Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je al in de Porsche 911 GTR RSR gereden?? Dit is namelijk de enigste wagen die je niet kan kopen. In het begin van het spel kon je die rijden bij Driver offers.
     
  2. Raptus

    Raptus Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk is de 43ste auto waarmee je mee moet rijden om de achievement drive'emm all te behalen.
    Heb tot heden met de 42 uit de career mode gereden


    de Porsche 911 GTR RSR is het blijkbaar al niet want daarmee heb ik net gereden en die telt hij niet mee, ik blijf op 42/43 staan.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja dan kunnen wij het ook niet zeggen ;) Gewoon even wat proberen dan vind je hem wel!
     
  4. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je deze lijst er al bij gehad http://spreadsheets.google.com/pub?key=p1qS9wppGr9juwBMboG5-Xg

    Hier staat alles wat je moet rijden

    :cool:
     
  5. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook al je auto's kijken (tenminste als je alle auto's hebt)
    Waar je nog 0 km mee hebt gereden :)
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Behalve als je een auto 2ehands hebt gekocht dan staan er al kilometers.
     
  7. sjoerd1971

    sjoerd1971 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    bonuscode

    ik heb net grid gekocht en nou wil ik op de codemaster site de bonuscode kopen. ik moet een uniek id code ingeven echter weet ik niet wat ze daar mee bedoelen of waar ik die kan vinden, kan iemand mij verder helpen ?

    Alvast bedankt voor je reactie
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat als ik me xbox weer terug heb dat ik deze weer eens op ga pakken.


     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 8 euro teveel waarom ze dit nu niet gratis aanbieden.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    oke ik zit met een probleempje:mad:. Ik ken heel die Gotta Drive em All achievement niet meer halen. Het zit zo. Zoals je weet moet je 43 auto's rijden voor die achievement. Paar maanden geleden is dus een patch uitgekomen waardoor deze achievement gehaald kon worden. Nu heb ik gister het spel uitgespeeld door een laatste Event te winnen in Career en plots staat er in beeld af en toe als een race wordt geladen dat ik dus 43 van de 45 auto's heb gereden. Dus nu is deze achievement na het uitspelen van de career weer geglitched:mad: Iemand toevallig een idee hoe dit op te lossen want dit is niet cool
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch career niet doen voor de achievement? Gewoon een race starten met die twee die je 'nog niet' gehaald hebt.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die replay's zijn die te saven zoals bij DTM 3 kon?
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou het zit zo, voordat ik me laatste race had gereden van in mijn career stond er dat ik nog zoveel van de 43 auto's totaal moest rijden. Nu heb ik de career uitgespeeld en nu staat er ineens weer dat ik 45 auto's moet hebben gereden maar er zitten er maar 43 in het hele spel. Daarom was er ook een patch uitgekomen om dat te fixen, maar goed, bij mij is deze achievement dus weer geglitched ondanks de patch
     
  14. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem niet direct bij de release gekocht... andere spellen gingen voor, maar ik heb hem besteld! 30 euro bij Bol.com... Als ik dit allemaal een beetje lees moet het wel vet zijn!

    Is het nog een beetje druk online?
    Zijn er nog veel verschillen met de demo?
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik had hem bij de release al voor 34 euro gekocht.

    als je van de gameplay van Dirt houd of als de gameplay je niet zoveel uitmaakt dan is dit een heel vette game.

    uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik de demo leuker vond omdat daar de impact van grafics en crashes het grootst was. De game vond ik zelf bagger, voornamelijk door gameplay en online play. Het enige leuke online vond ik de destruction derby die ik gespeelt had totdat ik die Legend Rank achievement had, daarna ben ik gestopt.
     
  16. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is binnen! En hij is vet! Heb het gevoel dat ik de auto's volledig onder controle heb, dat was bijvoorbeeld bij Forza wel anders!
     
  17. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat het een arcade racer is ;)
     
  18. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    semi-realistische racer :p
    Maar ik moest heel erg wennen aan de game. Het speelt super maar als je in het begin in de viper moet, dan is het heel erg wennen aan de bestuuring. Ik ben wel beniewd naar het spelen met een stuurtje?
    Heeft mischien dit iemand hier al gedaan? (lolz denk het wel maar goed)

    Want ik wil mischien een stuurtje aanschaven maar wil eerst weten of hij ook bij GRID een beetje goed speeld :lol:
     
  19. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Buiten dat... Het snelheidsgevoel is veel beter! Gewoon lekker raggen en als je een stuurfout maakt, je auto aan schroot rijden! :thumbs:
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Man man man, ben het nu een paar uurtjes aan het spelen en wat een vet spel! Begin me alleen wel de tering te ergeren aan de computer bestuurders, die lui vegen je echt altijd van de baan en kijken echt nergens voor uit. Nou is dat ook niet gek als je met 12 lambo's op 1 smalle baan zit, wat ik wel kut vind trouwens.

    Verder vind ik het wel redelijk makkelijk, haal al mijn races op het 1 na hoogste niveau. En speel het net een paar uur
     

Deel Deze Pagina