MOTOGP08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cpt Grass, 17 okt 2008.

  1. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ligt deze in de winkels? op capcom staat 24 okt, maar ik zie daar verder weinig over.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Beetje merkwaardig inderdaad,kan zijn dat hij op laatste moment toch uitgesteld is geworden.
    Maar wacht hier ook erg op,lijk me een goede game aangezien ik de vorige ook redelijk tot goed vond en vooral de laatste.

    Kun je misschien deze topic veranderen naar de game,met de info erbij en al.
    Kan er over gediscusieerd worden over de game.:)
     
  3. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik graag doen maar zo bedreven ben ik nu ook weer niet en ik zou dus niet weten hoe ik dat zou moeten doen
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    As far as I know, 24 oktober.
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij PSonly las ik in een forum dat de release IPV de 24e naar 31 november was verschoven. De release data bij verschillende winkels staat nog steeds op 24 oktober.
     
  6. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Veronica van deze week staat wel een 'review'. Dus hij is wel getest, kreeg maar 2 sterren.

    Alleen neem ik meestal die reviews met een korreltje zout, net zoals de reviews van de films :')
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja klop indedaad dat de game erg negatief word ontvangen en beschreven,maar aangezien ik de PS2 games hiervan erg tof vond zit ik hier echt op te wachten.
    Op de PS2 was toen het rijgedrag erg gevoelig,maar juist daarom meer een uitdeging voor me.

    Ook vond ik de sfeer sterker aanwezig en het enige minpunt lag op de slechte AI,maar bij Moto GP vond ik dat ook al minder.
    En ik vond de Motoren in Moto GP niet helemaal kloppend op rijgedrag,en ging het driften wel heel erg onrealistisch.
    En simulatie mode leek verre van realistich,want dat liet Tourist Trophy wel even merken.:thumbs:
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zag hem gisteren bij de Bart Smit liggen voor de Playstation 3. Weet niet of die er ook voor de 360 lag.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij de FRS lag vanmiddag de game voor de 360. Ik heb even gelijk mijn mail gecheckt want had de game besteld bij Dimplus voor een monsterlijk bedrag van 29,99 !!, ze hadden een foutje gemaakt op de site :D. Maar goed, ik kwam er dus net achter dat ik een mailtje heb gehad van ze dat ik mijn bestelling kan komen ophalen. Maandag maar even langsgaan:)
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag de game gehaald en hij is echt heel erg vet. Ontzettend vet dat de 125 en 250CC motoren er nu ook inzitten met alle bekende namen erin. Ik vind de 125CC echt heel vet, met z'n 34'en op de baan. Besturing is gewoon ontzettend goed. Je hebt de mogelijkheid om te kiezen voor Arcade, Advanced of Simulation en dat laatste is best wel simulation want het is mij nog niet gelukt een normaal rondje te rijden op de simulatie-stand.

    Mijn indruk van deze game is het cijfer een 8,5 / 9 geen raar cijfer !!


    edit: We kunnen nu ook met onze enige nederlander gaan racen in de 125CC met Hugo van den Berg :D:D
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Erg goed nieuws om te horen,en hoe zit het precies met de straatrace mode?
    Of hebben ze die eruit gelaten?
    En hoe zijn de weersomstandigheden?
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Straatrace mode zit er niet meer in, vind dat maar goed ook want vond daar toch al geen ruk aan, maar das mijn mening :D. Gelukkig zit er nu dus wel de 125 en 250 CC motoren in. het geluid verschilt ook per klasse

    Weersomstandigheden: Ik heb alleen nog in de zon gereden en snachts dus heb eigenlijk hier nog geen beoordeling over. Straks maar even testen hoe het is om in de regen te rijden
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat was van motogp van THQ.

    dit is van capcom.
     
  14. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt te vet! :)
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    vanmorgen gehaald. Zal hem eens gaan testen komende dagen.

    hoe is de framerate?

    Vroeger helemaal verslaafd geweest aan gp500 op de pc. Ook alweer 9 jaar geleden dat dat spel op de markt kwam...
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    haha ja man, Gp500 heb ik nog origineel hier liggen, mega verslavend was die man
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    klopt ja. Geen 1 motorracegame heeft me meer dat gevoel kunnen geven. Die van thq zijn veel te arcade. hopelijk dat dit spel in de buurt komt.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee ik weet het.:)
    Maar daarom dat ik even nieuwschierig was,want ik heb begrepen dat hij van THQ overgenomen zou zijn of iets dergelijks heb ik toen eens vernomen.
    Maar kan ook zijn dat ik het mis heb,wat grappig is dat deze game door de media slecht uit de previews kwam en gamers juist tof vinden.
    Wel ff opmerkelijk.:):cool:
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    volgens mij hebben 2 bedrijven de licentie gehad ofzo.

    thq deed de nextgen versies in voorgaande edities terwijl een ander bedrijf (ik meen namco) de ps2 versie deed.

    nu doet capcom de huidige versies.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    gisteren even half uurtje geprobeerd. rijdt wel lekker. snelheidgevoel is goed al had het grafisch wel iets mooier gemogen.

    Denk dat het online wel vermakelijk kan zijn.
     

Deel Deze Pagina