Jullie mogen blij zijn dat jullie zo'n rots in de branding hebben. En de gozers die we met 9-0 hebben verslagen waren echt supergoed, ze gingen echt heel lang en goed nadenken over wissels enzo. We hebben echt een goed team als we die mensen gewoon zo hard onder druk zetten dat hun keeper 3 eigen doelpunten scoort. Ik kreeg buikpijn van het lachen, het zag er ook zo tof uit
Die achievement hebben we ook maar met geluk gehaalt, want we kwamen toevallig een engels team met ook 10 spelers tegen...
:{ We waren met zo'n 11 man dus als me in de dressingroom zijn kunnen we je natuurlijk niet inviten, een message sturen heeft ook geen zin want iedereen drukt gelijk op A. Misschien moet je er zelf wat inzet voor tonen door zelf in de dressingroom te gaan zitten en dan even wacht, het is hartstikke mogelijk om na 20:00 nog mee te kunnen doen, als je in de dressingroom zit komt na een potje iedereen achter je te staan. dus don't blame me dat ik jou geen message heb gestuurd. die 2de stond je buitenspel en kwam uit de kluts Rots in de branding Ruud had wel met 2 goals een 2-0 overwinning vrijgespeeld Ook mooi toen we met 10 vs 10 aan het spelen waren, Bardogan speelde niet en stond vanwege een corner in hun strafschop gebied, toen hadden wij de bal op onze zelft en bardogan stond enorm ver buitenspel, we rende naar Bardogan toe, liepen langs hem en scoorden
Inter heeft een erg sterk team, mochten jullie een andere team nemen. Geweldige middenveld, vleugelspelers, verdedigers en een monster van een spits! Of Barcelona natuurlijk, die zijn totaal dodelijk. -- Bojan -- Eto'o -- Messi -- Xavi -- Toure -- Iniesta -- Abidal -- Marquez -- Puyol -- Alves Henry kan in de plaats van Bojan, maar vind zelf Bojan veel lekkerder spelen. Tevens kan Keita als wissel voor Toure/Iniesta. Xavi moet je gewoon op het veld houden. Man. Utd boycot ik.
Ik stem voor Arsenal! Wat een helden En dan in mijn custom 334 formatie (lekker aanvallend) met Odembwingy in de CAM positie.
Stiekem wil ik dat al een tijdje. We kunnen veel beter, Real Madrid heeft ook geen snelle spitsen wat jammer is.
ik doe mee verdediger laatste man prefer maar als het maar in de verdediging is in het algemeen een dikke muur dus probeer maar GT : eSix BuLLz
zit al vol Maar vanavond ben ik erbij!! Hopen dat we weer tegen 10 anderen staan!! weer 20:00 ? Of eerder ?
Maakt ook niet uit, we stonden 3-0 voor. dan mag je wel ff wat anders doen Riposong is nu captain dus we moeten het hem vragen een ander team te nemen, Arsenal werd 2de bij de poll, laten we die maar eerst proberen! ben ik wel Rots in de branding Robin!
Wat, ben ik captain?!?! Ik wil zelf graag Inter, maar zie maar. Vandaag ben ik er wel als het goed is. Ik weiger iig om met Barca/Man U te spelen, ik word serieus misselijk van hun misselijke kleurencombinatie en stadion.
Bardogan heeft je captain gemaakt omdat hij die last niet meer wil dragen. Ga je wel ff een headset kopen Riposong
Viktor word jij captain dan, jij bent veel vaker aanwezig etc. en je hebt een microfoon, ik weet niet wanneer ik ga halen want dit wordt een dure maand voor me..