Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem daar ook (GCshop) besteld, ik denk dat ze vanmiddag de games wel gaan versturen. Maar ze willen nog wel eens een voorraad probleem hebben, dus ik zal straks wel even een mailtje sturen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat had je verwacht?
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je bij tactieken ook instellen hoe de veldbezetting moet zijn bij balbezit/verlies?
     
  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    heb spel & boek net gekocht

    zal me vast wel weer fijn vermaken net als alle andere pes deeltjes

    fifa09 ligt alweer bijna achter de tv kast, want die online camera is gewoon ruk !!!!!!
    later !
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa heb ik na 4 dagen weer verkocht voor €45, tenminste nog iets aan overgehouden;)
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hou m nog ff voor de 10 vs 10, beetje kloten met wat friends
     
  7. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat boek dan gehaald? Is die een btje te betalen? Zit te twijfelen of ik dat boek nou haal (mits er nuttige dingen in staan) of nog een goedkopere game erbij (lees 30 euro).

    Overigens heb ik ook vandaag PES2009 gehaald. DimPlus in Delft. Ga em nu ook ff doen.
     
  8. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik baal er wel behoorlijk van dat de 360-versie nauwelijks te patchen valt. Dit is toch wel een must-have voor PES.
     
  9. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gekocht, maar hoe kun je in Become a Legend om een bal vragen? Want alles gaat langs me heen.
     
  10. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net bij Futurezone in Rdam gehaald en heb er een gratis tshirt van pes2009 bij gekregen alles in totaal was ik 54 euro kwijt supergoedkoop al zeg ik het zelf.

    Futurezone vind je bij beurs in de koopgoot bij de ABN Amro daar doorlopen en dan zie je het vanzelf aan je rechterkant ik ga lkker knallen nu
     
  11. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    R2 drukken paar keer dan gaat zijn hand omhoog en vraagt hij de bal
     
  12. miessos

    miessos New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    jou kennende ligt dat boek na vanavond naast fifa09... achter de tv kast! terwijl je het toch zo hard nodig hebt ;)

    maar ik heb 'm zelf zojuist toch ook maar gehaald O-) kan ik mijn eigen oordeel vormen of ik nu fifa of pes beter vind

    tsjau!
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Mailtje was niet nodig, ik kreeg net de bevestiging dat ze PES2009 verzonden hebben. Prima site moet ik zeggen.
     
  14. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb na een heleboel editten (Premier League + Primera Division + Ajax + Stadions) eindelijk een wedstrijd kunnen spelen. Heb met Ajax tegen Dinamo Zagreb gespeeld en 2-0 gewonnen. Was op Professional en 15 min. Moet zeggen dat het best wel eenrichtingsverkeer was en dat Dinamo hier en daar eruit kwam.

    Overigens om heel ff terug te komen op de YES momenten als je scoort (discussie van tijdje terug). Ik kan je zeggen dat dat wel goed zit met PES, ik heb net staan juichen bij die 2 goals :cool:.

    Wat me ook opvalt is dat de AI van je eigen verdediging verbeterd is. Ik had met vorige delen dat het af en toe open huis was, maar nu is het gewoon goed verdedigen. Voor de rest nog niet echt veel gespeeld om een uitgebreide mening te vormen. Vind het tot nu toe wel een heerlijke game.
     
  15. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Online camera? Je hebt een aantal cameramodes hoor. Als je het over de Pro camera hebt, dan kun je ingame met select ervoor kiezen om dichterbij of juist hoger de camera te nemen. Doe je bijv. de Tele camera, dan kun je met select kiezen om op de bal te centreren of op jezelf. En er zijn volgens mij nog een aantal camerapunten in te stellen, dus jij moet even bij de opties gaan kijken denk ik :)
     
  16. Mike04

    Mike04 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind pes 2009 echt beter als pes 2008 de velden zien er nou mooier uit de gameplay is ook wat moeilijker geworden heb net de tweede ronde van de champions leauge gehaald met inter en heb verloren van barcelona :D
     
  17. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je dan de Eredivisie? Ik kan alleen kiezen tussen Group A t/m D met A Engeland B Spanje C Italie en D Frankrijk :confused::confused:. Ik wil ook bij Nederlandse teams.
     
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand idee of mediamarkt rotterdam m al verkoopt??
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn eigen leagues samen gesteld.
    zelfde idee als de master league.
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He guys weet iemand van jullie waar de optie is gebleven om de keeper handmatig tebesturen ? Ken hem nie vinden en vindt dat wel zo fijn TNX
    Budje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina