< Agressive inline & Tony Hawk > Het leek me handig om een tread te starten over deze spellen. Ook omdat ik er vaak niet uitkom wat je moet doen bij een bepaalde opdracht. Voor Tony hawk 4 kan je hier kijken hoe elke opdracht gaat: goals en klik op 1 van de levels voor codes voor Tony 4: codes voor Agressive inline codes: codes Agressive inline en klik op xbox> agressive inline Ik heb (nog) geen site gevonden voor goals van Agressive inline, dus die vragen kan je hier stellen. (Ook andere hoor)
oh ja. Mijn vraag. Hoe doe je grind the hands of the clock, in civic center, agressive inline. Heb het nu al 1000x geprobeerd maar ik kom er niet uit... Kan iemand me helpen? wat zijn jullie highscores eigenlijk?
a.i je doet daar door eerste aan die palen te zwaaien dat je op het dak komt en dan moet je gewoon een wallgrind maken en dan op de wijzers van de klok te komen
dank je . Ik ga het proberen. Heb het eerste level al op 100%, 2de op 92%. Duurt echt lang voordat je het hebt uitgespeeld... eidt: heb 't gehaald nu
je kan op www.gamefaqs.com kijken. Daar is zo'n walktrough voor alle goals (zonder screenshots helaas ). Ik heb met die walktrough alle levels kunnen uitspelen.
Owja, mijn hoogste score (in 1 truuk) in Aggressive Inline was volgens mij 800,000 á 850,000 punten. Edit: Ik heb mijn score daarnet verbeterd in AI (aggressive Inline). Mijn score is nu 1,300,000!
doen jullie ook nog wat anders dan xbox ik wel in iniedergeval en ja ik ben verslaaft aan ain en aan thps4 the rulzzzzzzzzzz maar splintercel ook 2 dagen nodig om uit te spelen en toen nog 2 voor hard hehe