Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan je sensitivity op 10 of 12 verschillende standen zetten dus dat vind ik wel iets meer dan een paar. En zoals net al werd gezegd kan je volgens mij meerdere control schemes kiezen bij options.:thumbs:
     
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek ook nog steeds een key
     
  3. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een key over. PM me maar!
     
  4. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een key plz...............
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    zou er ook wel eentje willen als het kan :) CoD4 is mijn meest gespeelde spel ooit, dus ik kan eigenlijk niet wachten! Plus ik ben jarig vandaag, dus mooi kado haha!
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Was deze thread niet bedoeld om je beta ervaringen en meningen erover te delen. Nogal irritant als je steeds een halve pagina door moet scrollen omdat mensen zitten te vragen om een beta key. Ik wil graag de meningen van anderen hierover horen en dan denk ik dat iemand weer iets "informatiefs" heeft gepost maar dan krijg je dat gezeur weer.
    * Moet ik even kwijt.:+

    Ontopic: Hebben jullie ook al meegemaakt dat mensen aan het glitchen waren op roundhouse? Dat ze ergens onder de map weten te komen en jou wel kunnen raken maar jij hun niet kan zien of raken. Blij dat het nu al ontdekt is dan kunnen ze er hopelijk wat aan doen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rick Roll! :mad: Toch maar die plugin installeren voor FF dat ik niet meer ge-RR'd kan worden.

    Anyway: Ik ga te vaak dood.
    Veel vaker dan bij CoD4. En aangezien ik niet wil toegeven dat het aan mij ligt moet het dus aan het spel liggen.
    Soms heb ik het idee dat er iets mis is met de Hit detection?

    Zeg aub dat het niet aan mij ligt? :+
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja 3 standen, maar als je bij sensitivity manual ofzo aanklikt heb je 5 of 6 standen,dus dat valt wel mee hoor
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ga ook tevaak dood, volgens mij sta ik 1 op 1 ofso :confused:. In de vorige delen 2 en 4 stond ik wel vaak bovenaan maar hier zie ik mezelf alleen maar onderaan 8)
     
  11. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat jet juist beter \o/

    P.S. Vind die duitse stemmen maar niks..
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt waarschijnlijk doordat je de maps nog niet kent? Want ik heb namelijk geen moeite met mijn scores omdat het precies hezelfde aanvoelt, het richten, het schieten etc. Er is bijna niks veranderd behalve de setting dan. Daarom koop ik de game ook niet.
     
  13. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    2 pagina's terug heb ik vermeld dat ik nog een key heb en dat je me een PM kan sturen. Tot nu toe geen reactie, dus als er nog geinteresseerden zijn; Let me know.

    Edit: Key is inmiddels vergeven.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  14. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van. Soms moet je iemand 5-6 keer raken eer ze dood gaan. Ook als ze geen juggernaut aan hebben staan...

    Hoop dat dit straks bij hardcore opgelost is!
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een algemene opmerking, deze thread is bedoeld om te praten over je ervaringen met de COD5 beta. Het is niet de bedoeling om hier constant om een code te vragen, daar zijn andere threads voor.
     
  16. mastervvb

    mastervvb Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je een PM gestuurd
     
  17. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een pm gestuurd maarja ik zoek dus nog steeds een code
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    mijn mening maar vind er geen reet aan, is niet echt CoD gevoel, tis weer een beetje rondrennen en elkaar maar dood schieten.

    totaal niks vernieuwends
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks vernieuwends, maar dat hoefde imo ook niet echt :)

    Ik bedoel, COD 4 was geweldig, en de goeie elementen hebben ze weer teruggebracht. Zelfde stijltje, alleen het grote verschil dat het nu WO II is & de gevolgen dat je er dan bij krijgt (Perks, Wapens, landschappen)

    En dat vind ik gewoon top. COD 4 was populair wegens zijn stijl, het was gewoon goed uitgewerkt.

    In mijn ogen is COD WaW gewoon de WO II versie van COD 4, en dat is geweldig :thumbs:
     
  20. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    nou dat was het dan. de beta was leuk maar er zijn glitches ontdenkt die niet echt leuk zijn. bij het level met de treinen kan je onder de grond waardoor je hun niet kan vermoorden maar zij jou wel. dat level is nu gewoon niet leuk meer...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina