1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Baja: Edge of Control

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 2 jul 2008.

  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Baja: Edge of Control

    [​IMG]

    Info:
    Baja is een nieuwe off-road racefranchise die hoopt de ultieme off-road ervaring aan te bieden. In het spel zullen gamers de ruwste terreinen moeten overwinnen die moeder natuur te bieden heeft en zelf een off-road voertuig samenstellen in de meest realistische racetitel ooit gecreëerd, aldus de ontwikkelaar. De beste elementen van de echte sport zullen gecombineerd worden met de juiste balans van arcade raceplezier. De omgevingen in Baja bevinden zich in de meest afgelegen en onbewoonbare gebieden en zullen onvoorspelbaar terrein en verticale uitdagingen bevatten, zoals kliffen en bergen. De spelwerelden zijn zo’n honderd vierkante kilometer in omtrek en geschikt voor Hill-Climb, rally en circuit races.

    Spelers zullen moeten racen om hun carrière te bevorderen en nieuwe sponsors binnen te slepen. Voertuigen die je zult bezitten zijn ruim veertig verschillende Elite Trophy Trucks, 4x4’s en buggy’s die het allemaal tegen elkaar op zullen nemen in acht verschillende voertuigklassen. Deze zijn vervolgens uit te dossen en aan te passen met meer dan 200 verschillende authentieke voertuigonderdelen zoals het verbeteren van de veringen, trekkracht en paardenkracht van je machine. In multiplayer zul je met vier speler in split-screen en met acht verschillende gamers online kunnen racen.

    Baja moet eind dit jaar uitkomen en krijgt een subtitel: ‘Edge of Control’. We houden je op de hoogte, check hier onder het videodagboek over de sponsors.


    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    THQ

    Developer
    2XL Games

    Genre
    Arcade/simulatie Racer

    Release datum
    Xbox 360
    augustus 2008

    Belangrijke Features
    Online Multiplayer

    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1746/baja/

    Nieuws items:

    Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    Meer:
    Klik!

    Filmpjes:
    [GT]35761[/GT]
    [GT]35757[/GT]

    Meer: Gametrailers!
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op zich mag je wel de text van de XBW gamepage kopieren, zo is het een beetje kaal. En kun je eigenlijk ook motors rijden in dit spel? Of alleen trophy trucks?
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Done:). Volgens mij alleen trucks. Op de officiele site staat: Trophy Trucks, 4x4's en Buggies.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als de besturing goed is en de omgevingen tof zijn ga ik deze zeker halen, hou wel van zulke race games.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Graphics kan ik nou niet bepaald mooi noemen (screenshots).
    Hopelijk zijn de filmpjes wat beter. *kijkt*
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    inderdaad, het mag dan wel in de woestijn afspelen maar de levels zien er wat kaal uit
     
  7. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer ziet het er ineens zo gaar uit? Lijkt wel een xbox spel.
    Op shots van n paar maanden geleden zag het er super vet uit.:confused:
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Game krijgt hier weinig liefde?

    Na pure in een tien uur uit gespeeld te hebben (leuke game, te makkelijk en kort) deze het weekend gekocht. Nu 2 uur gespeeld

    Minpunten
    Graphics .... het ziet er allemaal maar zuinigjes uit en de carmodellen zijn gewoon lelijk. Nog steeds wat te arcade voor een zich soort van simnoemend spel

    Plus
    Speelbaarheid is uitstekend. Moeilijkheidsgraad is goed te doen (IGN en consorten snappen weinig vd game denk ik), niet echt moeilijk maar een uitdagend level voor elke klasse. Lange stages, wacht ik al jaren op sinds rally sport.

    Online niet gespeeld en alles bij elkaar sowieso niet lang. Toch verdient de game wat aandacht, wat die hiero niet krijgt....
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    tja...ik vind de game dus wel tof.

    Mocht iemand ooit zin hebben om op zaterdag of zondag de baja 1000 online te spelen (en niet te quiten!) meld je aan zou ik zeggen. Bij 6 of meer man host ik voor 2 uur gameplezier :D
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik wil deze misschien gaan halen, maar vind die graphics wel een groot minpunt!
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zei ik nog tegen je in de bus vandaag.

    Deze game lijkt me echt wel vers, klote dat gamehubs hem niet heeft en dat ik teveel games heb om te spelen komende tijd :'-(

    Luxe probleem zuigt :mad: (fable 2, GHIV, SW:TFU misschien ook nog Pure)

    p.s. Lijkt me ook niet echt iets om én pure én deze te hebben
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    spel ziet er goed uit hoor en speelt lekker

    ik ga de mijne echter verkopen, dus wie m wil overnemen... stuur een mail of pb
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo nu al dan? :+
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ligt het aan mij of kan je gewoon beter DIRT uit de budget bakken plukken?

    heeft ook buggy races en wel hele goed graphix
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht wel tot Baja in de budgetbak ligt.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zal niet zo lang meer duren :+ volgens mij niet zo heel populair
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hangt ervan af. Als je ook online wil spelen, mist dirt toch wel weer wat. Dirt is ook NOG meer arcade...voor mij wat teveel.
     
  18. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn die graphics helemaal niet zo slecht als iedereen denkt.
    Ik heb wel degelijk wat trailertjes gezien van een hele redelijke kwaliteit en het is volgens mij wel wat anders dan anders (voor zover dat mogelijk is in gameland).
    Als je daadwerkelijk de Baja 1000 kan rijden lijkt me dit wel erg vetjes !!!
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Woheee extreem harde kick:) Ik heb dit spel net uit de budgetbak voor 20 euro gehaald en het is echt tof! Ligt indd beetje tussen arcade en sim in, vooral de local multiplayer doet hem goed. De baja 500 en 1000 zijn echt stoer, en als je niet zoveel tijd hebt word je wel gelukkig van de uphill races waarbij je enorme bergen moet beklimmen. Wat denk ik wel uniek is aan dit spel is het damage systeem: Je veren kunnen kapot gaan, banden lek, motor oververhit enz. Bij die korte uphill races heb je bijvoorbeeld al snel een overhitte motor als je niet uitkijkt, en bij die bajas gaat zeker wel iets kapot:). Online is het jammer genoeg heel stil, paar potjes kunnen spelen en dat was heel vermakelijk. Zijn er nog mensen met deze game?
     

Deel Deze Pagina