Genma Onimusha

Discussie in 'Algemeen' gestart door TRGXtreme, 25 feb 2003.

1. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    [Genma Onimusha] Vraagje

Ten eerste....hoop dat ik het goed geschreven heb ;)....ten tweede....heb het spel nu al bijna uitgespeeld (eindbazen van darkportal).....maar irriteer me mateloos aan een of andere pop die met messen overal achter je aanloopt.....heb alles gedaan om haar te doden maar nix werkt....alle special attacks en al mn magic van 3 zwaarden gebruikt....nog steeds geen effect.....is deze pop soms onverslaanbaar?.... of kan je haar pas op een later moment verslaan.....heb al meerdere walkthroughs hiervoor gecheckt maar kan nix vinden....mischien kunnen jullie me hierbij helpen.

Greetz,
    TRGXtreme

Laatst bewerkt: 26 feb 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt het goed geschreven :)

Ik verplaats hem richting Game Help/Cheats :)

Hmm iets waar ik al kritiek op heb gehad; Kan je misschien ietwat meer je best doen op het maken van leesbare zinnen zonder zoveel puntjes? Dankjewel :)

3. Hotshot

Hotshot Guest

Whehe, MSN taal hé..:+

4. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter, Sorry dat ik hem in verkeerde topic heb gezet, ben nieuw hier dus moet nog ff wennen ;).

Die puntjes probeer ik al een maand te vermijden maar ben er een keer mee begonnen en kan er niet mee stoppen. Maar zal toch mn best gaan doen speciaal voor jullie hehe ;).

En Hotshot...MSN taal begint me echt op te breken op school haha, vooral met engels heb ik vaak de neiging om bij proefwerken in the korten, Mijn leraar vroeg me laatst wat ik nou in hemelsnaam met "ppl" bedoelde (people). gellukig kon hij er de humor nog van inzien ;).

5. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Maaruuh, nog steeds geen antwoord ;).

6. NehpetS

NehpetS Guest

ik weet het niet cker maar volgens mij kan je die vliegende chuckie niet verslaan nee. je moet zodra je haar ziet maken dat je wegkomt anders ben je binne de kortst mogelijke keren dood. meer weet ik er ook niet van, ik heb haar namelijk altijd gewoon ontweken....

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    nee kan haar niet verslaan

8. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet ergens op het einde van de game? Zoniet wat is het nut dan van die pop? (ze kan soms om je nek vliegen waardoor ze je dood "eet"....HEEL erg irri vooral als je al een tijdje bezig bent!...

9. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    het nut van die pop is je te fucken zorg gewoon dat je hem snel boekt en dan ben je weer ff van haar af (vreet spel trouwens he)

10. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is zeker een super wreed spel!....was bij de eindbazen maar had geen Medicine's meer over :p....was wel minder ben nu bezig met het opnieuw te spelen en heb tot de "dark portal" nog steeds geen medicine gebruikt (heb er 10+ nu)...dus nu moet het wel gaan lukken ;). Maar merk wel als ik het 2e x speel dat de spelwereld erg bepertk en kort is....maarja vind het nog steeds wreed om te spelen en heb er toch lang over gedaan 1e x een van de weinige spellen die ik toch nog moeilijk vond (vooral in het begin echt veel doodgegaan). Toch weer een uitdaging :)....heeft trouwens erg veel weg van Resident Evil als je de japanse sfeer beetje wegdenkt.

11. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geprobeerd die pop af te make maar da ging nie en op t laatst ging ik dood maar ik had nog een revive (geen id lang nie gespeeld |:- ) ding en toen ik weer opstond verdween de pop }:]
    dit is denk ik de enige manier om van die pop af te kome

12. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Even uit mijn hoofd aangezien het al weer een tijd geleden is dat ik de game heb gespeeld, maar: je kan de pop WEL verslaan, alleen niet met de normale zwaarden. Speel de game uit, speel daarna de bonus levels uit (tower levels ofzo? weet het niet meer) en unlock hiermee (hero?) mode waarbij je direct vanaf het begin met het (bushimon?) zwaard kan spelen, 3 klappen hiermee en pop = kapotskie.

Vergeef me verkeerde namen etc, w.s. snap je mijn uitleg wel, het is alweer maanden en maanden geleden dat ik het gespeeld heb. Overigens kickass game! ik ga speciaal een PS2 kopen voor deel2 als deze PS2 only gaat blijven.

13. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem weer eens ff aangezet en voor je gechecked:

hele game uitspelen -> omni spirits verslaan (bonus levels dus) -> unlock ultimate mode met bishimon zwaard en game weer spelen -> drie klapen met zwaard= pop kapotskie.

14. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks zooi :).....Bedankt voor de goede uitleg

15. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    No problemo, waar ben je nu ongeveer?

Heb overigens gisteren speciaal voor Onimusha 2 een PS2 aangeschaft, deeltje 2 is nog mooier en uitgebreider dan nr 1 :).

Overigens wel knap dat je al zo ver bent, Gemna Onimusha voor de xbox wordt gezien als het moeilijkste deel van allemaal. Veel zwaarder dus dan de Playstation versie.

16. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was echt et moeilijkste spel dat ik in mn leven heb gespeeld (en heb er al HHHEEEEL wat gespeeld). Maar was dus bij de eindbazen (als je die dark portel hebt geopend). Maar had geen medicines meer....dus ging telkens dood....ben het nu opnieuw aan het spelen (ong. op de helft) en heb nog geen medicines gebruikt tot nu toe (stuk of 8 atm) dus nu moet het me toch eens gaan lukken ;).

17. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de eind sequence zal alle moeite die je er nu in stopt goed maken, trust me :)

Heb overigens net Onimusha 2 uitgespeeld (wel op easy mode, dus nu weer opnieuw om hard mode te unlocken) en die is ook MEGA cool! (wel PS2).

18. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met average mode bezig (of hoe dat ook heet) denk dat hard mode echt SUPER moeilijk iz... :confused:

19. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net uitgespeeld!. YEaah! maar ik dacht dat je die Ogre Armor enzo nog kon gebruiken als je een nieuwe game begon? Wat heb ik eraan op het einde van het spel? Kan er nix mee doen als de eindbaas ermee verslaan :confused:.

20. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Anyone ??

Deel Deze Pagina