1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

  1. Ja hoor, vind ik niet erg

    15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

    129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

    26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

    63 stem(men)
    27,0%
  1. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij Consoleshop.nl bij de game de gratis code voor de Nintendo 64 versie. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb even nagevraagd of je bij Gamehubs ook een code krijgt voor de arcade, die krijg je helaas niet. Als is dat voor mij in ieder geval geen probleem, en als je hem zo graag wilt bestel je gewoon de game bij Gamehubs + 2100 punten. Dan ben je ook nog steeds goedkoper uit dan wanneer je hem hier koopt. :thumbs:
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen heeft een creditcard en is ook niet van plan er een aan te schaven :{
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan daar volgensmij gewoon met paypal betalen bij gamehubs. Paypal werkt gewoon met je bankrekening, dus dat is geen belemmering.
     
  5. alberto

    alberto Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  6. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem zelf op xboxhome.nl besteld, krijg je ook die code voor de originele banjo :)
    nog nooit gespeeld die game, ziet er wel leuk uit en voor 50 euro krijg je eigenlijk 2 games , en heb best zin en een leuke vrolijke platformer :)
     
  7. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    en toch vraag ik me af hoe lang deze game leuk blijft. Het lijkt mij wat te veel van hetzelfde.
    Maar misschien koop ik hem wel als hij onder de 20 euro komt.
     
  8. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    zit hem net te kijken en hoe meer ik zie hoe meer ik niet meer kan wachten om die game te spelen. En denk dat je vet dingen krijg uit die voertuigen editor, dat gaat echt rocken :D
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    60 :)
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar je nog meer een code krijgt voor de gratis N64 Arcade game? Krijg je die ook bij "echte" winkels, of alleen bij online shops :)?
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat snap ik niet he. Voor mij juist het sterkste punt van dit spel is de vele mogelijkheden om je voertuig te bouwen en de vele mogelijkheden in opdrachten, en hoe je dus die opdrachten kunt uitvoeren. Je moet in dit spel, naast de gebruikelijke platform jump & run elementen dus voertuigen bouwen, rijden varen vliegen, en alles wat je maar kunt bedenken. Ik denk dat er geen ander spel is die zoveel verschillende speelstijlen combineert, dus hoe kan het dat het ''wat teveel van hetzelfde is'' voor jou?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vanmiddag een trailer gedownload op Marketplace, iets met Shodown Town ofzo iets in de naam. Vond hem geweldig, kreeg meteen dat lekkere sfeertje weer te pakken en dat zonder de Banjo Kazooie tune. Denk wel dat ik hem koop. :cool:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er komt toch ook de aller eerste N64 versie op XBLA?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Klopt, ergens in November dacht ik. ;)
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Banjo-Kazooie was vroeger op de N64 geweldig. Die transformaties bij Mumbo waren echt vet. Tooie kwam daarna, ook leuk maar toch minder. Die vereiste iets teveel van je Nintendo.

    Donkey Kong 64 was ook een meesterwerk. Die mooie grote omgevingen waar je lekker de "aap" uit kon hangen. Dit was ook in Banjo-Kazooie/Tooie ... Hopelijk levert RARE weer een leuke game en niet zo'n half gebakken game als PD : Zero... dat was echt zo jammer :mad: Het originele PD gevoel ontbrak compleet.
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat met deze game Rare weer op de kaart wordt gezet. Want wat ik tot nu toe heb gezien valt niet tegen en denk wel dat je er van moet houden maar dan heb je een geweldige tijd met deze game :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm beter dan bestaat er nog een kans dat Perfect Dark ook nog ooit komt ^^
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Banjo demo moet voor release verschijnen

    Banjo en Kazooie werden een begrip op de Nintendo 64, het nieuwste deel uit de serie verschijnt echter op de Xbox 360 in de vorm van Nuts & Bolts.

    Op 14 november zal het spel in Europa uit gaan komen en Rare hoopt de demo nog voor deze tijd online te hebben staan. Een moderator op het forum geeft aan dat de demo afgewerkt is en misschien zelfs al voor certificering bij Microsoft ligt. De demo bestaat uit meer dan slechts een kleine garage en een testtrack, het geeft ons dan ook een klein voorproefje zonder meteen alles weg te geven.
     

Deel Deze Pagina