature=related[/yt]

    Meer gameplay
    [yt]-H1UxGzD74s&feature=related[/yt]
    Activities trailer:
    [yt]3tVpqF2VnkY[/yt]
    Customization/Trick my life trailer:
    [yt]TO2bhxXZCbs[/yt]
    Ultor trailer:
    [yt]HAhaKVHJqAk[/yt]
    The Brotherhood trailer:
    [yt]WiXl0EciXq4[/yt]

    Street Lessons with Uncle Gary:
    Taunting:
    [yt]HV5Q75GW5fI[/yt]
    Satchel Charges:
    [yt]Sb4fMVg3G1w[/yt]
    Heavy Weapons:
    [yt]SpE5QAYY2U8[/yt]
    Motorcycles:
    [yt]AFJlgnP5JA0[/yt]
    The Police: Protect and Serve:
    [yt]sLZauP_a3NI[/yt]
    Throwing People:
    [yt]VPLpUtkI9kQ[/yt]
    Wieldable Props:
    http://www.thqate3.com/videos.php?video_id=103
    Nut Shots:
    http://www.thqate3.com/videos.php?video_id=101




    XBW'ers die Saint's Row spelen

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe



    Deel 1
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kunt opzich ikkk wel uit de startpost halen, want die heeft zelf niks gedaan als het goed is :p

    Verder,
    Net besteld op gamehubs.com vind die prijs gewoon aantrekkelijker dan hier in nederland
     
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook besteld op gamehubs. Zelfs met UPS-deivery is de prijs vele malen beter.
     
  4. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb em vanavond gespeeld bij een vriend maar aangezien ik niet zo heel goed ben in dit soort games ging mooi het alarm af en ging ik dood :p
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De persoon die die videoreview schreef verteld over de game op de gametrailers forum.



    Single player is more of just adding a lot more features, rather than changing. Missions are fun and unique, but the campaign is short as hell compared to SR1. I have 10 hours on the game so far, but if i really wanted to rush the campaign, it can be beat in around 6 hours, which i almost have already (i think? its hard to explain without spoiling). But as for new modes, theres a lot. The problem is, i never remembered SR1 being this buggy, as i encountered helluva lot more glitches by playing an hour of this, rather than a full 24+ hour runthrough on GTA4. Otherwise, theres plenty of additions in the single player. Its just very very unpolished, with an online mode that can no way live up to what the majority of the Saints row community wanted, although co-op is the one thing that was a good decision to add.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan echt niet meer wachten op deze game. :D

    Hoop dat de game ook al eerder hier in de winkels ligt aangezien het toch geen strenge release date heeft, en ook niet wereldwijd tegelijker tijd.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze sla ik du mooi over, 6 uurtjes is echt een aanfluiting.. en de vrees dat de stad meer van hetzelfde is, komt dus uit.
    En online is gewoon weer hetzelfde dus, ik had meer een GTA4 online mode verwacht, maar dan beter.. de game komt immers maanden later uit en ze hadden daar echt aan kunnen werken...
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    8)8)LEETEINS

    Vrinden, vrindinnen, mede mensch,

    Het spel zuigt aarsch.:'-(
    Ik breek hem op dit ogenblik door des middens!

    Dat was het :)

    [​IMG]


    :):):)8)8)8)8)
    8)8):thumbs::cool:
    O-):emo::emo::emo:|:-:):):):)

    :emo::emo::emo:
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijk toch te halen voor mij aangezien ik sinds vandaag werk heb en 3 weken lang wekelijks uitbetaald krijg 8)
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    DOE HET NIETTTTT!!!:'-(:'-(:'-(
     
  11. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,zonde van mijn DL-Disc[​IMG]

    LEETEINS
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook echt alleen maar gassen met de a knopf. En het is 8 keer zo lelijk als op die screenshots.

    dat was het

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Eeeh, wtf is er mis met de mensen boven mij? :emo:
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ohja, te koop lopen met illegale games kan leiden tot een ban tot de releasedate. Spoilers van torrents zijn niet echt gewenst. ;)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    6 uur is weinig. Nouja, fuck 't. Heb hem besteld en heb er zin in. Mercenaries 2 zat ook vol met bugs maar vond ik toch wel leuk om te spelen. Zal SR2 alleen kopen voor de vliegtuigen en parachute, voor de rest blijf ik bij GTA4. Ik vind het nu allemaal echt over de top.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De soundtrack is bekend en god wat is ie kut. Die van deel 1 was veel beter, zo te zien.

    Conclusie: Veel te veel klassieke muziek, daar luistert toch geen hond naar. Hiphopkanaal zuigt nu gewoon apenballen en over het algemeen zijn ze te mainstream gegaan met de muziek. Daarnaast lijkt het erop dat er geen jazzkanaal is? Wel een leuke voor de wat hardere rockfans, lijkt wel. The Mix 107.77 zal wel mijn kanaal worden.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wat een bagger... :'-(
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuinig he?

    Daarom is er ook zoveel klassiek.. dat kost geen drol namelijk, dat is ook de reden waarom je het in 1 keer zoveel ziet in games zoals PGR3, PGR4, saints row 1 en 2, burnout paradise, etc.

    Ben ook niet echt bekend met alles wat ik hier zie staan.. dat is al meestal geen goed teken.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ken zo goed als die hele lijst niet, maar de laatste twee kanalen worden heerlijk _O_ Coole frequentie ook voor Krunch, 106.66 :9
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het altijd wel leuk om met klassieke muziek de politie achter je aan te hebben, en dan in de wilde weg teschieten O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina