Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoop echt dat Fable 2 niet op de release op de mat valt maar pas als ik op vakantie ben. Want Saints Row hebben met een kapotte xbox is wel makkelijk maar met Fable 2, die je al erg lang volgt, is dit toch een heel ander verhaal :eek:
     
  2. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints row, wat is dat? dat is geen topper? laten we het daar maar niet over gaan hebben... wat een slechte game
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor mij is het een tof spel. Maar dit doet er verder ook niet toe :)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat ik zo zie/lees/hoor is het toch zeker wel een vermakelijke game hoor...

    Ook toevallig de L.E.? Want dan mag je een PM sturen :+

    Trouwens ik weet alleen nog wat ik van begin zag dat er een hond meeloopt maar eh zonder al te veel te vertellen word die hond ook sterker/groter/sneller? Of blijft die gewoon zelfde?
     
  5. boatfreak

    boatfreak Guest

    Het lijkt me echt zo vet om met een maat te cooppen in dit spel, dat ownt gewoon de pan uit. Versheid ten top.

    Ik weet nog niet of ik goed of slecht word, maar ik denk dat ik maar 2 savegames aanmaak. Dit is voor mij in ieder geval al HET spel van 2009, no doubt.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die hond veranderd wel mee met je gedrag en reputatie in het spel. Hij neemt steeds meer jouw karakter aan.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable 2 lijkt me echt geweldig maar op de 1 of andere manier maakt het me niet uit dat hij 7-14 dagen (gamehubs) later komt.
    Alleen bij Diablo 3 denk ik dat ik echt ga flippen de dagen ervoor. :)
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Co-op ga ik denk ik mij helemaal niet mee bezig houden.
    Vind het geen co-op game.

    Heb sowieso maar 1 IRL vriend in mijn friendlist staan en 1 iemand die ik er in wil houden en de rest zou ik er uit kunnen kicken (sorry :+).
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, ik denk dat er een groot stuk van de sfeer/magie weg gaat als je co-op gaat doen, dit is gewoon een game die je alleen speelt.
     
  10. VertexShaderX

    VertexShaderX Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de limited edition besteld bij Gamehubs, en is ook mijn eerste bestelling daar.
    Weet iemand uit ervaring dat je de game rond de release date kan verwachten of versturen ze pas op de release date?
    Ik heb gekozen voor verzending met UPS.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze versturen hem op de release of ze moeten hem eerder binnen hebben.
    Maar meestal op de release.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    over t algemeen versturen ze op de release date en als je UPS (niet UPC :+ ) verzending hebt kun je de game dan 2-3 dagen later verwachten.

    ik vraag me alleen wel af,.. zoals bij bijv fable 2 die een releasedate in europa heeft die een paar dagen later is dan in amerika ,. op welke rls date zouden ze dan verzenden?
     
  13. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    op de site staat dat hij 24 oktober uitkomt, dus ehrm... 24 oktober ;)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat vraag ik me dus af, ik weet ook wel dat dat onze officiele rls date is maar ik betwijfel of ze in alle gevallen ook dan pas versturen. (so had ik bijv Ninja Gaiden II volgens mij op dezelfde dag binnen als hij hier in de winkel lag)
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, het schijnt dat als ze de games eerder binnenkrijgen dat ze die dan meteen versturen en niet wachten tot de officiele release date.
    Maar ik verwacht hem zowieso niet eerder dan die dinsdag of woensdag na de release date. Al moet ik wel even kijken wanneer ze Far Cry 2 releasen, want als dat plotselling nog lang duurt, moet ik ze maar afzonderlijk laten versturen. (en UPS voor Fable 2 natuurlijk)
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :+ dudes, volgens mij was dit niet de bedoeling :+
     
  17. VertexShaderX

    VertexShaderX Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    D3lphiki bedankt \o/
     
  18. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, terug on-topic dan maar:

    wat is het eerste dat jullie gaan doen als jullie de game hebben? Ik ga waarschijnlijk een paar uur exploren en wat werken
     
  19. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    cool de 999ste post:eek:

    weet iemand of ups ook leverd op zaterdagen en zondagen?
    zou klote zijn als ie supersnel in NL is maar dat ze dan niet op zondag leveren.

    edit: 1000ste post:p
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee iig niet op zondag. Zaterdag weet ik ook niet zeker maar zie ze nooit rond rijden dus ben bang van dan ook niet! En jeej post 1001! Nieuw topic dan maar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina