1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Over omgebouwde Xbox 360 mogen we niet praten. :)
     
  2. depyromaan

    depyromaan Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dang, soz daarvoor:'-(
     
  3. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu dat de garantie is verlengd tot juli 2009. Btw, hoe groot is de kans dat de nieuwe 360 een HDMI poort heeft? Mijn oude premium had dat niet maar deze is van week 32 2008
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat zowat elke xbox 360 die je nu in de winkels vind toch wel een HDMI poort heeft. M'n broertje heeft 2 maanden geleden een xbox 360 gekocht en die heeft ook HDMI poort.
     
  5. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar misschien heeft microsoft nog een stapel ongebruikte xboxen zonder hmdi liggen
     
  6. paroxysm

    paroxysm Xbox-lanner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het niet. Toen ik naar xbox-support belde om een reparatie aan te vragen werd me verteld dat ik nog garantie had. Later kreeg ik mijn console echter terug met de mededeling dat de garantie vervallen is, vanwege het ontbreken van de sticker.
     
  7. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na een week het mailtje gekregen van xboxsupport dat ze hem nu aan het repareren zijn\o/
    Zal me benieuwen waneer ik hem thuis heb,kan ik eindelijk weer fifa09 spelen8)
     
  8. Blitzzz

    Blitzzz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox werkt inmiddels weer, alleen doet het geluid het om een of andere reden niet. Mijn broer zei dat hij aan het spelen was en toen opeens het geluid uitviel, later weer terug kwam en toen weer uit viel. Sindsdien doet het geluid het niet, ook niet op een andere tv. Weet iemand wat dit kan zijn?
     
  9. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    zit de falcon chip ook in de arcade versies van de 360?
     
  10. DeltaSquad

    DeltaSquad Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik las over de Xbox en dat hij (mogelijk) krassen maakt op disks.
    Ik heb m'n 360 horizontaal liggen, ik heb hem pas en ben er heel zuinig op, toch zie ik op een spel een hele lichte kras over de hele disk (in een cirkel), moet ik me zorgen gaan maken?
    Het spel loopt overigens nooit vast en doet het verder prima...
     
  11. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je xbox nooit verplaatsen als er een cd in zit. Doe je dat wel dan kan je een cirkelvormige kras krijgen. Dus als jij je xbox nooit hebt verplaatst terwijl er een cd in zat en er zit toch een kras op je cd dan is er iets mis.
     
  12. DeltaSquad

    DeltaSquad Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, ik wacht het maar even af, want op andere spellen zitten namelijk geen krassen.
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Mijn xbox maakt de hele tijd krassende geluiden bij FIFA09 en dat geeft een disc unreadable. Er zitten echter geen krassen op de disc. Maar die unreadables worden langzamerhand wel irritant! Meer mensen die dit hebben??
     
  14. wazzaaa

    wazzaaa Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ja toevalig heb ik er ook veel last van. Denk dat ik de xbox maar ga opsturen. Ook steeds problemen met xbox live.
     
  15. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn god, mijn Xbox heeft me weer laten schrikken.
    Ik zit rustig online FIFA09 (net gekocht) te spelen, krijg ik een disc unreadable message.
    Xbox vraagt me om de disc eruit te halen en met een zacht doekje schoon te maken.
    Dus ik pak die disc er uit, kom ik dit tegen:

    [​IMG]

    Superdikke krassen waar je bang van wordt.
    Het mooie is dat ik mijn Xbox al een keer weg heb moeten sturen ter reparatie, omdat ie krassen maakte op mijn FIFA08 disc...
    Hoe ironisch is dat. :mad:

    Ik zal denk ik maar weer gewoon netjes mijn Xbox op moeten sturen, alleen weet ik nu niet hoe ik dat ga doen met die FIFA09 disc.
    Ik weet niet zeker of ik dat bonnetje nog heb namelijk...
     
  16. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook heel erg bij de fifa games en mijn xbox staat nu ter reparatie,vet irritant die disc unreadabel en het gebeurde bij mij heel vaak.kben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
     
  17. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een reactie?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even verkeerd gelezen ;)

    Ik dacht het wel.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  19. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu echt heel vaak dat als ik mijn 360 opstart en een spel erin doen dat ik een soort krassend geluid hoor. Het spel werkt wel maar ik krijg bijna altijd binnen 30 minuten een disc read error. Soms heb ik dat krassend geluid niet en werkt het spel zonder DREs. Dit probleem heb ik met meerdere spellen
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ik jou was, zou ik even contact opnemen met Microsoft, dit is niet geheel normaal namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina