[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, en je dus je modem met je router hebt verbonden, en de Xbox én de PC met de router...

    Dan zou je als het goed is gewoon verbinding moeten hebben... ;)
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    kijk: ik heb mijn xbox via devolo stekkers verbonden met de router(ik kan op XBL) Dus er is wel verbinding, maar hoe kan ik hem door mijn PC laten zien?
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Windows Media Player (móet wel 11 zijn, dus je moet wel Service Pack 2 hebben of hoger)

    Bij ''Bibliotheek'' tabblad ga je naar ''Media Delen'' en vink je aan dat je Media Delen wilt en als je dat hebt gedaan hoort je Xbox 360 afgebeeld te staan ;)

    Zo niet, dan is er toch écht wat mis...
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Dan denk ik dat er wat mis is :confused: Hij vind hem echt niet...

    EDIT: Het is wel vista home premium heh?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel Windows Media Player 11 erop staan? Want zonder dit gaat het dus niet lukken :+
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Jup heb ik stond er al op toen ik de laptop kocht..

    Maar de router=aangesloten op de desktop pc, de laptop is weer draadloos aangesloten op de router die dus in verbinding staat met de desktop, en ik wil de laptop met de xbox verbinden, kan dit uberhaupot wel?
     
  8. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb een kleine vraag, ik probeer namelijk de bestanden (muziek en films) van mijn portable hdd af te spelen via usb op mijn Xbox 360 maar op de een of andere manier geeft de Xbox 360 geen enkel bestand weer.

    Iemand tips?
     
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Okey heb geprobeerd en de desktop vind hem in 1x, en laat die nou net geen MCE hebbem:'-(:'-(

    Maja bedankt voor je hulp!
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk type bestanden en is je HDD in de FAT extensie of NTFS extensie geformatteerd?
     
  11. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    File system: FAT32

    En de videa bestanden zijn avi.

    Er schiet me trouwens nog een vraagje te binnen. Ik wil namelijk ook een tft monitor aansluiten aan de de Xbox met een 360 VGA HD AV kabel, maar wat nu het probleem is, mijn monitor heeft een kabel met een aansluiting met allemaal puntjes, ik dus even googlen, en de 360 VGA HD AV kabel heeft ook puntjes als uitgang... Is er iets waardoor ik die twee toch op elkaar aansluiten, een soort tussenstukje met aan beide kanten gaatjes waar de puntjes allebij inpassen?

    Haha, wat een vraag maar ik weet de specifieke benamingen er niet voor.O-)

    Alvast bedankt!

    /Edit, zie net dat de vraag compleet verkeerd staat, bij deze dus ook in de juiste thread geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer hier encode360 werkend te krijgen alleen dat gaat niet? Ik heb wme succesvol geinstalleerd. Ik heb daarvoor ook een patch proberen te installeren alleen daar krijg ik een foutmelding:
    there is a problem with this windows installer package a program requiered

    En als ik nu encode 360 installeer en probeer op te starten dan crashed hij.

    Hoe krijg ik die patch voor WME goed geinstalleerd?

    al deze stappen heb ik gewoon gevolgd maar zonder succes helaas:
    * You need to have .NET Framework 2.0 installed. Get it here
    * You need to have Windows Media Player 11 installed. Get it here
    * And most importantly, you need Windows Media Encoder 9, from here
    * Vista users will also need this patch for WME9 which needs to be Run As Administrator to apply correctly


    Het dikgedrukte is dus mijn probleem en ja ik gebruik Vista
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Fardo,

    Is het misschien handig om in de startpost te zetten dat voor Mac gebruikers Connect360 een erg handig programma is waarmee je moeiteloos je iPhoto, iTunes en de map Movies kunst streamen naar je 360 ? (al dan niet draadloos)

    Gewoon installeren in je Systeem Voorkeuren en vanuit daar kan je alles regelen.
     
  14. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over het afspelen van films op de xbox:

    Ik heb een externe hardeschijf aangesloten op m`n xbox waar al mijn films op staan. Deze kan ik zonder moeite afspelen (avi bestanden). Maar ondertiteling krijg ik er op de een of andere manier niet bij! Als je dit via je PC doet dan heb je normaal losse SRT bestanden (ondertiteling), maar deze kan ik niet kiezen op m`n xbox.

    Misschien weet iemand hier wel hoe dat moet?

    Alvast bedankt!
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand weet dat. Want de 360 ondersteunt, voor zover ik weet, geen .srt bestanden vanaf een externe hardeschijf. ;)
     
  16. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    is er dan ook geen mogelijkheid om het als een ander bestand erbij te zetten??!

    of zelf de ondertiteling er bij te zetten?! (op een snelle manier)

    Weet wel dat je de ondertiteling er zeg maar in kunt opnemen, maar dan ben je dus een hele film bezig, kan dit niet sneller?
     
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige manier is om het te erin te 'hardcoden'. Je moet dan dus de hele film omzetten om de ondertiteling erin te kunnen zetten. De ondertitels zitten er dan voor goed in, het is dan onderdeel van de film. Hoelang het omzetten duurt weet ik niet, maar reken op een aantal uurtjes...
     
  18. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    moet hopelijk toch nog wel een manier zijn?!

    Zijn er ook geen ondertitelingsbestanden die de xbox wel herkend?

    Want heb geen zin om per film 2u bezig te zijn om die ondertiteling er onder te zetten ;)
     
  19. sniekie23

    sniekie23 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    pc ziet xbox niet en andersom

    kan iemand mij helpen heb xp pro wil films streamen maar krijg het niet voor elkaar heb ik simple center eens geprobeert toen zag mijn xbox de pc wel rarara hoe kan dit kan iemand mij hier mee helpen
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 ondersteunt geen enkele ondertitelingsbestand, helaas.

    Er zit dus niets anders op dan ze zelf toe te voegen.

    Of heel snel een engelse cursus volgen :p. Zelf kijk ik bijna alleen nog maar zonder ondertiteling. In het begin is het wennen, maar na een tijdje gaat het beter. Is ook nog eens goed voor je talenkennis :+
     

Deel Deze Pagina