Hey mannen, ik ben echt net nieuw hier, maar heb redelijk ervaring met Fifa 09, speel het al sinds het uit kwam. Ik zou graag mee willen doen als dit kan. Gamerstag: RedSkyNL
Degen die al hebben bevestigd. 1. D RIDAH 2. II Quicknezz II 3. Groningen FC 4. DVD_NL 5. Tha nieckertje 6. Ringco 7. S4nd3r enkele dingen die jullie moeten volgen wil dit allemaal vlot verlopen - Niemand drukt op A enkel ik (D RIDAH) om de wedstrijd te laten starten, zodat we niet per ongeluk eerder aan de wedstrijd beginnen. - Van zodra de quickmatch is opgestart en we hebben geen 10 tegenstanders quiten we en komen we terug naar de kleedkamer, en dit blijven we zo herhalen totdat we 10 man tegen komen en hopen dat niemand quit tijdens de wedstrijd. - Als we eenmaal de achievement hebben worden degene die de achievement nog niet zouden hebben (als we met meer dan 10 zouden zijn) geholpen todat iedereen em heeft. -nog enige opmerkingen of suggesties hoor ik graag ** reflexionl + redskynl jullie hebben je invite gekregen die je terug vind in je spelers hub.
Kan je mij een nieuwe invite sturen voor in de club te komen ? Ik heb die andere per ongeluk gewist Ik doe ook maandag mee
@Vendoefel, Ik wil er maandag graag bij zijn om 20:30 als dat nog mogelijk is. Ik heb net de invite geaccepteerd,
Degen die al hebben bevestigd. 1. D RIDAH 2. II Quicknezz II 3. Groningen FC 4. DVD_NL 5. Tha nieckertje 6. Ringco 7. S4nd3r 8. Deepoe 9. Roy Vogel 10. Pro evo gamer 6 11. Xerofox 12. RedskyNL **xerofox + pro evo gamer 6 jullie hebben je nieuwe invite gekregen**
Maandag half 9 zal ik ook ff in de kleedkamer komen, wellicht dat het nog nodig is of misschien kan er nog een pot daarna gedaan worden.
- Als we eenmaal de achievement hebben worden degene die de achievement nog niet zouden hebben (als we met meer dan 10 zouden zijn) geholpen todat iedereen em heeft.
1. D RIDAH 2. II Quicknezz II 3. Groningen FC 4. DVD_NL 5. Tha nieckertje 6. Ringco 7. S4nd3r 8. Deepoe 9. Roy Vogel 10. Pro evo gamer 6 11. Xerofox 12. RedskyNL 13. ReflexionNL 14. I csany I 15. Valentynh Degene die zeker zouden meedoen
Dat klopt, ben nu een ander team aan het zoeken via amerikaanse forums die misschien tegen ons kunnen spelen maandagavond. Dan kunnen we op hetzelfde moment op quickmatch duwen en zo mekaar tegen komen. Nu maar hopen dat ik iemand vind, of als jullie een ander team kennen.
Heb net een ploeg gevonden die tegen ons wil spelen dan. Ik ga even voor dat de wedstrijd begint met hem in private chat zodat we samen op het zelfde moment de quickmatch kunnen opstarten en zo de kans vergroten dat we mekaar treffen. Het is zeer belangrijk dat we niemand op A duwt behalve ik. Vertel het zeker door als we in de kleedkamer zitten opdat alles vlot zou verlopen.