1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Eden Prime is de eerste planeet die je bezoekt in het spel.
    Een soort introductieplaneet om je de controls een beetje onder de knie te laten krijgen en belangrijke personages voor te stellen. :D
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ondanks de ietwat korte game duur vind ik het nog steeds een topper,en ik heb er een vraagje over.

    Maar nu heb ik de eerste game uitgespeelt met m'n War Hero female Shepard,maar m'n vraag is of de andere klasses echt zoveel anders zijn of is dit slechts op kleine dingen gebaseerd?
    Of zitten er echt way andere unieke ervaringen in met de verschillende keuzes zoals Colonist en War Hero?
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zorg de keuze voor een andere achtergrond niet voor een hele andere ervaring. :'-(
    Of je earthborn, colonist of spacer neemt bepaald alleen welke unieke side-mission je krijgt en hoe sommige personages in de game op je reageren.
    Iedere optie heeft één specifieke missie en verder veranderd er niet bijster veel.
    Voor mij niet genoeg om speciaal een nieuwe game voor te beginnen iig.

    Of je kiest voor War Hero of die andere dingen zorgt er volgens mij alleen maar voor dat je meter op paragaron, renegade of op een beetje van beide start.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als het goed is krijg ik het spel morgen binnen, dan ga ik weer opnieuw beginnen. Heb het spel tijdens de release wel een weekje gehad, maar echt ver was ik niet. Ga morgen opnieuw beginnen, want ik weet echt niet meer waar het verhaal over ging. Maar dan kies ik wel even een andere klasse. Eerst had ik alleen schieten, nu ga ik er denk 1 maken met alleen bionische krachten. Als dat een beetje sterk is tenminste. Wat is eigenlijk de sterkste klasse waarmee je kunt beginnen? Of zijn ze allemaal wel gelijkwaardig aan elkaar?
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hallo mensen,

    ben weer vol bezig met deze game en lvl 36 atm. welk level waren jullie toen jullie hem uit speelde en wat is de max lvl die je kan halen? ben nu op die planeet... "kaboem ;) " zegt denk wel genoeg voor de mensen die hem uit gespeeld hebben. zit ik dan al ver in de game?
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook sinds vandaag, ben nu level 9 en zit op 1 of andere sneeuwplanet. Spel ziet er erg goed uit en de gesprekken lijken haast echt. Helaas ook wel wat minpuntjes, zo vind ik de gebouwen nogal saai overkomen (grijs, grijzer, nog meer grijs :p) en mis ik een navigatiepunt op de kaart (mss zie ik iets over het hoofd). Ook duren de liften net iets te lang (zijn er nogal wat :+).
    Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, ben nog maar net begonnen. :thumbs:
     
  7. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Je pakt daar precies de minpuntjes die mij ook opvielen, Heel veel gebouwen hebben exact dezelfde layout en een groot aantal ruimte schepen zijn allemaal van dezelfde fabrikant.Het is dan op een paar details na 100% hetzelde.

    Een ander minpunt (maar wel verklaarbaar) zijn de frame drops op sommige planeten, op planeten waar het sneeuwt moet je xbox er echt aan trekken en dat zie je ook.
    Voor de rest weergaloos spel, echte topper !!!!
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die al afhaakte na de tweede planeet met de auto? Ik snapte er geen drol meer van en die insecten op die planeet waren zoveel sterker als mij terwijl ik alles toppie deed etc en zin van spelen was ook compleet weg! Terwijl spel in begin me toch echt super leek
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat je een kanon hebt op die auto?
    (of het Rb of Lb is weet ik niet uit m´n hoofd)

    Voor mij maakte de ontdekking daarvan het spel iig een stuk makkelijker. :)
     
  10. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja inderdaad. Ik weet nog dat mijn neef dit spel voor Kerstmis kreeg en toen ik eens de controller in mijn handen geduwd kreeg (ik had het spel toen al eens uitgespeeld), liet ik hem zien dat je zelfs kan springen. Hij zo van: :eek:.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :eek: Heb nergens zien staan dat ik kan springen (was zo'n halve tutorial). :x
     
  12. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik idd het kanon (bij de "auto") en neem de tijd ervoor, zorg dat je niet/zo minmogelijk geraakt wordt door hun vuur.
    Zodra je wat geld heb en een paar level up's gaat het al veel beter, heb level 60 gehaald en dan wals je echt dwars over iedereen heen ...
    Bijt effe door die zure appel heen want je weet niet wat je mist, het is tenslotte ook een stukje voldoening om die lui die je nu afmaken eens lekker de les te lezen...:)
     
  13. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld de "tank" de meko of zo heet ie geloof ik (is al weer effe geleden)
     
  14. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Mako ja *).
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... Ik krijg de game (eindelijk) binnenkort ook binnen. :)
    Iemand nog tips? Of kan ik zonder al te veel problemen gewoon beginnen en wel zien wat er gebeurd?

    (trouwens wel verdomde jammer dat ik al een grote spoiler heb gezien :mad:)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het is in ieder geval al handig om te kiezen wat voor persoon je wilt zijn kwa classes. Hier kan je lezen over de classes.

    Zo had ik maar wat gekozen, weet niet zo snel wat meer. Maar daardoor was ik kwa schieten met pistolen en shotguns erg sterk. Maar met een sniper of machinegun erg zwak, kon daar niet eens mee inzoomen.
     
  17. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    Goede keuze om dit spel te kopen. :thumbs: Echt een top spel voor veel uurtjes plezier. Ik heb 'm inmiddels 3 keer uit !
    Gewoon lekker gaan spelen. Is trouwens nooit leuk om van te voren alles al te weten. Het spel wijst zichzelf.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hem em er ook weer even in, was de laatse keer halverwege de 2e run gestopt. Blijft een vette game. De hele sfeer en muziek en verhaal zijn gewoon super. Ga em deze week nog even een keer uitspelen voordat farcry fallout en gears uitkomen :cool:

    Misschien level 60 nog halen, ben net 51, gaat nu niet zo snel meer.
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het spel binnenkort (na mijn vakantie) voor de 3e keer spelen, heb vorige week het Bringing down the Sky pack gekocht dus ben wel benieuwd naar wat het allemaal toevoegt.
     
  20. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad, wacht maar tot je van level 59 naar 60 wilt gaan, je hebt dan ongeveer 200000 exp nodig :b:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina