[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    als het over trebonius gaat, dan had ik em al verslagen toen ik samen met hem een archmaster was. gewoon getaunt.

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoelde ik. Maar ik ben nu op zoek naar Galur Rithari's papers. Ik zit al in de Library van de hall of justice maar ik kan m niet vinden.

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook zo 1,2,3 niet waar ik die kan vinden.
    gewoon blijven doorzoeken.

wacht is! volgens mij ligt die in de secret library in vivec!

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    en waar is die?

5. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de silver staaf of peace egt nie vinden.
    beter zeggen jullie ff waar ik hem kan vinden of jatten
    please!!!

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo zij je mij naam erachter? ik weet wel hoe je hem kan killen ik deet het wel anders want ik ging via de verkeerde deur dus ik stond boven hem op de tribune en toen kon hij me niks maken:D

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    kippetje betekent dat het makkelijk was. Heeft niks met jouw naam te maken. Sorry als ik op enige manier jouw gevoelens gekwetst heb :D. Ik ben btw ook via dezelfde manier in de arena gekomen. Maar ik ben de arena ingevlogen en boven hem blijven hangen om hem daarna te vernietigen. }:]

8. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    schijterds:p gewoon ruig erop aflopen en inhakken!!! WHOAHHHH

9. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha o dat betekende het dus haha en nee je hebt me niet beledigt hahaha

10. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    maareh master chief, hoe kom je dan aan die wizards staff, of heb je die zelf ge-enchant?

11. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem nog bewaard van een oudere missie dus ik kan je helaas niet helpen.

Trouwens voor de mensen die op zoek zijn naar lock-splitter scrolls:

Where can I buy a Scroll of Ekash's Lock Splitter?
    That's a tough question to answer. There isn't a single merchant I can send you to that definately has the Lock Splitter Scroll in his or her inventory. Why? Because scroll merchants have spawned merchandise and getting them to spawn the Lock Splitter Scroll can be difficult. As soon as you speak with a merchant their inventory is set in stone. That is, they'll sell the same items everytime you barter with them. The trick is to find a scroll Merchant who you haven't bartered with before! Once you have found one you haven't bartered with before, save before bartering with them. After saving, barter and check the available scrolls. If the Lock Splitter scroll *isn't* there, don't save, reload and try again. Repeat as necessary. If the Lock Splitter scroll *is* there, you're home free -- that merchant should restock that scroll no matter how many times you buy it.

12. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je die scrolls willen je kan toch net ze goed een spreuk kopen bij mages guild en dan naar een spellmaker gaan en hem dan 100 to 100 maken dan hoef je ook nooit mer te zoeken.

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar dit kost minder geld(enchanten) en je hoeft geen mage te zijn. En dit werkt dus ook bij andere scrolls.

14. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    maar je bent super lang bezig met het zoeken en in de tempels zijn ook spellmakers dus dat lijkt mij het probleem niet en het kost ook niet bijzonder veel (op lange termijn ben je veel goedkoper uit)

15. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    haha ik heb lekker geen spreuken nodig. ik doe dat gewoon met een master lockpick:p

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de duties en requirements hebt om een wizard te worden moet je er een hebben voordat je wizard kunt worden. Je kunt er een kopen bij een guild master (kost 5000 gold, waarde van de staff is 10000), of een andere mage doden (krijg je uitleg over, niet meteen iemand doden)

17. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

ik had em eerst van iemand gepakt die ik had vermoord, wist toen nog niet dat hij zo belangrijk was.

18. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb een vraag in de eerste missie van house redoran moet je ''hostile mudcrabs'' afmaken bij een guar vrouwtje maar waar zit zij ze zeggen due west of ald rhun maar ik kan haar maar niet vinden plz help!!!!!|:-

19. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Volg. De. Aanwijzingen. Beter.

20. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    lol, je mag wel wat specifieker zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.