Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt te triest , zie net iemand die een paar keys op MP aanbied .. met in de advertentie : mail me een goede prijs en dan is de betacode voor jou..

    Maar als iemand nog een key voor me over hebt , PM me dan aub :)
     
  2. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mij ook :p
     
  3. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat dat duurt da downloaden,,, 81 %

    wtf nu 96 %, ik zal daluk zegge wat ik ervan vind...
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik dat had gedaan waren ze ook weg geweest ;) Iig ik heb er 1 en ook meteen weg gegeven. CoD5 hoef ik niet te spelen. Misschien co-op maar WOII shooter kan me echt niet boeien :mad:
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    de mp beta filmpjes zien er wel goed uit :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  6. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Cod 5 is echt tering vet!,,, wel een beetje afgekeken van cod 4, eigeluk heel veel maar dat maakt niet uit... de gameplay is echt fantastisch, grafisch ziet het er erg goed uit... ik ga snel verder spelen :p
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vertel alles....
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    sound design is goed, je zit er meteen in. Animatie is wel beduidend minder dan die van COD4, voor de rest maakt t toch wel een sterke indruk. Tis COD4 in ww2 settings met iets meer scherpe randjes (maar dat mag ook in een beta, als was de beta van deel 4 wel slicker)
     
  9. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een code van eurogamer, maar klopt het dat het alleen om de Multiplayer versie gaat? Ik dacht dat ik ook enkele levels kon spelen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat klopt, het is alleen een multiplayer beta, geen singleplayer demo
     
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in de beta 3 maps spelen (in een chinees kasteel, op een basis bij de kust van een oerwoud & in een soort van industriele binnenplaats, de maps die erin zitten vind ik erg goed uitgewerkt en kennen een grote variatie. De wapens werken ook goed, ik heb nog niet zoveel gespeeld om ze allemaal te testen.

    Qua gameplay lijkt het heel erg op de multiplayer gameplay van call of duty 4, alleen dan in een WO 2 jasje. Dat vind ik persoonlijk niet slecht omdat de multiplayer van cod 4 erg goed is.

    Grafisch gezien is deze game ong. hetzelfde als cod 4, omdat het een beta is, zijn de grafiks nog niet zo goed uitgewerkt maar ik verwacht dat dat in de toekomst wel zal gebeuren.

    Conclusie: als je van call of duty houd zou ik deze game niet laten schieten, als hij uitkomt ga ik hem dan ook zeker aanschaffen.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Impressie:
    Na Call of Duty 4 was het wel eens tijd voor verandering, een andere setting andere tegenstanders en een multiplayer die net zo vet zou zijn. Eigenlijk doet de béta wat het moet doen, de graphix zijn ongeveer hetzelfde er zijn andere levels en er zijn andere wapens.

    Het is alleen jammer dat het spel niet echt bijzonder speelt, ik heb cod 4 online kapot gespeeld en dit voelt als meer van het zelfde. De drie beta levels zien er goed uit maarja seen it been there alom. Dat Jack Bauer de stem inspreekt is wel leuk maar dit spel is van mijn most wanted voor dit jaar gegaan. I'll pass....
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wél zo, ja.

    Je hebt niet erg veel verschil of zo. Alleen het is gewoon mooi dat je nu in een andere setting speelt. COD 5 is gewoon de perfecte mix.
    En daar ben ik blij mee, want veel verandering hoefde niet na de goed ontvangen game (COD4)
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook eigenlijk weinig mis mee, het zit goed in elkaar maar ik denk toch dat ik liever wat anders koop dit najaar. Goed mogelijk dat ik COD 5 volgend jaar haal maar het heeft geen haast :)
     
  17. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb er goed aan gedaan om em te preorderen merk ik wel aan de beta :D
    En gelukkig vóór de prijsverhoging van Gamehubs :p
     
  18. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics: Licht tegenvallen, vind het spel minder mooi als call of duty 4, vooral de menu teksten zijn bij mij onscherp (50hz normale tv) het is lastig om de gamertags te lezen in de lobby.

    Gameplay: Erg leuk zelfde opzet met kill-streak rewards als call of duty 4, alleen mogen de wapens bijgesteld worden vind ik, de mp40 is veels te goed voor veraf, je kan er makkelijk en snel een grote afstand kill mee maken.

    Geluid: Voor mij tegenvallend, ik heb een 5.1 Headset aangesloten op mijn xbox en ik kan tegenstanders niet eens horen aankomen als ze achter me staan (dead silence zit nog niet in de beta)

    Conclusie: Erg mooi spel voor zover alleen mogen er wel wat aanpassingen komen.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Graphics zijn inderdaad minder goed. Er is een beta voor iets. Nu kunnen ze horen wat een deel mensen er van vinden. En passen ze wel dingen aan. Alleen voelt de game teveel aan als COD4. Waardoor je gewoon gewoon speelt met andere wapens en levels. Maar het blijft gewoon goed. Veel fun al mee gehad.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet zeiken allemaal, het is een topgame :)

    Ik heb nog een code. Wie als eerst mijn een PM stuurt met 'Doe mij die maar' dan stuur ik je de code op:)

    EDIT: Code is verzonden...helaas
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina