1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg goed punt, je wordt niet goed van die downloaders die de boel verzieken voor mensen die games wel eerlijk kopen.Ze hebben de pc markt ook al om zeep geholpen!
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze gaan werken voor hun geld ipv uit hun neus vreten thuis.

    /Mod Laten we die kant niet opgaan. Weer ontopic a.u.b. :) - the Matrix
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kort door de bocht
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik wist niet dat ze dat eruit hadden gehaald. In Fallout 1 & 2 had je ook een auto waarmee je over de kaart jezelf snel kon verplaatsen.
     
  5. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat alleen in deel 2.

    Ben echt zwaar benieuwd naar de game, de eerste twee Fallouts heb ik toendertijd toch best fanatiek gespeeld.
     
  6. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat je meteen worden als hypocriet gebruikt terwijl alleen ik zeg dat ik het niet snap dat iemand dit gratis op internet ZET.
    Daarmee stel ik de vraag wat er voor de "uploader" in zit kwa voordeel.
    Natuurlijk heb ik wel eens een mp3'tje gedownload maar ik heb spellen, film's en het overgrote deel van muziek origineel.Ik heb zelfs nog niet eens een illigaal PC spel, ik koop alles via internet voor een scheet en drie knikkers.
    Ik veroordeel ook niemand maar omdat gamen toch wel een bijzonder plaatsje heeft in mijn wereldje vind ik het ook terecht dat je betaald voor iets waar je zoveel plezier aan beleefd.
    En ik ben ook met je eens dat games onevenredig duur zijn, gelukkig zijn er alternatieven zoals gamehubs e.d.
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 1 niet hoor. :) Er zit trouwens wel een vervoersmiddel in: dogmeat. :+

    Overigens zijn spellen de enige producten (zo uit mn hoofd) die al tenminste 10 jaar hetzelfde kosten (SNES spellen: 130 florijnen). Maar de winkeliers pakken teveel winst, ik gun de makers elke euro, de winkelier gun ik ook wat, maar uiteraard niet meer dan de makers zelf. :)
    Gelukkig valt er op internet een hoop te besparen en anders is tweedehands altijd een optie (of gewoon wachten tot de prijs zakt, wat tegenwoordig niet meer zo lang duurt).
    Hoe dan ook, illegaal downloaden is gewoon diefstal en daar is nooit een excuus voor. =(
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Diefstal --> Verdwijnt een product
    Bij Piracy --> Word een kopietje gemaakt en blijft het orgineel intact. Is niet hetzelfde dus.
    Anyways, laten we maar ontopic gaan, dit gezeik over of games downloaden wel of niet moraal verantwoord is doe je maar ergens anders. (Want wil wedden dat jullie ook wel films en muziek downloaden, ook al zeggen jullie van niet) Ik probeer het hier trouwens niet op te nemen voor dit soort mensen, maar het moet ook niet overdreven worden.
     
  9. ReRichard

    ReRichard Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    My 2cents; mensen die melden dat ze niet kopieren omdat ze het de makers gunnen. Koop dan ook niets meer 2de hands :confused:
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuk en aardig maar dit is een Fallout 3 topic en geen piraterij discussie.

    Dus, Fallout 3 nu weer.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat dus. Zie ook de [faq]faq[/faq]. Dus nu weer verder met Fallout 3.
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje van GT TV ziet er goed uit!
     
  13. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg mooi die GT TV filmpjes, het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat voor personage je nou eigenlijk speelt!
    Speel je ook stomweg een "overlevende" of zit hier ook nog een plot wending of verwijzing in naar andere delen (wat ik nog nooit gespeeld hebt).
    Ben een paar weken geleden nog in washington geweest dus is extra bijzonder om die wereld nu op deze manier te zien !!!!


    Nog maar een paar weekjes !!!! :+
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een beetje hetzelfde werkt als bij Oblivion, dat je niet perse de voorgaande delen gespeeld moet hebben om het te snappen, maar dat het dan wel iets leuker word. Qua personage kun je denk ik zelf uitmaken, word je een badass? Een Mercenary die zich met weinig zaken bemoeit en zich in het grijze gebied begeeft of een Held die alles doet om de mensheid te redden.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay


    [GT]41333[/GT]

    [GT]41331[/GT]

    [GT]41329[/GT]

    [GT]41324[/GT]
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Na deze filmpjes gezien te hebben denk ik dat je je minder kapot schrikt als er opeens een freak achter je staat omdat je ze kop er gewoon afknalt met het V.A.T.S systeem.

    Kan je dat V.A.T.S systeem altijd gebruiken of zit er een timer/cooldown op?
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt een aantal 'Atack-points' die je kunt gebruiken om het V.A.T.S. te gebruiken, deze punten herstellen vanzelf weer, het soort wapen dat je gebruikt bepaalt hoeveel punten er nodig zijn per aanval met V.A.T.S.

    Je kunt bijvoorbeeld 6x schieten met een pistol met behulp van V.A.T.S voor je atack points op zijn, met een shotgun zijn dit bijvoorbeeld maar 3 schoten, Wel zijn er bepaalde 'perks' die je kunt behalen zodat je meer Atack Points krijgt.

    Wat mij opvalt (ben inmiddels lvl 6, je kunt maximaal lvl 20 worden) is dat het enorm in het kogelverbruik scheelt of je V.A.T.S gebruikt of niet, dit omdat je als je 'normaal' schiet, je nogal eens ernaast schiet. Met behulp van V.A.T.S schiet je bijna nooit mis en kost het dus aanzienlijk minder kogels.
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je bij elke vijand dan 6x met je pistool schieten of moet je tussen de vijanden zelf ook wachten totdat je punten weer terug zijn?
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Stel dat je je pistool gebruikt en dus 6x kan schieten terwijl er 3 vijanden voor je staan, met behulp van V.A.T.S kun op lichaamsdelen van vijanden schieten (armen,benen,hoofd,romp etc.) je kunt dus bijvoorbeeld ''vijand 1'' in zijn hoofd schieten 2x, ''vijand 2'' in zijn borst schieten 2x en ''vijand 3'' schiet je 2x in zijn benen.

    Je Atack Points restoren wanneer je GEEN gebruik maakt van het V.A.T.S systeem.

    Als je gebruikt maakt van V.A.T.S gaat alles ook mooi over in slowmotion, dit geeft een redelijk oppermachtig gevoel :thumbs:, ook is het leuk om bijvoorbeeld eerst de vijand die voor je staat een headshot te geven in zijn hoofd met V.A.T.S, dan wissel je snel om naar je Assault rifle/sniper (je kunt net als in Oblivion wapens/items aan je vierpuntsdruktoets assignen om snel te kunnen wisselen) en dan opnieuw in V.A.T.S gaan om de achterste vijand een headshot te geven met je sniper :cool:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ìk ben ook echt benieuwd naar Dogmeat...wat mij opvalt is dat we echt werkelijk geen enkel gameplay filmpje gezien hebben waarin we dogmeat zien...dat willen ze dus echt als een verassing laten. Ook echt ongelooflijk vet vond ik in een filmpje hoe de speler bij iemand zijn zakken rolde en een granaatje in zijn inventory achterliet...KABOOOM!!!!!

    Ik weet nog niet wat ik het meeste zal gaan doen...zal ik vooral hele evil keuzes maken of juist de vriendelijkere. Ik denk zelf dat ik Megaton ga opblazen, omdat dat er gewoon zo bad-ass uitzag in dat filmpje...maar verder weet ik het nog niet. In elk geval lekker exploren in die gamewereld. Ook heel cool hoe je als kind in die game begint en dat je ook echt eventjes als kind speelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina