1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT

    Soms lijkt het wel of je een zevende film zat te kijken met al die cutscenes.
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me nou niet echt duidelijk: kun je op een gegeven moment kiezen tussen dark and light? Want ik ben dat niet tegengekomen namelijk
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    darthlaw. in het allerlaatste level. En wat je moet kiezen voor Dark of Light side word je dan wel overduidelijk
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vandaag de game op sith warrior uitgespeeld en heb er van genoten :)

    Als ik nu op continue game druk begint hij weer in het eerste lvl op sith warrior.
    Wat is daar de bedoeling van?

    Ik zou graag me character willen behouden en een niveau hoger op sith lord willen spelen , is dat mogenlijk ?

    Hoe kan ik de game eindigen aan de kant van de darkside?
     
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al uitgespeeld. Je word dus light. Maar dat is al een paar levels eerder gebeurd omdat je dan jedi wordt. Maar mij vraag is nu: Kun / kon je dat kiezen of niet?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Spoilers svp :mad:
     
  7. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan niet je character behouden als je voor een hogere moeilijkheidsgraad wilt gaan, je moet dus weer alle talents etc. maxen.

    Je eindigt de game The Dark Side way als je rechts van de brug afspringt in plaats van recht door loopt :9.

    Heb het spel sinds een paar dagen 1000/1000 \o/.
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie , wat, waar, hoe?\o/

    Welk level is dat? Is dat met dat gevecht met Darth Vader?
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    :thumbs:
    helemaal mee eens, wat een top game is dit toch :thumbs::thumbs: ik zouem zelf een dikke 9 geven.. echt een MUST have als je het mij vraagt
    ik ben nu bij missie 6, damn I love this game :thumbs:
     
  10. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, ik heb sinds 2 dagen een probleem met dit spel. Als ik de 360 (met SW:TFU erin) opstart, blijft hij hangen op het groenige scherm met het 360 logo. Haal ik het spel eruit en start ik de xbox dan op, dan kom ik gewoon in het live menu.

    Andere spellen doen het gewoon, alleen SW loopt altijd vast.
    Met de cd lijkt niets mis... iemand enig idee:'-(?

    Ik wil spelen namelijk8).

    THX
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Darthlaw

    Je word geen jedi als je Darth Vader je verraad. Je bent nog steeds slecht alleen je gaat een alliance oprichten om die daarna te verraden zodat Vader weet wie je vijanden zijn. Uiteindelijk dankzij de liefde enz kom je in het laatste level voor een keuze te staan

    Situatie: Na het gevecht met Darth vader (en je hem door de deur lanceert sta je op een brug. ) Jedi Kota (of hoe die ouwe heet word aangevallen door de emperor. Nu krijg je weer controle over Starkiller.

    Keuze 1: (Light Side) je rent naar the Emperor toe, slaat hem op ze bek en daarna om je vrienden te redden offer je jezelf op (je had beter die ouwe dood kunnen laten gaan en zelf kunne blijven leven, moet je nagaan, als Luke Skywalker en Starkiller bij de Emperor en Darth naar binnen zouden lopen! geniaal toch!)

    Keuze 2: (Dark Side) je laat Kota dood gaan en neemt het offer van the Emperor aan om zijn nieuwste sidekick te worden. Je springt van de brug naar rechts (waar je Darth ziet liggen) en je gaat vechten tegen darth pshycho! en dan zie je wel wat er gaat gebeuren. Als je deze weg volgt krijg je wel een achievement maar je zal zien dat A new Hope (episode IV) nooit zou hebben kunnen afspelen.

    btw laad gewoon laatste level weer, zet hem op easy en ren er snel naar toe, kies voor darth en voila. achievement unlocked
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet om de achievement maar om het einde :). Maar nu snap ik het wel, want ik was toen richting Darth S. gelopen. Maar ik heb al op continue game gedrukt en toen kwam je bij dat level dat je Kota moet verlsaan. Is het dan nog mogelijk om naar het laatste level te gaan?
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe zat het nou met multiplayer, ik meen me te herinneren hier te hebben gelezen dat er een soort van Jedi Temple kwam waar online battles in werden gedaan als DLC ?!
     
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat er nog een update/uitbreiding komt. Ik geloof dat die nog dit jaar komt. Als ik het mis heb zeg het dan even!;)
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Moet je je cache clearen. Had precies hetzelfde probleem.

    Gewoon ff op internet de code opzoeken (Je moet wat knoppen in bepaalde volgorde toetsen en dan krijg je zo'n scherm)

    Ow en Darth Law als je het spel uitspeelt begin je inderdaad weer bij het begin wat je dan moet doen is gewoon start - Mission select - En dan zou als het goed is gewoon alle missies er moeten staan en dan kun je gewoon de Death Star overnieuw doen en de andere ending spelen zonder het hele spel overnieuw te doen.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    darthlaw. gewoon game starten. continue game doen. dan start. dan missionselect en voila!
     
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord & Sith ( hoe kan het ook anders in een topic over een game over star wars ;) ) Beide bedankt dit ga ik morgen even proberen en het andere eind uitvinden. :)

    Heeft iemand misschien een gehele samenvatting van het verhaal van TFU. Gelieve in het Nederlands. Die engelse shit is soms er lastig om te lezen omdat het zo veel is haha :D
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    OMG ik zit nui in missie 8 bij de eindlevel boss > Star Destroyer

    Ik krijg dat ding maar niet kapot, ik kan em wel met de punt naar mij toe keren en dan naar me toe trekken maar ik blijf maar niet genoeg tijd krijgen om hem ver genoeg te trekken omdat dan die vechtschepen weer komen..

    iemand tips aub? ik word hier zwaar gefrustreed van :mad: :mad:
     
  19. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die fighters 1 voor 1 neerhalen (van dichtbij Force Lightning) en dan dat schip neerhalen, dit herhaal je een paar keer en klaar is Kees :)
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks dude, gefixt!:)

    En uitgespeeld,wat een einde8).....
     

Deel Deze Pagina