Ik was laatst bij de media markt voor speakers te gaan kopen en toen zag ik wacked staan bij de media markt voor 30 euro (hele spel) Het is een spel met online enabild dus is het het waard? Zit ik in het verkeerde forum?
Nee, je zit in ieder geval niet in het verkeerde forum..... Daar kan ik je antwoord op geven. MAar op de vraag van wacked kan ik dat niet.. Mijzelf lijkt het een leuk spel maar overal lees ik dat de game tegenvalt. Ook in de nieuwe PU staat bij het stukje over live dat online bijna niemand meer is die wacked wil spelen *in de VS that is...*
Als je een beetje humor in je donder heb...dan is dit een vermakelijk spel......en vooral voor 30 euro...... Ik geef toe ik ben een keer van me stoel gerolt van het lachen......maar je moet wel van de humor houden.....
Als je van plan bent Live! te gaan dan zal ik nog even wachten met de aankoop. Je krijgt bij je starterspack namelijk toch een Live enabled demo van Whacked. Dan kun je beter dan even kijken of je het wat vindt, en daarna overgaan toch een aankoop van de hele game.
volgens mij is whacked die 30 euro niet waard...voor 30 euro kan je wel een betere game scoren op de xbw marktplaats check gewoon eerst die demo die je bij je live pakketje krijgt...
Nou ik heb de game....het is even leuk maar ik was er zo op uitgekeken. Maar ja dit is ook niet mijn soort game...
Whacked is misschien net €10,- waard. Dat spel slaat echt helemaal nergens op. Het enige wat leuk is zijn de filmpjes en om daar het spel voor te spelen heb je waarschijnlijk geen eens zin in. De arena's zijn klein en de mogelijkheden heel erg beperkt. Ik raad het je echt af deze game te kopen! besteed je geld maar beter .
Ik vond het spel bij het begin wel erg leuk, maar na een tijdje slaat de verveling genadeloos toe....maar voor even is het zeker leuk en je zal de game heus toch af en toe wel eens spelen voor de multiplayer. ik vind dat deze game toch zeker wel 30 euro waard is!