1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod Video 30GB met HFS+

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hollydog, 12 okt 2008.

  1. hollydog

    hollydog Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb de Ipod video geformatteerd met HFS+ dmv Macrive.
    Het formatteren is goed gegaan en heb een WMV erop gezet.

    Echter als ik nu de Ipod in mijn Xbox360 in plugged dan ziet hij de IPOD niet meer (De ipod geeft aan dat ie in disk mode staat).

    Hiervoor had ik het met Itunes geformatteerd en met dezelfde WMV bestand erop en dat werkt.

    De rede voor HFS+ erop is voor grote WMV films.

    Hebben jullie een idee wat het kan zijn?
     
  2. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    op xboxlive marktplace staat een bestandje dat je moet downloaden, om je ipod op je 360 aan te sluiten.
    Deze AAC codec heb je nodig, om een ipod werkend aan te sluiten, kijk hier voor meer informatie
    Nadat je dit hebt gedownload zou het direct moeten werken.
     
  3. hollydog

    hollydog Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ipod 30gb

    @king-steven,

    Bedankt. Zoals aangegeven werkte het ervoor met Fat32 wel, echter nu me HFS+ geformatteerd te hebben wordt de Ipod 30Gb video niet door XBOX 360.

    Is hier een oplossing ervoor?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee
     
  5. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon filmpies op je ipod wil zette en dan kijke op je 360 moet je gewoon ft32 formattere en dan moe je ff de film gewoon in de eerste directory zette en dan de map ipod_control veranderen naar ipod_control1 ofzo en dan sluit je hem aan, ga je naar videos bij je 360 dfan ziet die hem gewoon als een verwisselbare schijf
     

Deel Deze Pagina