ZEG DAT HET GEEN WAAR IS !!! vexx uitgesteld Ja, nu is ie verplaatst naar 4 april zeker ???????? 't was het enige spel dat ik ging kopen in maart i am getting SO PISSED laat me raden, brute force en tao feng zullen ook weer een paar maanden uitgesteld worden... tot de kerst of zo ?
ik merk wel dat het bij console games vaker voorkomt dan bij pc games. zal waarschijnlijk te maken hebben met het testen op bugs!!!!! bij de pc versies zitten die er vaak nog in! en dan is het gewoon een kwestie van ff downloaden! bij console games gaat dat niet zomaar!!
Dan weet ik al weer genoeg.. Tothegame heeft het wel vaker fout. Ik zie trouwens niet waarom er een slotje op moet :{
Zou iedereen willen stoppen met het roepen van, slotje dit, slotje dat? Daar zijn de moderators wel voor. ToTheGame kan het niet altijd goed hebben he.. vaak wel, daarom gebruikt iedereen het ook, maar jah.. Misschien hebben ze het wel goed, dan zul je gewoon nog even op Vexx moeten wachten he! (ik verander wel ff je topic titel, tot iets.. euhm.. minder
eergisteren stond ie voor 7 maart, dus denk ik dat ze wel juist zitten met 4 april nu komt brute force nu eigenlijk echt in april en tao feng, of....? :{