Dat kan gewoon Je kunt alleen geen ranked playlists spelen, en bestanden delen Voor de rest kun je bijvoorbeeld wél Social matches spelen
Ja, ik was er net achter gekomen via google. Wel raar want andere spellen kan ik wel ranked spelen. Bedankt voor je reactie in ieder geval !
Heej, Ik had dus Xbox live besteld bij bol, maar ze stuurde me in plaats van xbox live, Rayman raving rabbits -_-, Nu moet ik dus lang wachten , kan iemand me miss een 48 uur trial geven =) k wil graag Saints row 2 online checken! Alvast bedankt!
Mag ik die maand live van jou ? Ik heb namelijk net COD5 beta code gekregen maar mijn live is afgelopen en mijn Bankrekening is leeg. Would Appriciated men !
ik wil graag een maandje xbox live, noem je prijs dan maak ik het geld over en dan kun je de code via pm sturen 48 uur is ook goed
Jongens, ik heb nogal dringend een MS live kaartje nodig, 24 uur, een maand, maakt me niks uit, naja, als ik kon kiezen dan uiteraard een maand, duhh , maar ik heb morgen een FM2 race van 360racing.nl, en ik kreeg net vandaag te horen dat m'n live afgelopen was. Maar ik moet eigenlijks wel mee doen. Alvast enorm bedankt. Edit*: 3 maanden of een jaar voor een mooie prijs mag ook.
Wie heeft toevallig nog een 48 uur kaarjte voor me liggen. Ik heb namenlijk cod5 beta key. En ik kan niet spelen Daarom, Pm!! Alvast bedankt