Dead to Rights

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hotshot, 18 feb 2003.

1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    keb hem
    hij ruled wel, maarja been there done that

2. masterape

masterape Guest

Hmmmm mij lijkt het niks het is net zoiets als max payne en die heb ik 1 keer gespeeld en niet meer.:+

3. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja zo noemde me vader dat een keertje.....de ps-one hij zei dat door de blokkerige grafics....

en toen de ps2 dus vandaar Blokkendoos 2

Dead 2 Rights is vind ik een aardig spel....
    Errug vergelijkbaar met Max Payne...
    Filmpjes vind ik D2R beter....Max Payne heeft zoon comic tussendoor........

Maar kwa realisme is Max beter....

D2R is leuker vanwege de disarm moves etc.8)

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    het spel is ook totaal niet gebasseerd op realisme
    ohwja voor die disarm truuk voor iemand met een rifle moet je beneden B doen, echt lache dan gaat ie onder hem liggen en knalt hem omhoog met ze eigenwapen.
    Trouwens ze moeten niet zeuren over het spel hoor,
    het is een LEUK spel en dat kan je niet zeggen over 80% van de spelletjes

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  5. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    haha je hebt gelijk, alleen de graphics van DtR zijn waardeloos, de monden bewegen amper!!!
    maarja, daar tegenover staan wel vette moves, veel actie, en ZINLOOS GEWELD 8)8)8)
    het is vet als je een shotgun hebt ge-equipped en dan iemand als schild gebruikt en dan weer op B drukt. MOT JE IS DOEN!
    maar ik zal die disarm move is proberen.

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook :D

7. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    erg leuk spel, het kan niet tippen aan max payne maar toch nog de moeite waard

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    kost nu 55 euro bij de Media Markt

9. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik hem heel cool zou vinden..niet dus D;
    1) Targeting system sucks..elke keer als je iemand anders wil schieten moet je de rechter trekker los laten op vervolgens weer in te drukken voor het targetten op iemand anders (auto scroll through had een stuk beter geweest, aangezien je zo 8 gasten tegelijk in beeld hebt)

2) Targeting system pakt niet automatisch de gene die het vlak bij je staat (dus de meest damage bij je doet) dus je moet zelf weer aan de trekker gaan hangen om dat op te lossen..inmiddels ben je al half dood

:cool: Disarm moves zijn mooi maar bijna onmogelijk om te doen zonder dat je de helft van je health kwijt bent...(oeeeee een gast een shotgun, ff voor zn neus gaan staan om dat ding af te pakken)

4) Shadow (de hond) is kompleet nutteloos...(hij is te gebuiken als disarm move)

5) Voice acting is echt belachelijk, de eerste eindbaas is ingesproken alsof het Christopher Walken is...wat hij dus niet is..en het is nog slecht gedaan ook.

6) de dialogen zijn nog erger...hij probeert zo erg Max Payne na te doen..dat het gewoon pijn doet aan je hoofd.

7) Slow mo feature is helemaal nutteloos..8 van de tien keer werkt het geen eens en heb je zelfs geen tijd om te target cyclen als het wel werkt.

8) hand to hand combat gaat helemaal nergens over...je kan maar een poppetje tegelijk raken, terwijl hun wel met meerdere ventjes je klappen kunnen uitdelen. Jack's moves zijn ook altijd hetzelfde en heel gelimiteerd, heb je per ongeluk de knop iets te vaak geraakt, maakt hij zn hele combo af in mid air.
    als achteruit move heeft ie alleen een backhand, die bijna altijd mis gaat (en je wordt nogal veel van achteren aangevallen, fgts..)

9) Na level 10 begint het spel opeens opnieuwe..en nee niet bij level 1, maar wel hetzelfde veldje als level 1..en ze weten het zelf ook dondersgoed, want Jack zegt nog "and then I returned to where it all began."
    Eerst denk je het zal wel alleen dit veld zijn maar level 11 t/m 15 zijn dus gewoon ook velden waar je al geweest bent.
    En als ik iets haat in een spel dan is het het "retrace your steps" idee..talk about fkn lazy.

10. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, kami, over die auto target...die kun je makkelijk switchen van enemy door de rechter analoge stick te gebruiken...werkt nog steeds misschien klote, maar punten 1 en 2 zijn dan opgelost.

11. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    punt7 is ook geen probleem in mijn ogen

12. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wat je bedoeld maar switchen met de rechter analog stick terwijl je de rechter trigger hebt ingehoudt en dan ook nog op A moet drukken om te schieten..dat gaat toch voor geen meter!?!
    Dat zou inhouden dat je de trekker met je ringvinger moet indrukken om vervolgens (heel moeilijk) met je wijsvinger de A knop in moet drukken (wat bijna niet gaat omdat je vinger d'r schuin op zit.) en met je duim de anolog stick??
    Volgens mij heb je dan binnen 10 minuten kramp in je hand :D

13. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je het niet gebruikt?
    Kijk, ik heb het door dat het met zoveel moeite gaat ook niet gebruikt, maar dat maakt het geen probleem.
    Het probleem is dat het er inzit en bijna onmogelijk is om nuttig te gebruiken.
    Ik ben zelfs iets vergeten bij punt 7, Jack kan alleen naar voren en naar achteren duiken, terwijl zijwaarts nog altijd het beste te gebruiken is, achter een muur vandaan duiken gaat moeilijk als je tegen de muur aan duikt :D

14. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    het is en blijft een funny game

15. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog nooit zo'n negatieveling (frustratie?) als Kami hier op XBW gehoord. Ik snap dan ook niet dat je een "JSRF addict" bent, want dat vind ik nou een game waar niet veel aan is.

Ik heb DTR vanmiddag gekocht, en zojuist een uurtje gespeeld. Ik vind het een erg coole game!

Mijn (voorlopige) reactie op Kami's 7 punten:

1) Targeting system I: Ik vind het juist een innoverende en handige manier van mikken. Bovendien moet het ook niet te makkelijk worden om mannetjes neer te knallen (d.m.v. auto scroll through).

2) Targeting system II: Zou jij in het echt dan wel altijd op de dichstbijzijnde gaan schieten, ook als hij in de dekking is? Ik in ieder geval op degene die ik het makkelijkste kan knallen (ook al staat ie verder weg) en die op dat moment op mij wil schieten. Nog een stukje realiteit, naar mijn mening...

:cool: Disarm moves: Dan doe je toch iets niet goed. Je moet ook niet 200 meter naar iemand gaan rennen om 'm te disarmen, maar als iemand redelijk dichtbij staat. Er zitten een aantal erg leuke bij!

4) Shadow: Ik ben het met je eens dat ze Shadow beter en realistischer hadden kunnen uitwerken.

5) Voice acting: You make a good point. Ze willen het soms iets te stoer maken, waardoor het juist niet om aan te horen is.

6) Dialogen: Vind ik bij punt 5 horen, maar ik ben het met je eens.

7) Slow motion feature: Ik vind het prima te gebruiken. I agree, hij is niet zo goed als in Max Payne (ik heb overigens alleen de PC versie gespeeld), maar 't ziet er nog steeds cool uit, en bovendien handig ook.

Ik kijk met smart naar de reacties op mijn "betoog" uit.... :)

Deel Deze Pagina