is aangeven in een intervieuw met de mannen van treyarch. Oude versies van de levels zitten erin. Zal straks effe kijken of ikhem nog kan vinden. Dus jah als hun het zeggen geloof ik dat echt, zeker gezien de engine die ze gebruiken kan ik het me ook niet anders voorstellen. + de filmpjes die we tot nu toe gezien hebben dus eigenlijk geloof ik het 3 maal echt jah!
en nee tis geen teaser voor de graphics anders hadden ze wel SP demo gedaan, is veel makkelijker en minder risky voor fouten en gezeik. Het is de MP demo puur voor de mp deel van de game zoals lag testing, gamemaking enz.
de nieuwe versies van de maps zijn nu allang klaar, maar in tijde van het maken van de demo niet toen zijn er stabiele versies van de maps gebruikt die er toen waren. In het mappen maken ze eerst de maps goed, de laaste stap is de texturing. Deze waren nog niet optimaal in tijden van het maken van de demo
en met een beetje goed verstand kan je zoiets ook zelf nog wel bedenken naast het feit dat de developers het zelf nog aangeven.
Laatst bewerkt: 15 okt 2008