XBOX 360 ELite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xs09, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xs09

    xs09 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorig jaar een elite gekocht.Ik had ergens gelezen dat er een nieuwe chip in zou zitten ofzo en nog wat andere updates.Maar wat heb je eigenlijk aan een elite behalve dat je een 120 gb hd hebt.Je kan niet eens games of films downloaden.Ik kan dus eigenlijk alleen maar demo's downloaden.Lijkt mij dat dat ook kan met een kleinere hd.Oude demos kan je altijd wissen.Ik vind het een beetje vaag.Waarom verkopen ze de elite in nederland als je er niks mee kunt doen?
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Je kunt er wel wat mee doen, bij de update spellen erop opslaan, Dus je kunt wel gedeeltelijk Games downloaden, films komen van XBL marketplace

    De update komt op 19 november
     
  3. xs09

    xs09 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey!bedankt voor de snelle reactie.Ik heb gehoord van die update maar wit niet precies wanneer ie zou komen.Ik ben wel benieuwd en ik hoop dat de elite dan tot zijn recht komt.Want nu heb je er weinig aan.Ik vraag me af of je goedkoper uit bent met het kopen van games en films via de marketplace.Zo niet dan vind ik de elite een flop in nederland
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Die update komt op 19 november ;)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Overige vragen met betrekking tot de Elite, kun je uiteraard gewoon hier stellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina