Erg dope. Niet om zelf te doen (heb ik geen geduld voor) maar om andere mensen hun toffe maps te spelen.
Het ziet er nog steeds prachtig uit, eerste wat ik doe is een auto pakken en op zoek naar zebra's en dan rustig genieten van de pracht.
Hier precies hetzelfde... Wat was het 50 vierkante km? Dat duurt wel een paar dagen voordat ik daar helemaal door ben! Kan niet wachten!
22, 23 of 24 oktober Ik kan haast niet wachten op de release. Nu zie ik verschillende release data. 23 oktober bij BOL.com, 24 bij gamesites, en internationaal spreken ze over 22 oktober. Wat wordt het nu? Waar kan ik hem zsm halen? gr Eric http://www.exrokers.nl
De 21 en dan als je ups als verzending neemt heb je hem waarschijnlijk 3 dagen later dus ook de 24ste
Gaan de meesten hier voor PC of voor Xbox versie? Mijn laptopje gaat deze game niet zo leuk vinden denk ik, dus dat wordt de 360 versie.
Niet nieuw, gewoon de boxart van een andere regio. Dat is in dit geval een nadeel van importeren. De UK/EU boxshot: Maar ik ga niet zo een 25 eurootjes meer betalen voor een mooier doosje.
ik keek net op de site van farcry 2 en dit stond er: ik hoop het. maar het zal wel nie. edit... of hebben ze het over het Power Unlimited blad zelf dat het op 17 okt komt
Ze bedoelen hiermee het blad Power Unlimited. Kan niet wachten totdat ik aan de gang mag met Far Cry 2!
Nieuws: Far Cry 2 is gold, mogelijk met DRM Ubisoft kondigt in een persbericht aan dat Far Cry 2 officieel gold is. Dit wil zeggen dat de ontwikkelingsfase nu echt voorbij is en de game op schema zit voor een tijdige release op PC, Xbox 360 en PS3. Ubisoft Montreal's mega-sandbox game is zeker een van de grotere titels dit najaar. Dat hij gold is mag dan ook zonder meer goed nieuws genoemd worden. Een Duitse PC games website meent echter uit een beschrijving in de Franse Ubisoft webshop op te maken dat, om de PC versie van Far Cry 2 te kunnen installeren er een verbinding met internet moet zijn. Ook zouden meerdere installaties niet mogelijk zijn. Dit zou een aanwijzing kunnen zijn dat FC2 ook de beruchte SecuROM DRM beveiliging met zich mee draagt. Spore kon eerder al op forse kritiek rekenen om dezelfde DRM beveiliging.
Trailer [gt]41569[/gt] Als ik het zo bekijk moet je een kant kiezen en daarvoor gaan werken, dat is mooi want kan je spel twee keer anders spelen. Deze was me ook nog niet bekend. http://www.greatinternetgames.com/g...p-creator-developer-walkthrough.html#Gdetails
Welke boxart krijg je als je hem op Gamehubs hebt besteld? Ik vind deze ook wel mooi, maar die van Dulle vind ik toch veel mooier.