1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom hebben ze al die dingen uit de LE gehaald de dingen die er nu inzitten zou ik iet egt waard vinden om daar een LE voor te gaan kopen dat figuurtje zou ik wel willen hebben ;)
     
  2. ThommieGun

    ThommieGun Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uitverkocht op gamehubs :'-(

    Btw, nice trailer hybride ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat een vette trailer. Nog een week. Zal hem eens pre-orderen bij plaatselijke winkel. Je betaalt wat meer; maar daar werk je dan ook voor he.
     
  4. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Die helpt je ongeveer met alles, hij scout vooruit en waarschuwt voor gevaar en helpt je met het vinden van verborgen schatten. Ook kan hij vijanden aanvallen als dat nodig is, als ze bv op de grond liggen.

    Vet om ook eindelijk een banshee in de gameplay te zien met die kleine kinderen. Bevat het filmpje ook niet een beetje spoilers, zoals de red shard?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow dat duiken ziet er wel leuk uit. Die Banshee is ook wel cool en die hond blijft fantastisch!
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Paar vraagjes...
    is die wereld nou eindelijk es echt open zonder al die laadtijden per gebied zoals in deel 1?
    En zijn die spells echt flink uit te breiden zoals bij deel 1? Het was zo vet om de hele aarde in vlammen doen opgaan en een keiharde berserkspell uit te voeren en helemaal los te gaan. 8)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja en ja. Je hebt nog wel laadtijden maar lang niet meer zo veel zoals bij Fable 1. En spells zijn nog altijd flink uit te breiden. Zie het filmpje van een paar posts terug :)
     
  9. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    op fable2.com kan je nu 2 spelletjes spelen. 1tje in de voor van kippen schoppen;) en de andere in de vorm van een toneel stuk waar je keuzes moet maken, daar kan je de chicken suit winnen(A) die heb ik net ook gewonnen:9
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Oke dat is mooi. Wou hem pre-orderen, maar ik moet blijkbaar nog ff wachten tot ie weer beschikbaar is bij Gamehubs. 8) Ik vond fable 1 fantastisch, dus kan deze niet missen eigenlijk. Hoewel ik het in t totaal bar weinig info voor zie hoor, ik hoop maar dat de game uitgebreid genoeg is.
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dus het word gewoon de normale verpakking? Wat een kutzooi. Ik heb hem voor 75 euro bij de e-plaza gereserveerd die ga ik dus mooi niet ophalen. Ik dacht die extras zijn niet zo erg maar als zelfs de tincase is geschrapt kunnen ze hem in hun hol steken.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Netjes netjes! Ik had al vernomen op xbox forum dat er een chest was dat linkde naar de Fable2 site. Vroeg me alleen af wanneer die online zou komen. (y)
     
  13. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je bedoeld wat 2 pagina's terug genoemd word?
    dat je je items uit fable 1 terug kan halen naar fable2, mits je deze op de 360 hebt? want dat kan ik nog niet terug vinden op die site:'-(
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Die filmpjes zijn HOT!
    En die female hero ook. :+
    BTW, het lijkt erop dat ze evil is in dat filmpje gezien de horens op haar hoofd... Zag er in elk geval super uit. :thumbs:
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat gaat niet hoor. Ik zei toen ook al dat het de games zijn op de fable2.com site, die er in komen. ;)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe bedoel je die chicken suit? Zit toch al gewoon standaard in het spel?

    Die trailer op de vorige pagina is trouwens echt heerlijk. Vooral die laatste baas :cool:
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ga naar www.fable2.com.

    Je kunt er twee spelletjes spelen de theather game en de chicken kickin game. :)

    Beide spelletjes belonen je met rewards die je in fable 2 kunt unlocken die je in een chest zult vinden, (deze chest zal je ook iets op hebben staan van, ''check fable2.com for more information.'' oid en ook alleen maar open gaan als je de games hebt gespeelt op het internet)

    De rewards
    Theather game:
    First crown: hero doll, and lionhead tattoo
    Second crown: Chicken Suit
    Last crown: pink dye, evil book

    Chicken Kickin game:
    1000 gold en een title.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom kan ik de site niet openen????
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar duurt te lang..
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omdat ik net dit lees. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina