wat is de beste console game ooit gemaakt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ruite041, 27 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ff benieuwd naar wat jullie de allerbeste/orgineelste console game vinden, niet alleen voor onze xbox maar gewoon over alle plaftormen heen oud en nieuw, atari/c64/nes(wie kent ze nog?) etcetera en waarom. Dus niet alleen omdat de graphics zo cool zijn, want dat zecht helemaal niets vind ik (kijk maar eens naar de pc -> grafisch vaak super maar totaal niet playable)

zelf kan ik daar vrij kort over zijn: de absolute nummer 1 uit mijn games collectie, die ik zelfs nu nog regelmatig uit de kast haal om nog weer eens te spelen is .............. Zelda: Ocarina of Time. In mijn mening was dat een revolutionaire game waar ik nachten lang plezier van heb gehad. Dit was ook de laatste game waarvoor ik slaap/studie/werk heb gemist en als ik wel aan het werk was kon ik alleen maar denken aan hoe de volgende dungeon op te lossen.

ik ben erg benieuwd naar jullie favoriete console game!

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda: ocorina of time!! Goed verhaal en een erg goede gameplay :p Speel het nu nog wel is..

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Streetfighter 2. Samen met marioword echt twee, nu nog steeds *kuck* via emulator *kuck*, verslavende spellen. De SNES begon naar mijn mening de eerste echt goede, orginele spellen maken. Maar ik ben dan ook van de (S)NES generatie.

is dit trouwens naar het nieuwe beleid niet verboden? modjes?

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    T-Box heeft gelijk:

case closed . . .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina