Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die hem hebben hier op het forum zeggen dat de servers nog niet up zijn omdat het spel officieel nog niet uit is, dus denk niet dat iemand kan zeggen hoe het online gebeuren werkt.
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mooier, ik moet naar Delft (duuuh TU) dus dan loop ik daar wel ff langs. Nog een mooie prijs daar of gewoon 60?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat dacht ik ook gelijk:) De prijs was €59.99

    Over on-line kan ik nog niets anders zeggen dan ik hier al deed:
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister de demo met een vriend gespeeld. En echt, naar mate ik langer met FIFA bezig ben, hoe meer PES09 tegenvalt. De game is echt ondermaats, ik moet zeggen dat ik dat met PES2008 (hoewel 't wel te snel gaat) lekkerder vind spelen. Maar kan zijn dat de fullversion natuurlijk beter is.

    Ik had gedacht dat ik PES vooral leuker zou vinden tegen elkaar, maar FIFA is offline multiplayer echt tof. Denk niet dat de nieuwe PES bij mij in huis komt.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tsja, smaken verschillen nu eenmaal :)
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    mee eens! (en ik heb dan zelfs de final PS3 )

    Overigens: twee potjes online gedaan: onacceptabel en irritante lag.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zoals ik al zei, Haarlem Digifan, Schalkwijk digifan dus waarschijnlijk ook!
     
  8. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gepreorderd dus zal hem donderdag wel krijgen, heb nooit zo de behoefte winkels af te struinen om het spel als eerste te hebben. Wacht meestal gewoon de release af.

    Net las ik hier dat 2vs2 online niet kan? Dacht dat ik met iemand naast me gewoon tegen 2 andere gasten kon spelen? Misschien dat iets anders bedoeld werd, zou wel jammer zijn.
     
  9. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik gelezen, maar Haarlem is nogal een stuk uit de route, ook qua trein is het onmogelijk en met de auto is het ook niet echt chill daarheen. En aangezien ik morgen toch naar Delft ga om t een en ander te regelen en daarbij dus langs Den Haag/Rijswijk kom (HanTerp territorium) heb ik dat liever ;). Maar bedankt voor het nogmaals aankaarten :b:
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is gewoon mogelijk!
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, ik heb de handleiding nog even goed doorgekeken en kwam uiteindelijk twee regels tegen onder het kopje:

    "Chatten met spelers"

    In het hoofdstuk "Be a legend".

    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ga daar niet kijken of er wellicht staat of er wordt aangegeven of ik misschien met een bepaalde knop de bal kan vragen. De titel had moeten zijn "Vragen om de bal" ofzo, dan had ik het direct gezien, maar dit valt natuurlijk niet weg. Alsof ik in een echt potje "chat" met mijn medespelers.

    Slechte locatie dus om dit te vermelden. Anywayz, uitgeprobeerd en ik zie nu dat de speler zijn bal opsteekt, maar je medespelers hebben nou niet echt zin om je de bal te passen merk ik.... Zelfs niet als ik goed de diepte in loop....
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat vraag ik mij ook af, want ik vind hem persoonlijk écht niet scherper dan de demo.... ;) Ziet er precies hetzelfde uit, maar het komt misschien door een ander stadion, ander veld, etc.
     
  13. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al bij de mediamarkt gehaald? ik ga morgen naar eindhoven en zou m daar graag even meepikken, zoja hoe duur was ie bij de mediamarkt?
     
  14. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, zeker verkeerd gelezen dan. Goede review geschreven btw, al ben ik het niet met alles eens uiteraard.
     
  15. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt hield vandaag (in Breda) vast aan de release op donderdag (zal dus wel morgen worden :) ) Ik heb hem gehaald in Delft bij DimPlus voor €60,- Ze hebben nog stapels liggen (reserveren is niet nodig).
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die van mij is vandaag verzonden (besteld bij dimensionplus.nl) can't wait ik heb PES2008 echt helemaal kapot gespeeld dit jaar, vond hem echt heerlijk spelen en de lag is ook zo goed als verdwenen de laatste tijd.

    Fifa had ik ook gekocht maar ik kon er gewoon niet aanwennen, het zag er allemaal wel fenomenaal maar daar is het ook wel meegezegd. PES is en blijft mijn voetbalspel :).
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoop dat dat daar hand moet staan en het geen (smerige) bug is ;)
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat super relax dat de keepers veel beter zijn dan in de demo. Dit is tenminste weer wat. Ballen die hij in de demo loslaat, pakt hij hier gewoon vast. Maar doet dit wel met een stuiter.

    Dus de bal laat hij eerst voor zich op de grond vallen met een harde stuiter. Omdat in een keer pakken niet zou kunnen met die ballen. Ziet er wel vet uit.
     
  19. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig! wat een opluchting, ga morgen ook maar eens op pad.
     
  20. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat 2 vs 2 bij quick match. Maar ik weet niet zeker of je vanaf 1 console met zen 2en tegen 2 andere kan spelen. Er staat 3 waiting, dit lijkt erop dat het helaas niet kan. Dit is toch te gek voor woorden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina