FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    In dit topic is geen woord teveel gezegd. Heb de game vandaag binnen gekregen en kan gewoon niet stoppen met spelen. Speelt inderdaad nog een stuk lekkerder als de demo en de stadions zien er ook geweldig uit.

    Ben nu wat mindere goden aan het inpakken met Arsenal.

    Alleen zoveel opties, moet echt nog uitzoeken hoe ik makkelijk een game kan spelen tegen een vreemde online.
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    nu online 25 gewonnen en 10 verloren. gaat de goede kant al wat op.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk ook de moeilijkheidsgraad van Be A Pro veranderen of is daar maar 1 niveau voor?
     
  4. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere niveaus, kan je gewoon instellen.
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net m'n 1e potje op professional gespeeld online. Ik koos Arsenal, kiest hij Ierland. Tijdens de wedstrijd komt z'n keeper steeds uit de 16 dus binnen no time sta ik op 3-0 waarna hij alleen maar de aftrap en uittrappen neemt en de bal afschermt de rest van de wedstrijd. Uitslag 7-0.
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.626
    Leuk Bevonden:
    132
    Wie speelt er offline op LEGENDARY? Ik vind het maar fokking moeilijk, maar wel gaaf.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ben nu op profeesional bezig en ja ja af en toe win ik eens!
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.626
    Leuk Bevonden:
    132
    Want ik vraag me af of LEGENDARY wel reeel is??? Zo'n Volendam of zo, die spelen nog de sterren van de hemel (zelfs met 10 of 9 man)

    Zojuist eindelijk weer eens een pot (2x20m + verlenging) met 2-1 gewonnen van Volendam, Ik speel met Bordeaux en dan nog versterkt met Juninho en Wesley Sneider:)

    De wedstrijd op zich is super gaaf en spannend, maar zo'n Volendam is gewoon dan heel sterk.

    Heb op dit niveau wel last van mijn verdediging. Kan ik niet helemaal van op aan (lopen soms hun man 'voorbij' en ook playerswitchen gaat niet helemaal trefzeker)
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Al op Legendary bezig? Netjes. Ik begon op World Class maar dat was toch te lastig dus ik ga nu maar op Professional spelen. Moet het echt weer leren, wat meestal een teken is van een goede voetbalgame. :thumbs:
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver, scoor ik een sublieme vrije trap van 30 meter, druk ik de replay weg.
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel legendary, gaat nog wat stroefjes..... Op zich lukt het redelijk goed, alleen ik krijg te veel tegengoals, 9 van de 10 keer uit een counter... Ik sta nu 10e met Feyenoord, maar ik blijf zeker legendary spelen, zo leer ik het vanzelf en het gaat idd steeds beter. Het rare is dat ik bijna elke uitwedstrijd win, maar bijna elke thuiswedstrijd verlies.. Omdat ze bij mijn thuiswedstrijden zo erg op de counter spelen dat het voor mij moeilijk te verdedigen is. Maar in principe vind ik Legendary redelijk te doen, ik ga dit seizoen voor europees voetbal en dan kijken of ik volgend seizoen kampioen kan worden.
     
  12. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nu sfeerfilmpjes, zet het op een Mp3, doe het in die usb dinges en speel het af op je xbox360. Nu mag FIFA lekker oprotten met hun supportersgeluiden! FIFA is helemaal perfect voor mij nu:)
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Be a Pro doe ik op Professional, gewoon potje offline op Legendary.....
    Vind het niet moeilijk, ik krijg de bal er alleen niet eenvoudig in. Maar dat is oefening. Als ik zie hoe sommige mensen scoren (online), zelfs van buiten de 16 dan denk ik echt dat ik iets fout doe... ;)

    Ik vind de AI echt heel erg matig. Spelers lopen veel te lang met de bal, maar dat had ik ook al aangegeven in mijn review. Dat vind ik wel jammer.....
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heb gisteravond samen met een vriend alleen maar potjes Fifa gespeeld en het was weer vertrouwd geweldig. Vooral het juichen na de goals is leuk als je met meerdere achter de tv zit. De robot 8) Maar het speelt ook gewoon lekker weg. Soms kleine foutjes, maar niet irriterend. Gewoon leuk en ben blij dat ik deze game gekocht heb. En dan heb ik nog niet eens andere modes gespeeld dan Exhibition Match :+
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Gisteravond moest ik een update downloaden, gedaan en toen was mijn profiel bij FIFA09 kwijt. Mijn savegames ( Manager Mode, Be A Pro ) was er nog wel maar mijn profiel was gewoon opeens weg. Maar een nieuwe gemaakt. :+
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    typish EA zo blijf je de game langer spelen :+
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net mijn eerste online game gespeeld. Ik was Atletico tegen Arsenal had met 4-0 gewonnen en was de hele wedstrijd in de aanval. Ik had het commentaar ook nog op Nederlands staan, moest toch wel even lachen toen ik dit hoorde: "Die keeper staat zijn werk goed te doen, net als wij trouwens." 8)
     
  18. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met een vriend online ranked matches gespeeld. Zeker zo'n 6 a 7 wedstrijden en wij zijn echt ingemaakt als een gek. Geweldig hoe het is om elkaar te leren begrijpen en op elkaar ingespeeld te raken (wat ooit nog wel gaat komen :)).
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie online bij 10vs10 ook dat wanneer je praat je naam niet rechts bovenin verschijnt?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gisteren een potje gewonnen met 4-3. Bij 4-1 speelde ik niet meer zo scherp, dus vlak voor tijd scoorde de tegenstander nog 2 keer. Gewoon een leuk potje geweest, krijg je weer hatemail van 1 of andere Spanjaard. Eerst 'hijo puta'. Het volgende berichtje 'you fokyn mother pig'. Beetje moe van die ventjes die niet tegen hun verlies kunnen en vervolgens je gaan stalken met berichtjes. En ik ben niet goed ofzo, 12 gewonnen, 12 verloren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina