Weet iemand hoe het muziekje heet dat je ingame hoort bij spannende en stille momenten. Een soort echo idee. Alsof er in de verte op metalen platen word geslagen, is moeilijk uit te leggen, maar ik vind het een toffe soundtrack. Please help.
Ik heb lopen zoeken op inet maar er staat echt geen verdere info over dat muziekje. Ook niet bij de Credits. Het is een gewoon muziekje die ze zelf hebben gemaakt maar niks speciaals.
Zoek bij Kazaa naar 'Splinter Cell'. Misschien vind je wat . Ook kan je de PC demo downloaden, en kijken of ze ergens alle geluidsbestanden van SC hebben staan.
het openings muziekje heet ''Name of the game'' ingame muziek weet ik niet... Je moet ff bij credits kijken, daar staat het als het goed is bij
De groep heet "The Crystal Method" met het liedje" Name Of The Game" ik heb hem bij KaZaA afgehaald!! dus daar vind je hem wel.
Graag niet alleen afgaan op de topictitel, hij vraagt hier duidelijk om het in-game liedje, niet die van de intro.
Als iemand iets vindt, behalve van kazaa, dan heel graag. Ik wil het graag gebruiken voor een filmpje.