Volgens ToTheGame.com komt Brute Force 18 april uit en KotOR op 28 maart (gelijk met clone wars). Maar op dvdcrave staat KotOR voor 10 mei en Brute Force voor 6 juni Mooi kut is dat, dat zijn juist de spellen waar ik naar uit kijk. Kan iemand vertellen welke releases goed zijn?
KoToR wil ik ook super graag.. maar jah.. release dates zijn er jammer genoeg blijkbaar om uitgesteld te worden he.. Geef dan dat 'When it's done' maar..
Alleen vaak zijn ze ook niet waar, die release date van Brute Force ben ik namelijk nog nergens anders tegen gekomen. Beetje raar dat hun hem wel op 6 juni hebben. Kan ook te maken hebben dat dvdcrave in Australiƫ ligt en daarom de spellen later binnenkrijgt..
6 Juni kan inderdaad de Europese release zijn, en 18 april de Amerikaanse. Lijkt mij vrij logisch eigenlijk.
Volgens ToTheGame staat de Amerikaanse release van Brute Force op 8 april en de Europese release gewoon nog op 18 april. Ik hoop dat die datum zeker niet verplaatst wordt. Op 6 juni komt MM3 uit en 2 spellen op 1 dag kopen wordt wel erg duur.