1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de school? Dat de leraar en soms zelfs de leerlingen iets opvoerden, naar een boek dat je daar kwam afgeven? Vond het ook zo mooi dat die docent zei: 'It does good that a Hero has such a keen interest in school these days'. Hehe.

    Ik vond het trouwens ook erg mooi dat het verhaal van de Hero terugkeerde in de Hall of Heroes. Dat je daar via die schilderijn het kon teruglezen, zeker in Lost Chapters was dit erg geslaagd. En dan moet je even inbeelden, het licht dat precies op het middelste platform schijnd, de muziek, je zoomt in op het gezicht van je held en ziet zijn oude, gerimpelde en verwonde gezicht, de lichtblauwe, bijna verdwenen iris, maar een hart dat klopt en zich gereed maakt voor de strijd! Haha! :+
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde um net nog 8) Ik weet ook nog zoveel! Heb alleen nooit alle silverkeys kunnen vinden....
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Ik denk dat, als ik nu Lost Chapters ga spelen, ze wéér allemaal op eigen houtje vind. :+

    Vond trouwens de inhoud van 25 silver keys meer interessant dan die van 30. En ze daarna allemaal weggeven was ook kick, aan die Demon Door in Necropolis. Vond die Necropolis trouwens één van de meest sfeervolle gebieden in héél Fable.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nadat ik dat theater had uitgespeeld kreeg ik deze melding:

    Heeft de site een probleem, of heb ik een probleem?
    Ik zou niet weten hoe ik het probleem zou veroorzaken, maar ik vraag het toch even. :+

    Meer mensen met deze melding? Ik zou verdorie nog wel zo een mooie pop + tattoo ontvangen.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ze alle 3 + de 1000 gold 8)
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw filmpje op IGN.com.

    A gunslinger's Tale. Gaaf filmpje!
     
  7. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    IK KRIJG DIE KUT KIP MAAR NIET OP DIE KK SPERENN

    AAAAAHHHHHHH :mad::mad::mad:
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je 3 keer die theater doet krijg je dan gewoon alle spullen of alleen de laatst behaalde?

    En let jij even op je taalgebruik en op het gebruik van caps ;)
     
  9. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer gelukkige gamers bij die Fable II weer eerder hebben kunnen krijgen, ook hebben ze beelden ervan gemaakt en geupload bij youtube, wees gewaarschuwd voor spoilers.
    Deze gast heeft Fable II
    Het betreft alleen maar het begin (childhood) en al enkele bekende stukjes die PM al heeft laten zien (eerste gevecht met bandieten)

    Alledrie, maar niet dubbel bv 2 x een chickensuit, etc. heb wel ergens gelezen dat je tot 5000 gold kan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik dan? Bedoel ben elke keer gewoon ingelogd geweest etc en heb ook 3 keer theater gedaan. Naja laatste wat ik kreeg was chicken suit en die wou ik ook!
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die theater is wel leuk! Krijg er zo echt zin in! :)
    Heb nu een tatoo en een knuffel gewonnen! Hoera
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  12. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Fable muziekvideo ooit IMO!
    (zitten geen spoilers in vrees niet)



    Heb er zin in _O_
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel nu ook 2 weken ofzo weer TLC. Het is serieus nog steeds het beste, vetste en meest sfeervolle spel wat ik ooit gespeeld heb. De voiceacting heb ik altijd al meesterlijk gevonden (lights out you 'orrible lot!) maar wat ik zo vet vond is de reactie van mensen als je goed bent of slecht. Je laatste prestaties weten ze ook allemaal en als je iets gaat kopen zeggen ze dat je ze je tof vinden omdat je een bepaalde quest gehaald had.

    MAARARGHGHHGHGH FABLE 2 ;)
     
  14. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    Fable 2 volgende week vrijdag :D woeeehoeeeee
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook, heb net arena gehad en ben puur good dus dan zeggen ze ook, look its the arena champion! isnt he handsome? O-)

    Voor mij zitten er al te veel spoilers in 8)

    Enige trailer die ik ken is die van de site waar je ook spelletjes kunt doen en 1 van de aller eerste! Ken er nog helemaal niks meer van! En dat wou ik ook houden zo :+ Maar goed heb idd wel stukje gezien en wat ik zag was echt heeel vet maar deed me ook denken aan fable 1
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  16. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk erg uit naar deze game,vind het wel jammer dat er dan zoveel games komen op 1 dag :confused:
     
  17. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Is op de vorige pagina al gepost. Maar toch bedankt.
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nieuwe Tales of Albion klik de link in de quote voor de site! :)
     
  20. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die chicken kick dinges doe dan haal ik 500/500? hoe kom jij aan 1000 dan?

    En als ik die Theater dinges doe, dan krijg ik een error als ik die middelste crown aanklik. Hij zegt dan gefeliciteerd bla bla, klik hier om je prijs op te halen ofzo... en dan opent die een nieuwe site en dan error...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina