kan iemand mij vertellen of deze tv van goede kwaliteit is, hij is wel 100Hz, of kan ik voor dat geld beter een ander merk ofzo halen en dan zonder 100 Hz. link
yep Samsung TV's zijn erg goed..ik heb er zelf ook een alleen die kleur is kut...tenminste..von ik dan he..ik heb liever zwart.
schroef hem open, en je zult zien, dat er minster 1 onderdeel van Philips komt effe serieus...... Volgens mij heeft Panasonic zelf geen beeldbuizen fabriek. Maw: ze kopen ze ergens in.... is vast wel meer op i-net over te vinden...... ik ben in ieder geval erg blij met mijn breedbeeld Philips tv, met alles er op en er aan Tip: als je 100Hz wil, let er dan op dat ie MINIMAAL Digital Scan heeft.... liever ook nog Natural Motion of andere trucjes...... de echt goedkope 100Hz tv's, verdubbelen gewoon het aantal frames, en dat ziet er niet uit...... ik geloof dat dat soort tv's niet meer echt voorkomen, maar het is het checken zeker waard... beter een goede 50Hz tv, dan een goedkope 100Hz zeg ik altijd maar.... heb je de knaken, ga dan voor 100Hz met alles erop en eraan ps: met philips steun je ook de nederlandse economie nog een beetje, en dat is natuurlijk ook niet verkeerd in deze tijden
Die trucjes merkt je wel in de portemonee. Voor mijn Philips Machtline breedbeeld heb ik 4100 gulden betaald. Het is alleen jammer dat de teletekst decoder van de Samsung maar een geheugen heeft van 10 pagina's.
kheb zelf ook een samsung,wel iets anders dan deze. maar ik heb niets te klagen over samsung!! dus zou lekker kopen!!
Hallo en wat vinden jullie van deze tv? http://www.vestel.nl/html/televisie/tv-2985.html heeft iemand die tv? Bedankt!!!
Ik werk zelf bij een helpdesk voor een bedrijf dat dezelfde letters in zijn naam heeft en ook toevallig dezelfde volgorde, als je begrijpt wat ik bedoel Wij krijgen vaak klachten over sommige serie televisies waar bepaalde verticale strepen op voorkomen waar bijna niets aan te doen is. Repareren is een optie maar dat loopt heel vaak niet vlekkeloos. Ik kan je aanraden om een Sony of Phillips te kopen.
479 euro voor 100 Hz met Digital Scan en 70cm beeldbuis lijkt wel nogal goedkoop. Daarom twijfel ik eigenlijk tussen deze en bijvoorbeeld een Philips met 70cm beeldbuis voor bijna hetzelfde bedrag en dan zonder 100 Hz.
Luister naar de wijze woorden van Netrab aangezien ik bij hetzelfde bedrijf werk Het verschil in prijs tussen de diverse merken zit 'm vooral in de service die ze bieden en die is bij de goedkopere gewoon minder
Gebruikt hij de zoekfuctie is het weer niet goed... Seda bel voor de zekerheid Samsung, Samsung staat er nu anders voor dan drie jaar geleden als je het over service hebt. Wie weet hebben ze nu wel een oplossing