1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja echt die battle is gewoon piece of cake. Alleen moet je the brainz hebben om te bedenken dat je power ups moet gebruiken als hij ze bijna bemachtigt. En ik weet niet zeker of je die hebt. :+
     
  2. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom cheat iedereen?? :{ Echt lame hoor.... Of wou je zeggen dat hyperspeed geen cheat is??
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee, eigenlijk niet. Want je veranderd alleen de display. :) Je raakt de noten niet makkelijker ofzo. :D Alleen sommige mensen vinden sneller beeld lekkerder spelen. Maar in principe maakt t echt niks uit hoor..
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Stoer man, je speelt zonder hyperspeed. You're mom would be proud. :+
     
  5. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Les Paul deed het laatst niet meer goed, de fret buttons reageerden soms niet. Echt zwaar kut, want zo kan je natuurlijk niet meer normaal spelen. Ik dus terug gaan naar de Bart Smit, de medewerker zegt dat ik Microsoft moet bellen. Beetje raar omdat ik ten eerste niet eens gezegd had dat ik 'm voor de 360 heb en ten tweede omdat die gitaar niet door Microsoft gemaakt is.

    Ik wil toch een gerepareerde/nieuwe gitaar, want ik had het spel pas 3 maanden. Daarom ging ik maar eens op de activision site kijken, bij de support. Ik zeg wat het probleem is en binnen een half uur wordt er al antwoord gegeven. Ik moet m'n gitaar goed schoonmaken en dan uittesten. De gitaar doet het helaas nog steeds niet normaal. Daarop moest ik m'n adres geven + een kopie van de bon. En een weekje later krijg ik gewoon een spiksplinternieuwe gitaar :)

    Zeker een relaxte service dus bij activsion! Zo krijg ik nog meer zijn in GH4 :9
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is wel chill. Jammer genoeg heb ik geen bon, want mijn gitaar is ook wel aan vervanging toe.
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat het dan in het cheats scherm? En mensen gebruiken het omdat het fijner speelt, dus dan maken ze het toch makkelijker voor zichzelf?? En volgens mij is cheaten dat je de game ietsje of heel erg makkelijker maakt...


    Ik dacht altijd dat je je gitaar helemaal naar Amerika moest verzenden, en dat je hem na een paar maanden pas weer terug krijgt. Want ik heb ook problemen met GH3 gitaar, en speel ook alleen nog maar met die 2e (die is ook gwn fijner), alleen als ik met vrienden speel lopen ze heletijd te zeiken dat blauw het niet doet. :9
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je maakt het spel niet makkelijker hoor. :+

    En waarom het in de cheatmenu staat weet ik ook niet. Wel weet ik dat dat met Rock Band 2 waarschijnlijk niet meer zo is. *)
     
  9. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    het is officieel een cheat, maar ik denk dat het er alleen maar moeilijker op wordt..
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Probeer Expert maar eens op Hyperspeed 5. :+
    Dan zul je wel snappen dat het geen cheat is.

    anywayz:
    Ze doen maar. Ik hoop wel dat ie iets goedkoper wordt dan normaal. €40 ofzo.
    Maar dat zal wel niet.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als ze er nou niet elke keer een gitaar bij doen en die game los gewoon voor €30 in de winkel doen dan koop ik 'm wel :9
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha jezus. Ga jij eens ff met hyperspeed 5 een nummer spelen. :lol:
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb deze game ook sinds gister :)! Had nog nooit een GH game gespeeld, dus vind t nog vrij lastig, maar dat is hopelijk een kwestie van veel oefenen! Vind t wel nu al echt een super game! Ga denk ik ook kijken of ik ergens goedkoop GH 2 en Aerosmith kan krijgen ;)!
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is zowiezo geen cheat hoor. Display veranderen kan geen cheat zijn. Net alsof je een spel verlicht omdat het te donker is ofzo. :9
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De enige reden dat hij in het cheatmenu staat is omdat je bij GH2 de hele tijd een knoppencombinatie moet gebruiken in het titelmenu voor hyperspeed. Nu kan je hem gewoon simpelweg aan of uitzetten. :)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die knoppencombinatie ken je zo uit je kop toch :+
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    In de meeste spellen kan je een cheat unlocken doormiddel van de juiste knoppencombinatie. en bij hyperspeed moet je ook een knoppencombinatie gebruiken om hem te unlocken. Als het nou gewoon aan en uit kunt zetten in opties zonder hem te unlocken, dan is het geen cheat. En dan had hij ook niet in de cheat list hoeven te staan, want dat hadden de makers makkelijk anders kunnen doen als het geen cheat was.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een cheat is pas een cheat als ie de game gemakkelijker maakt, of je op oneerlijke wijze helpt.
    Vertaling van EN naar NL: cheat = 'vals spelen'.
    Dan interesseert het niet in wat voor menuutje het staat of hoe je HS unlocked; je speelt er niet mee vals, dus is het geen cheat..
    snappie?
     
  19. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb GH3 al een tijdje op expert uitgespeeld maar nog nooit van hyperspeed gehoord.... Wat houd dat in?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het fretboard waar alle noten opstaan komt dan sneller op je af. Dus aan de ene kant kan je veel beter timen, en aan de andere kant heb je minder tijd om te beseffen welke noten er op je afkomen. Dus voordelen en nadelen. Het is maar wat je lekker vindt spelen.
     

Deel Deze Pagina