1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[WD] Wild Dingo's

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hills83, 8 feb 2008.

  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Clanmatch tegen uP (dat waren ze toch?), we staan 0 - 2 achter (best of 5). Joeperd's internet valt uit, dus zegt op msn dat ik online moet komen, en voor hem moet invallen. Ik join de game, haal vervolgens eerste map 15 kills (1-2), tweede map 12 kills (2-2) en derde map hadden we Sifu (3-2).

    Zegt dit niet genoeg? ;)
     
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we geen ruzie maken, iedereen heeft zo zijn goede momenten.:9
     
  3. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu CoD5 eraan gaat komen, mag ik de beginpost weleens aan gaan passen. Deze is ondertussen een beetje verouderd :emo:
     
  4. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie nog actief? Spelen jullie nog CoD 4 ?
     
  5. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ben jij dts x Acolyptus?
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nog steeds actief. Het is alleen klein beetje stilgevallen door de overgang van CoD 4 naar CoD: WaW en GoW 2. Voor zover ik weet gaat het CoD 4 team stoppen.

    Voor GoW 2 hebben we niet genoeg spelers, want een groot deel van het CoD 4 team gaat richting CoD: WaW. Dus weet ook niet of er wel een GoW 2 team komt.
     
  7. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhhh hamza ik speelde toenet tegen joeperd en darkblood :) Ik pakte ze in :$ Maarja ze hebben de game dus denk ik ook maar net (cod5)
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn ook niet echt een pro-clan. We spelen wel om te winnen, maar we zijn nou niet echt goed ;)
     
  9. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet dts acolyptus gek, waarom vraagt iedereen, is hij famous ofzo :p? Ik vroeg me af of jullie nog gewoon CoD 4 spelen want dan heb ik wel interesse in een tryout als dat mogelijk is!
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Quicknez, potje tegen mij? Je staat nog wel in mijn lijst als het goed is, kan ik de naam van de clan in ieder geval zuiveren. :9 Ben WD Jelle btw.
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ons CoD 4 team is dood, sorry.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey WD!

    wil jullie gow2 team dit weekend tegen ons spelen? Wij staan overal wel geregistreerd maar mag ook gewoon een scrim zijn. :)

    Namens team XpreZ
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal even kieken, maar jullie zijn wel erg goed :eek:
     
  14. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ko mamaar
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat wordt lachen: 0 - 49 voor jou :p
     
  16. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    WD Jelle warneer gaan we 1vs1, ik denk dat ik genakt word maarja ik wil wel is proberen toch misschien in de kerstvakantie want ik heb deze weken niet echt tijd maarja ik hoor het wel :p haha
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we grappig doen Orange? Of zullen we even onze Kill Death Ratio gaan vergelijken?*)
    We doen het wel een keer als we allebei online zijn en tijd hebben, het heeft toch niet echt haast. Ik denk dat ik wel een goeie kans maak, je Kill Death ratio is namelijk niet zo heel hoog. (Zegt natuurlijk niet dat veel, maar is wel een indicatie:b:) En om nou te zeggen dat Joeperd en Darkblood de twee toppers van de clan zijn..:D
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkblood is zeker wel een van de betere.. En k/d-ratio zegt inderdaad niets, aangezien de jouwe hoger is dan de mijne ;)
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze keer zegt het dus wel wat.. :+
    Even voor de onwetenden, Orange vind zichzelf supergoed.:): Iets wat hij natuurlijk niet is.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij een andere verklaring voor het feit dat al die kleine jongetjes mijn naam altijd beginnen te schreeuwen? :9

    Ja, je kan niet ontkennen dat ik fans heb.
     

Deel Deze Pagina