1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox de sterkste console? Of niet....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bill Gates, 8 sep 2001.

  1. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ene forummer genaamd Bill Gates
     
  2. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er inderdaad mee eens dat je een console niet moet afschrijven om de technische kant........ Maar voor de games betreft is de 8)-box meer een PC dan een console......

    Verder, de games in dat lijstje is de helft ook op andere consoles vinden?? Dat klopt maar bij de 8)-box is dat wel meer dan de helft.....en voor een grootste deel zijn het allemaal PC games.....

    Als je een pc game wil spelen kun je beter met dat geld voor de 8)-box je pc upgraden.
     
  3. Onimusha

    Onimusha Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik heb zin om iemand een dikke zware Xbox op zijn kop te smijten en hij heet Bill Gates niet de echte maar de fake guy!

    Op welke school zit je? Het G.O.M ofzo (geen onderwijs mogelijk!)
    Je bent echt oerrrrrr dom man maarja dat terzijde.

    Het is trouwens voor de Xbox het makkelijkst programmeren daarom zijn er ook zo veel developers die voor de Xbox kiezen.

    Troouwens hoeveel games heeft de NGC bij de launch? de Xbox ongeveer 30, volgens mij haalt de NGC nog niet eens de 20!=(
     
  4. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé 'Nintendofan" ik vind het wel leuk dat je de technische praatje van Bill Gates probeert(want met gescheld kom je er niet) onderuit te halen, maar probeer dan ook de met cijfers beredeneerde stukken van hem aan te vallen, en niet zo maar te 'vergeten'.............
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    lees eens wat andere topics door waarom je bv een xbox wilt hebben.. kheb nu ff geen zin om dat allemaal uit te leggen :)

    waarom een gamecube als je ook een broodrooster ken kopen :confused:
     
  6. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik nou met jullie niveau.........

    Een Gamecube, daarmee kan je games spelen, en een broodrooster kun je brood mee roosteren :confused:

    die 'geintjes' over de 8)-box, dat is bittere ernst.......
     
  7. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    M$, ik moet alleen reageren op de dingen die nin mijn ogen totaal fout zijn. Waarom zou ik dan reageren op een bewerking?

    Hé 'Nintendofan" ik vind het wel leuk dat je de technische praatje van Bill Gates probeert(want met gescheld kom je er niet) onderuit te halen, maar probeer dan ook de met cijfers beredeneerde stukken van hem aan te vallen, en niet zo maar te 'vergeten'.............
    zeg mij waar ik em uitscheld?

    Ennuh, wouter, waarom een xbox kopen als je ook een betonblok kunt kopen :p
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xbox heeft tenminste nog een grote vent achterin zitten :)
     
  9. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dus N is voor kiddy's? Explain this: in de usa is 60% van de n64 bezitters 18+ en 20% daarvan nog eens 12+.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hoe hebben ze dat gemeten dan : door te kijken wie ze koopt? allemaal kerstcadeautjes man :D


    enne denet werd er nog in een ander topic gezegd dat NIntendo kiddy was :)
     
  11. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    marktonderderzoek, ken je dat?
    ja en? Als nintendo kiddy is so what? De dag dat het me kan schelen schiet je me maar af..gebeurt toch neit
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar nintendo straalt dat kiddy gewoon uit, veel kiddy games (al zeg ik het zelf) en dan een paarse cube met paarse controller en een roze/paarse/paarsblauwe GBA uitbrengen (dan hebbie ook nog n witte dacht ik maarja)
     
  13. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    explain this: [​IMG]
    [​IMG]
    een nog betere: 80% van de mensen die een GBA hebben is 18+
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind die GBA daar paarsblauw hoor :) komt misschien omdat die doorzichtig is..
     
  15. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel duidelijk blauw, als je em voor je ziet liggen is het maar zo blauw als het maar zijn kan ennuh, die zwarte cube dan?
     
  16. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Opvallend is wel dat 'kleinere' kinderen liever kiezen voor iets stoerders. Hier wil ik niet aaanvallen op de Xbox-aanmhang, maar het geeft wel aan dat Nintendo helemaal niet zo'n kiddy-aanhang heft. De getallen van Nintendofan kloppen wel degelijk, want die getallen ben ik eerder tegengekomen.
     
  17. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kan kloppen, voor kinderen is het belangrijk om stoer te zijn en om mee te gaan met de rest...Ze zijn erg beinvloedbaar-->PSX is daar een voorbeeld van. In de USA is de PSX namelijk de kiddy console met een paar toppers
     
  18. Rogier

    Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kopen ze het wel in de zomer, dan lijkt het me sterk dat 't een kerstcadeau is :)
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nog iets :

    Je zegt zelf dat Nintendo zich richt op de kinderen, een makkelijke/grote doelgroep
    dan zeg je even later dat 80% van de Nintendo bezitters 18+ is. dan lijkt mij dat nintendo toch iets behoorlijk fout doet of niet :confused:

    of zijn die 18+ nintendo bezitters gewoon dol op nostalgie..
     
  20. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je als kind een NES hebt gekocht, dan is de kans heeel groot dat je ook een gamecube zal kopen, waarom? De mensen van toen die 6 waren zijn nu 20 maar weten wel beter dan dat het kiddy shit is die alle pubertjes tussen 14 en 17 zeggen. Ze trekken er zich niets van aan want ze zijn de Nfeel waargeworden
     

Deel Deze Pagina