1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pasquale NL, 2 okt 2008.

  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Project Gotham Racing 4

    [​IMG]

    post gekopieerd van The Matrix en LoukK

    Informatie:

    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Bizarre Creations
    Genre: Racing
    Release: Reeds verschenen

    Informatie:

    XBW Gamepage:

    PGR 4 page

    Screenshots
    let op: dit is pre-rendered uiteraard!

    [​IMG]
    [​IMG]


    Filmpjes:

    X06 trailer

    Achievements:
    Hier te vinden

    Vorige delen:
    Deel 1
    Deel 2
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3


    PGR4 Team Domination Boost #2

    Zondag 19 Oktober 20:00 uur.

    Ik heb sowieso 7 mensen nodig die deze achievement willen halen. Het liefst meer omdat niet iedereen kan joinen. Laat hier even iets weten als je mee wilt doen. De tijd kan natuurlijk nog verschoven worden.

     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ene achievement waar je bij een tegenstander de zij spiegeltjes moet af rammen... Hoe doe je dat in vredesnaam? Ik heb het al zo vaak geprobeerd met allemaal verschillende auto's maar het lukt maar nie...
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maak zelf een game aan, pak 7 bots op Easy in de sloomste auto. Ga zelf in één van de snellere die jij relaxt vindt rijden en stel het in op 5 rondes ofso. Dan moet het toch wel lukken lijkt me :9
     
  5. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bonbridge: Uiteraard wil ik wel weer meedoen :)
     
  6. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    eentje is ook genoeg tog? Maar goed op een of andere manier gaat die spiegeltje er maar niet af.. Zal het nog maar is gaan proberen dan:+
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke er zijn nu 3 mensen die mee willen doen:

    - Bonbridge
    Gold Rush NL
    - Niet aangemeld
    RK1989
    - Yolaxa
    ?
    - Chaizen
    Gallardo V10
    - SusPenZz
    BEAST FieLDHouZ

    Er moeten sowieso nog 5 mensen zijn (liefst meer). Dus als je mee wilt doen meld het even. Of als je een vriend hebt die ook mee wil doen. Ook a.u.b. je gamertag erbij vermelden wanneer dit niet onder de avatar te zien is.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op zich wel mee doen, maar ben alleen weekends thuis.
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee!
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn er al 5! Ik heb er alleen nog meer nodig! Wie wil ons helpen of wie wil deze achievement ook? Meld het hier a.u.b. Ik heb liever meer als 8 man dan minder!
     
  11. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    HAaajajajazzzzzzz
    Ik wil ook wel meedoen als de tijd schikt... lijkt me leuk\o/.
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog meer mensen nodig!
     
  13. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ook wel meedoen, heb die achievement zelf ook nog niet. (nog geen enkele online bij PGR4 trouwens :))

    gamertag; superlex
     
  14. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet op zondag om 8 uur dan zit ik in de trein. Ik denk dat je mij het beste van de lijst kan afhalen want ik kan echt bijna nooit.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Even iets totaal anders,nu ben ik de laatste tijden erg veel bezig in het Leren pak te racen op de jawel - de Motor.:)
    En ik kan jullie zeggen dat bevalt me zeer prima,okee het is enorm veel oefenen en je gaat vaak op je bek maar als je de kennis eenmaal hebt hoe je op 2 wielen hard gaat is het zalig.

    Nu weet ik ook dat eigenlijk geen hond rijd met de Motor,maar toch wilde ik voor de zekerheid hier navragen of er mensen zijn die de kant van de 2 wielers gekozen heeft.
    Niet allen komt het bij mij dat ik een Motorliefhebber ben,maar ik heb nu al zoveel racegames met de auto geracet dat ik nu eens het asfalt wilde scheuren met de Bike.
    Een Motor heeft het voordeel van het late remmen en sneller in een bocht sturen,nadelen zijn met name in NewYork op de Brooklyn bridge dat je langzamer bent dan de wagens algemeen.
    Maar is het juist de techniek te beheersen om iedereen in het bochtenwerk weer terug te pakken,kortom ik vind het helemaal geweldig.:)
    Toegegeven de handling is met zijn felle besturing erg gevoelig en direkt,maar op een of ander punt kom ik hier beter mee weg dan in de Moto GP games waar ik juist veel problemen heb met de stuur mechanisme.
    Maar dat is dan weer ieder voor zich,maar ik vroeg me dat gewoon af of ik inderdaad de enige Biker ben.
    Wel een leuk gezicht voor online iedereen auto's en jij zit daar in je leren kloffie op zo'n maniakaal machientje.:)
    Maar zoals ik altijd weer zeg,verschil mag er zijn.
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik wil ook wel meedoen met het boosten, svp wel een message sturen aangezien ik zulke dingen wel eens vergeet. Ben wel vaak online, zal rond die tijd ook online zijn.

    Voor Cat en mouse heb je 6 man nodig, de rest moet met 5 man lukken lijkt mij.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Cat en Mouse is 4 man. Team domination is 8 man. Anders kan je de lobby niet in. Geen hond speelt het meer dus moet je gewoon een lobby beginnen van 8 man.

    Dus ik heb er nog een paar nodig om er zeker van te zijn dat er 8 mensen online zijn.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zal ook wel proberen online te zijn. Kan je niks verzekeren, zal het ff op een papiertje zetten. heb jou en Traxx wel in me friendslist...
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, ik wil wel mee doen. Maar verleden keer kon ik niet joinen. Dus als het zover is wil ik het nog weer een keertje proberen.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zullen we het misschien minstens een week uitstellen? Dan is waarschijnlijk mijn NAT verbinding gemaakt en is het hopelijk wel mogelijk om andere mensen te laten joinen. Zoals jou Pacboyslim. Dan zouden we aardig wat mensen moeten hebben als wél iedereen zou komen en kon joinen.

    Die zich tot nu toe hebben aangemeld:

    - Bonbridge
    - RK1989
    - Yolaxa
    - SusPenZz
    - Traxx
    - Superlex
    - xerofox
    - Pacboyslim ?
    - Metal Mark ?
    - FR-Thaan

    ? = Konden vorige keer niet joinen.

    Laat aub ook een gamertag achter wanneer dit niet onder je avatar staat!
    Ik wil er eigenlijk nog meer hebben!

    We laten de datum voorlopig nog even op Zondag 19 Oktober staan om 20:00 uur! Zorg er aub voor om aanwezig te zijn :)

    Als er nog meer mensen mee willen doen laat het nog gewoon weten!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008

Deel Deze Pagina